X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EA støtter Xbox Live!?


Svar
SolaegSolaegSkrevet 22/01-04 13:48 
Tja, nu kan det være, at EA vil understøtte Xbox Live.

Læs her på Actiontrip!
Mr. MCMr. MCSkrevet 22/01-04 15:36 
BF 1942 kommer ikke til at fungere på Xbox Live.
Når Live har seriøse problemer med et lille spil som Rainbow Six 3, så vil BF 1942 blive en ganske rædselsfuld oplevelse.

EA kan selvfølgelig vælge at producere grim og let grafik, som set i Xbox versionen af Counter-Strike, men så bliver det uden mig som køber!
Jeg ved alt, hvad der er værd at vide om alting!
quadquadSkrevet 22/01-04 15:39 
Dejligt informativt indlæg.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-04 15:47, rettet 22/01-04 15:49 
Den gode hr. MC >

Hvis det er grafikken du mener vil skabe slovdowns så kører RS3 ret godt, desuden skulle dette da heller ikke blive et problem i BF, der IMO, har grafik som MOH. Desuden vil jeg gerne have at du udpejer de problemer der er med RS3 over live (ud over det til tider trælse aim), da lag kun er noget der forekommer een gang hver 5. time (ca.). (I hværtfald hvis man spiller på en fornuftig server, og har mere end 56k)
Spiller nu: Phantasy Star IV
MajorPMajorPSkrevet 22/01-04 15:52 
Project Gotham Racing 2 er da flot og kører lagfrit?

Måske har lag noget at gøre med netværkskoden? - Muligvis...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-04 16:04, rettet 22/01-04 16:04 
Jep. Forstår heller ikke helt Mr. MC's budskab.
Hvis han mener at RS3 kører ad lort til, så ham om det.
Men han kan ikke konkludere at et spil som oven i købet bliver lavet af en anden udvikler vil køre ligså "dårligt".
Spiller nu: Phantasy Star IV
Mr. MCMr. MCSkrevet 22/01-04 17:03, rettet 22/01-04 17:05 
Konsolkongen >
Hvis det er grafikken du mener vil skabe slovdowns så kører RS3 ret godt, desuden skulle dette da heller ikke blive et problem i BF, der IMO, har grafik som MOH.

RS3 kører ikke godt, når man tager i betragtning, at der faktisk ikke sker meget på skærmen på samme tid i RS3. Altså burde det ikke være tungt at afvikle online.
Ser vi på et actionfyldt spil som RTCW, så er problemerne ikke til at tage fejl af.

Desuden vil jeg gerne have at du udpejer de problemer der er med RS3 over live (ud over det til tider trælse aim), da lag kun er noget der forekommer een gang hver 5. time (ca.). (I hværtfald hvis man spiller på en fornuftig server, og har mere end 56k)

Tit bevæger personen man styrer sig mærkeligt. Det er som om, han hopper eller bliver skubbet fremad. Dette er observeret på flere servere med angivet bedste forbindelse.

At dårlig netværkskode spiller ind kan godt være tilfældet, men så kan vi jo så konkludere, at mange Xbox Live spil lider af dårlig programmering. Et så simpelt et spil som Top Spin lider også online.

Med mit kendskab til EA og deres programmeringevner, så må jeg sige, at jeg ikke har de store forventninger til deres kommende Live spil.
Jeg ved alt, hvad der er værd at vide om alting!
RaGeRaGeSkrevet 22/01-04 18:08 
Helt nøjagtig på samme måde har jeg det med RB63. Spillet kører underligt på XBL pga. den mærkelig form for hakken, når man bevæger sig (fatter ikke folk gider at bøvle med det). Angående Battlefield, så vil spillet aldrig kommet til, at køre ordentligt med flere end 16 spiller bortset fra, hvis EA satte nogle dedikerede super server op, men hvem tror da på det?... 16 spiller i BF = røvsygt og kedeligt!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-04 18:16, rettet 22/01-04 18:17 
Mr. MC >

Jeg syntes du svarer lidt hen i vejret. Det der hakken når man bevæger sig i RS3 forekommer også i single player, og har derfor intet med live delen at gøre.
Desuden brokker du dig over RtCW uden at argumentere for evt. problemer...

EDIT: Nu læste jeg lige dit indlæg igen. Og jeg kan ikke lige forstå om du er for eller imod RtCW.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 22/01-04 18:21, rettet 22/01-04 18:22 
Konsolkongen >
Mr. MC >
Jeg syntes du svarer lidt hen i vejret. Det der hakken når man bevæger sig i RS3 forekommer også i single player, og har derfor intet med live delen at gøre.

Du har åbenbart ikke spillet RB63 i singleplayer, da der er kæmpe forskel mellem online og offline delen. Frameraten har dog med at gå i knæ, når der sker for meget på skærmen i singleplayer, så mon du ikke bytter rundt på tingene?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OkottaOkottaSkrevet 22/01-04 18:25 
Mr. MC >
EA kan selvfølgelig vælge at producere grim og let grafik, som set i Xbox versionen af Counter-Strike, men så bliver det uden mig som køber!

Jeg synes ikke du overholder dit nytårsfortsæt, Rebelheart?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-04 18:25, rettet 22/01-04 18:27 
Nej.
Jeg oplever samme hakken online og off.
Det er ihværtfald, sådan jeg lige husker det, men jeg mener under ingen omstændigheder at der er den store forskel.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-04 18:28 
Okotta >
Jeg synes ikke du overholder dit nytårsfortsæt, Rebelheart?

Hvorfor skal Rebelheart blandes ind i dette?
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 22/01-04 18:33 
Det skal han som sådan heller ikke, men prøv at læse tråden omkring nytårsfortsæt.

Mr MC = Rebelheart.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-04 18:38 
Den havde jeg regnet ud, men efter som man ikke må ha mere end een profil, så forklar dette:

http://www.playright.dk/forumprofil.php?id=323
http://www.playright.dk/forumprofil.php?id=685
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 22/01-04 21:56, rettet 22/01-04 21:56 
På Usenet hedder han nogle gange Michael Castensen.

Det er den samme person.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 22/01-04 21:59 
Vi accepterer som bekendt ikke dobbeltprofiler. Sagen vil blive undersøgt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/01-04 22:42 
Uhu hu... spooooky...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/01-04 01:19 
Mr. MC >
EA kan selvfølgelig vælge at producere grim og let grafik, som set i Xbox versionen af Counter-Strike, men så bliver det uden mig som køber!

Og praecis hvordan skulle det hjaelpe? Grafikdetaljerne har intet med et spils performance online at goere - naturligvis kun, hvis der er tale om flere obejekter, der skal gengives hos hver spiller (Som f.eks. en eksplosion med individuelle, skadende fragenter). En persons bevaegelser online er jo kun (avancerede) koordinater og stats, der sendes fra maskine til maskine. Hvis lortet saa hakker, saa er det selve maskinen der svigter.

Og i oevrigt, RtCW koerer ganske fint online, hvis man gider tage sig tid til at finde en god server. Folk der klager over lag og packet loss er, efter min mening, bare for utaalmodige, og boer derfor lade vaere med at svine spillet, og i stedet kigge lidt naermere paa problemerne, eler finde sig i at vaere en lamer.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig