X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alternativ til dvdcrave?


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/01-04 23:07 
Jeg er rimelige tiltrukket af de priser dvdcrave tilbyder. Tænkte dog på om nogen kender til andre webshops, hvor man kan købe australske dvd'er? (Finding Nemo med DTS :-D)

Desuden så kan man jo også få Tenchu til Xbox fra d. 19 marts :-D - fremfor at vente til en EU release til efteråret, hehe.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
tastasSkrevet 22/01-04 10:15, rettet 22/01-04 10:23 
Omg, 137 kr for Finding Nemo.

Tror da vist mine sidste penge for Januar er forsvundet.
...Så håber jeg blot filmen er så god som alle siger ;)

**EDIT: Men er der ikke et eller andet fuck'd ved deres valuta omregner? Den siger de 137,- for Finding Nemo, men i følge valutakurser.dk burde den koster 150,50,-. Ligger man så forsendelse oven i det beløb, er man oppe på 168 kr, et par kroner under prisen på CD-WOW.

So, hvorfor stemmer de 2 valutaomregner ikke?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KeenKeenSkrevet 22/01-04 13:47 
sikkert fordi at webshoppen bare ligger en fast kurs og ikke tager højde for stigende/faldene kurser
JmogJmogSkrevet 22/01-04 13:59 
Dvdcrave trækker noget australsk moms fra når de kan se kunden er dansk. Kunne måske være det.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/01-04 14:29 
tas >
... Ligger man så forsendelse oven i det beløb, er man oppe på 168 kr, et par kroner under prisen på CD-WOW.

Men nu var det jo netop den australske udgivelse med DTS jeg nævnte, og det er ikke den samme cd-wow har.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
tastasSkrevet 22/01-04 15:52 
Den CD-WOW har lige nu, er også den australske.

Den Europæiske er ikke udkommet endnu.

CD-WOW
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/01-04 17:03 
Ja okay, det kan jeg godt se.

Troede det var reg1 du refererede til :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
tastasSkrevet 22/01-04 18:51 
Ok :)

Men hvis det er pga. af moms at DVDCrave har den billigere, spare man stadig en 15-20 kr ved dem, så det kan godt betale sig at blive ved dem.

Tror ikke man kan få den meget billigere.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig