X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilket spil? (Arcade)


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-04 21:06 
Jeg kan huske et spil der var på den lokale grill i midten af 80'erne cirka og nu leder jeg efter titlen på det. Måske kan I hjælpe? Men da det er meget sparsomt med oplysninger håber jeg ikke på alverden. Here goes...
Det er et vertikalt platformspil hvor man spiller en lille mand, måske en bjørn. Selve platformene er meget korte og de er placeret diagonalt på skærmen. Nogle steder på platformene er der en slags rektangulære kasser der står på højkant. Disse kan man ødelægge vha de skud man har. Jeg kan kun huske en slags monster, nemlig en kålorm (mener jeg) der bevæger sig ligesom den fjeder man kunne købe i legetøjsforretninger på et tidspunkt. Jeg håber dette er nok :) På forhånd tak.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 21/01-04 21:14 
Jeg mener ikke at man skyde i det, men det lyder lidt som...

Q*bert?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-04 21:19 
Nej desværre. Det er "ren" 2d ala Super Mario.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 21/01-04 21:23, rettet 21/01-04 21:24 
Så fattede jeg ikke din beskrivelse af diagonalt placerede kasser ;) Er du sikker på, at det er vertikalt? Det er platformspil ret sjældent.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-04 21:35, rettet 21/01-04 21:35 
Det er ret svært at forklare på tekst. Prøv at forestil dig at du kigger på skærmen. Der er en lang vertikal platform der slutter efter 5m måske (i spillet). Den går du til højre på. Når du (som spiller) står for enden og kigger skråt op til højre, kan du se starten af næste platform.
Det er det jeg mener med diagonalt. Måske mig der er gal på den :-) Forenden af disse platforme er de kasser jeg omtalte og som skal skydes. Jeg mener der er 2. Den ene hviler ovenpå den anden..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
psychomantispsychomantisSkrevet 21/01-04 21:42 
Undskyld jeg blander mig, men mener du ikke en horisontal platform?
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-04 21:48 
Grr...Stupid me.. Jo selvfølgelig!. Tak for det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 21/01-04 21:50 
De er så ikke helt så sjældne ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarklynoonDarklynoonSkrevet 21/01-04 22:03 
teddy boy blue/blues?, kan ikke få adgang til klov.com så jeg kan ikke linke til nogle billeder
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KTCKTCSkrevet 21/01-04 22:07 
Juggernaut>
Jeg kan kun huske en slags monster, nemlig en kålorm (mener jeg) der bevæger sig ligesom den fjeder man kunne købe i legetøjsforretninger på et tidspunkt. Jeg håber dette er nok :) På forhånd tak.
Lige for at få det på plads... Er det sådan en her?:

Slinky
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 21/01-04 22:08 
Så skulle du jo bare have sagt: Gammel Sega-platformer med lækker musik. Så skulle jeg nok være kommet på den ;)

KLOV > Teddy Boy Blues
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-04 22:08 
*LOL*
Nogle gange forguder jeg dette forum. Det er jo lige det spil jeg ledte efter. TAK.
Er dette spil iøvrigt udgivet til noget konsol?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-04 22:09 
KTC >
Lige for at få det på plads... Er det sådan en her?:



Ja præcis.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 21/01-04 22:10, rettet 21/01-04 22:11 
Det er til Master System, hvor det bare hedder Teddy Boy.

Samler > Teddy Boy
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-04 22:11 
Jep. Har fundet det. Det siger jo næsten også sig selv da du skrev at det var Sega :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DizzyDizzySkrevet 21/01-04 22:13, rettet 21/01-04 22:13 
SMS'eren har den

Edit s**t to late

hmm
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-04 22:14 
Og Qxl.

Qxl
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig