X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg syntes det er svineri...


Svar
dchangdchangSkrevet 21/01-04 08:38 
Leder du efter Zelda Collectors Edition, og kan du ikke købe over ebay? Så kan du byde med her. Startprisen er 600 Nkr.

Tryk mig...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/01-04 09:30 
Det utrolige er jo nok at folk alligevel byder 800 for den! :-O
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
StarFStarFSkrevet 21/01-04 09:32 
tja hvis folk vil betale det så fair nok.. men lader jo til os i dk, får mulighed for at få det på samme måde som dem i uk gør :)
DarkenDarkenSkrevet 21/01-04 10:41, rettet 21/01-04 10:44 
fortæl fortæl
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 21/01-04 11:07 
Langt ude... Nordmænd, altså.
» a winner is you «
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 21/01-04 14:50 
Køb da en ny Gamecube med Mario Kart og den bonus disk, og så sælg disken i Norge og få en gratis Gamecube + Mario Kart....
Sælg mig en Xbox =)
BlossomBlossomSkrevet 21/01-04 15:16, rettet 21/01-04 15:17 
Det var da en helt vanvittig pris. Men de er jo også fuldstændig tossede med nintendo deroppe.
Bare tjeck deres SNES priser

Jeg blev skam ganske glædeligt overrasket da jeg købte en brugt GCN med 5 spil til til en rimelig pris.
Det viste sig at det var et Mariokart Bundle, så jeg blev den lykkelige ejer af Bonus disken.

(off-topic: Hvis der er andre der har den, kan I så fortælle mig hvorfor mr. tingle optræder i Ocarina of time?? Hvad skal man bruge ham til?)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dchangdchangSkrevet 21/01-04 18:21 
Azalon >
Det utrolige er jo nok at folk alligevel byder 800 for den! :-O

Ja det er rigtigt nok. Men nu var startprisen osse på 600 Nkr. Føj siger jeg!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DarkenDarkenSkrevet 21/01-04 18:47, rettet 21/01-04 18:51 
StarF >
tja hvis folk vil betale det så fair nok.. men lader jo til os i dk, får mulighed for at få det på samme måde som dem i uk gør :)

fortæl fortæl, vil have den disc men ikke til DEN pris
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HardballerHardballerSkrevet 21/01-04 18:48 
Ser ud til at jeg tjener en del, når jeg modtager 10 til videresalg :P
dchangdchangSkrevet 21/01-04 18:50 
Åbenbart. Håber du sover godt om natten.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HardballerHardballerSkrevet 21/01-04 18:51 
I will.. hehe.. Personerne byder jo selv.. men i øvrigt.. Jeg tager 250 incl. porto for dem, på min hjemmeside når de kommer hjem..
JoachimMAJoachimMASkrevet 21/01-04 18:52 
Generelt er Norge sgu da også et lorteland. Agurkerne deroppe koster 40 kr. stykket, smøgere koster 60 kr. og ½ liter cola 20 kr. supermarkedspris. Og så klager vi over prisen her i DK, vi skal bare være glade for vi ikke er nordmænd (selv om de selvfølgelig har røven fuld af penge alligevel pga. vores olie) :)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
dchangdchangSkrevet 21/01-04 18:54, rettet 21/01-04 18:55 
Pas lige tonen. Der er faktisk én her som er halv nordmand. :-) Og desuden fandt de da osse på bl.a. Stratos og Kvikk Lunsj, så helt ude i hampen er de da ikke.

Selvom jeg bittert kan huske hvordan jeg brugte 600 kr på en uges smøger deroppe engang. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 21/01-04 18:55 
dchang, hvor længe har du "været" på eBay og lignende steder? Hvis sælgerne kan, så udnytter de den hype og uvidenhed, der hærger blandt langt de fleste brugere. Det er ikke noget nyt. Jeg så f.eks. Fatal Fury Special til Mega CD med en BIN-pris på £100, og en tekst der beskrev spillet som noget af det mest sjældne og fede ever.

Garou Densetsu Special @ Play-Asia
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
VictorVictorSkrevet 21/01-04 18:57 
Hardballer >
I will.. hehe.. Personerne byder jo selv.. men i øvrigt.. Jeg tager 250 incl. porto for dem, på min hjemmeside når de kommer hjem..

Hehe, til den tid har de fleste nok en :) De er ikke så hurtige de "TV-SPEL HUSAT" :/
dchangdchangSkrevet 21/01-04 18:58 
Det ved jeg godt. Men når det lige er den her disc (som jo reelt er en gratis disk), så irriterer det mig. Men det er osse kun fordi jeg ikke lige selv har råd til at kunne gå ned og købe fx et Mario Kart-bundle og så skille det ad.

Men den kloge narrer jo altid den mindre kloge. Det kan man vel ikke gøre så meget ved.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HardballerHardballerSkrevet 21/01-04 19:09 
Victor >
Hardballer >
I will.. hehe.. Personerne byder jo selv.. men i øvrigt.. Jeg tager 250 incl. porto for dem, på min hjemmeside når de kommer hjem..

Hehe, til den tid har de fleste nok en :) De er ikke så hurtige de "TV-SPEL HUSAT" :/



Øhh, DOH.. Eftersom at de først kommer i Januar eller Februar vil jeg da ikke mene at de er langsomme(self. ikke udkommer, men der får butikken dem)
StarmanStarmanSkrevet 10/02-04 17:37 
Nu kan Zelda Collectors Edition fåes på http://www.nintendo.dk/news/news.asp?mainid=77&subid=0&newsid=1222 for 99kr
RitesRitesSkrevet 10/02-04 17:48 
Ja, uden at det er ulovligt.

*Host* Hardballer *Host*
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig