X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MGS eller Harvest Moon?


Svar
FanboyFanboySkrevet 21/01-04 07:32 
Jeg står i et rimli stort dilemme og skal til at forudbestille et af de to, men kan ikke bestemme mig for hvad jeg skal vælge.
Jeg har aldrig spillet er Harvest Moon spil før, og jeg syntes at gameplayet og spilconceptet lyder friskt og sjovt. Mens TTS er flot grafisk og sikkert også er et vidunderligt spil.

Hvad ville i vælge?

Skal lige siges at jeg er en stor fan af MGS (1).
rapsacrapsacSkrevet 21/01-04 09:17 
du siger det jo næsten selv.....Personligt har jeg selv allerede forudbestilt MGS. Harvest Moon er ikke et spil jeg specielt går i tankerne med, men har da efterhånden læst en del positiv omtale så måske jeg efterfølgende vil give mig selv den luksus at kigge på det.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
StarFStarFSkrevet 21/01-04 09:30 
Hvis Harvest Moon er lige så sjovt som det lydder til så vil jeg klart vælge det.. skal lige siges Animal Crossing var også lige så sjovt som det lød til så skal sku forudbestille det :)
AmbyAmbySkrevet 21/01-04 09:43 
Jeg ville tage MGS.
Hvor er det iøvrigt godt at forudbestille fra ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
rapsacrapsacSkrevet 21/01-04 09:56 
Hvis du har en amerikansk GC eller en freeloader kan du forudbestille den fra dvdboxoffice til 270 dkr!

billige spil
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
RonaldoRonaldoSkrevet 21/01-04 10:00 
IGN Harvest Moon Playtest:

"While Harvest Moon is certainly an addictive experience, it does get tedious at times. Once the novelty of watering our plants and taking our cows out to graze wore off, we began to realize that we were actually carrying out chores, which isn't something that we really want to do in a videogame. Thankfully, even if monotonous at times, the game tends to throw out something new every now and then, from a new type of animal to a scripted event.
If you're into simulations of a different flavor and you don't mind a game that feels like a chore every now and then, we think you should give Harvest Moon a try. But wait for the American version if you don't speak Japanese, as farming -- much less life -- is a lot tougher when you don't understand the manual."

MGS serien har altid bestået af AAA titler, og TTS er ingen undtagelse. Grafikken og gameplayed skulle være up-to-date anno 2004, og cut-scene'sne er flere niveauer over hvad man hidtil har set, krydret med det mest avanceret motion capture til dato. Se traileren...
RitesRitesSkrevet 21/01-04 10:02 
Twin Snakes, selvfølgelig.
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/01-04 10:23 
Harvest Moon, of course ;)
RitesRitesSkrevet 21/01-04 11:06 
I'll kick ya ass! ;)
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/01-04 11:29 
...ja, men til gengæld har jeg aubergine og kartofler til hele vinteren...
RitesRitesSkrevet 21/01-04 11:35 
Fair enough...
» a winner is you «
MadsMadsSkrevet 21/01-04 12:05 
Selvom jeg gyser over sammensætningen af MGS og en GC-controller, så ville jeg nok også vælge MGS.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
bootsbootsSkrevet 21/01-04 12:15, rettet 21/01-04 12:16 
Harvest Moon... og så køber jeg det billigt af dig, når du er blevet træt af det.... ;o)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig