X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilståelser


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 25/03-03 15:07 
De fleste af os gemmer vel på et eller andet, som man som "gamer" vil være være lidt flov over. Det kan være pinlige oplevelser, ting man ikke har prøvet, mm. Jeg ligger ud med tre-

1. Som barn var jeg bange for dø i Alex Kidd MW. Jeg kunne ikke klar presset i de senere baner, og nogen gange måtte min far overtage spillet.

2. I de få måneder jeg ejede en PS2, b... Se hele indlægget
Lunch is for wimps.
160 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
JloweJloweSkrevet 28/10-03 20:10, rettet 28/10-03 20:11 
-Har aldrig gennemført Halo pga. hoppet. Ved nu at det ikke skal "klares" - har bare ikke gidet spille det igen
-Tør simpelthen ikke spille REmake når det er mørkt
-Har haft 35 forskellige spil i år - men kun gennemført 5
-Synes "Enter the Matrix" er meget fedt (gennemførte det)
-Har anskaffet Zelda TWW, men synes det er alt for barnligt
-Ditto med Metroid Prime, ikke barnligt men latterligt omstændigt og svært
-Hader savepoints. Fri save til folket
-Er nemt påvirket af spil"hype"
-Synes japansk inspirerede spil er mærkelige og kedelige. På trods af en del japanske bekendtskaber i familien.
-Har købte spil til PC, som aldrig er blevet spillet :-(
-Bliver gang på gang taget i r*ven hos EB Games ved bytte
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
MarcusMarcusSkrevet 28/10-03 20:28, rettet 28/10-03 20:28 
JLowe>> Hoppet?
Har det omvendt synes savepoints er fine så spillet har længere holdbarhed :)
Har også et par spil til PC jeg ikke har spillet faktisk :(/:)

Ellers nogen interessante tilståelser :)
PlaykidPlaykidSkrevet 28/10-03 21:43 
Med "hoppet", tror jeg ham mener den store afsats man skal over i sidste bane (The Maw).
Den er tricky og lykkes lang fra hver gang for mig + at det er irreterende at skulle starte ved wartog'ene igen efter man har kørt fejlfrit.
Spiller nu: Halo 3
JloweJloweSkrevet 28/10-03 21:44 
Mysterious >
JLowe>> Hoppet?
Har det omvendt synes savepoints er fine så spillet har længere holdbarhed :)
Har også et par spil til PC jeg ikke har spillet faktisk :(/:)

Ellers nogen interessante tilståelser :)

Jep sidste bane - i buggy over kæmpe hul.
mht. savepoints. Simpelthen frustrende at dø tæt på et savepoint. Hvis de skal være der - skal de ikke være alt for sjældne.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
The DaneThe DaneSkrevet 28/10-03 21:46 
PS2 playkid >
Med "hoppet", tror jeg ham mener den store afsats man skal over i sidste bane (The Maw).
Den er tricky og lykkes lang fra hver gang for mig + at det er irreterende at skulle starte ved wartog'ene igen efter man har kørt fejlfrit.

Men nu behøver man jo som sagt ikke at komme helt over. Jeg har ihvertfald aldrig fundet det nødvendigt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The BruceThe BruceSkrevet 28/10-03 23:18 
- For adskillige år siden lånte jeg min SNES med bl.a. SMW 1+2, DKC 1+2, Mario Kart og Zelda- A Link to the past ud til en eller anden- jeg kan stadig ikke huske hvem...

- Jeg har gjort ditto med 5-6 af de "store" titler til N64...

- Til trods for, at jeg har været mere eller mindre forelsket i Nintendo siden de gode gamle NES-dage, har jeg ikke gennemført Zelda- Wind Waker, Super Mario Sunhine, Eternal Darkness, Pikmin eller Starfox Adventures (som vel til dels ... et eller andet sted... er et halvt N-spil?!)

- Jeg har engang spist margarine rent, fordi jeg ku' li' det...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
PlaykidPlaykidSkrevet 28/10-03 23:26 
The Dane >
PS2 playkid >
Med "hoppet", tror jeg ham mener den store afsats man skal over i sidste bane (The Maw).
Den er tricky og lykkes lang fra hver gang for mig + at det er irreterende at skulle starte ved wartog'ene igen efter man har kørt fejlfrit.

Men nu behøver man jo som sagt ikke at komme helt over. Jeg har ihvertfald aldrig fundet det nødvendigt.



Du mener helt over til den anden side hvor man skal fortsætte ligeud og køre videre?
Eller at du tager hoppet i 2 hop, altså hvor du lander og skal klare et lille nemt hop mere?
Det er i hvertfald ikke lykkedes mig at tage hele hoppet på en gang, men det har du måske gjort?
Spiller nu: Halo 3
PapandPapandSkrevet 28/10-03 23:35 
The Bruce >
- Jeg har engang spist margarine rent, fordi jeg ku' li' det...

Hahaha.. Den der kan også tilføjes hos mig....
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
The DaneThe DaneSkrevet 28/10-03 23:52 
PS2 playkid >
Du mener helt over til den anden side hvor man skal fortsætte ligeud og køre videre?
Eller at du tager hoppet i 2 hop, altså hvor du lander og skal klare et lille nemt hop mere?
Det er i hvertfald ikke lykkedes mig at tage hele hoppet på en gang, men det har du måske gjort?

Jeg er ikke helt sikker nu, men taler vi ikke lige før man er helt færdig i spillet?
Jeg husker det bare som at jeg er kørt ud over, og så kørt ind i nogen tønder - ikke kørt hele vejen over hullet. Eller er det før dette sted vi taler om for så kan godt være noget i samme stil.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 29/10-03 06:46 
Jeg tror det er samme sted vi taler om. Når du støder ind i de tønder, er det så efter du har kørt over afsatsen, efter cortana sige "Chief, up ahead there's a gap in the trench! At top speed, we should be able to clear it!"?
Det er i hvertfald det hop som kommer bagefter jeg tænker på, som samtidigt er irreterende.
Spiller nu: Halo 3
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/10-03 07:06 
Hvorfor er der så få der gennemfører de spil de har brugt penge på? Hands down, jeg gør det også selv :) Jeg har op til flere gode spil liggende, som jeg slet ikke har prøvet (Majora's Mask, Ogre Battle 64, Final Fantasy III/VI) og alligevel køber jeg gang på gang nye spil. Det er som om, at det er blevet en besættelse at få en ordentlig samling, fremfor at tage sig tid til at nyde den oplevelse det gerne skulle være, når man køber et nyt spil... Savner næsten helt de gode gamle Master System dage, hvor jeg kun fik et nyt spil når mine forældre besluttede sig for at købe et til mig. Dengang forstod jeg at sætte pris på et nyt spil :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/10-03 08:28 
KidCaffeine: Super fedt indlæg! Du har fuldstændigt ret! Man mister meget af glæden, ved at samle som en gal. Det var bedre dengang, man kun havde ét spil og var nødt til at spille det til døde, før man gik videre.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
majjohamajjohaSkrevet 29/10-03 10:08 
The Dane >
Pieyanthikos >
- Jeg tænker meget på, hvordan mine konsoller og spil står, samt det ser ordentligt ud fra hver vinkel.

Tror ikke jeg kan finde på mere...

Det er du da ikke ene om :D.
Nej det er du ihvertfald ikke ene om, Pie. Det er vi flere der gør :D Det skal jo give et godt indtryk på folk :P
BlossomBlossomSkrevet 29/10-03 10:31 
Har erhvervet hele min samling i løbet af de sidste 8-9 mdr. Ca. 50-55.000 er strøget igennem min pengepung, og alligevel spiller jeg max. 4-6 timer om måneden....
Stik den..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
MarcusMarcusSkrevet 29/10-03 11:40 
Også enig i KidCaffeine....samme gælder brændte spil som folk spiller. Det fjerner også en masse glæde da det derfor ikke har så meget værdi og så føler man heller ikke man bør spille det som nye spil man køber.

Blossom>> Hehe :) Ja det er ærgeligt. Måske burde du kun købe så mange som du har tid til :)
The DaneThe DaneSkrevet 29/10-03 12:47 
PS2 playkid >
Jeg tror det er samme sted vi taler om. Når du støder ind i de tønder, er det så efter du har kørt over afsatsen, efter cortana sige "Chief, up ahead there's a gap in the trench! At top speed, we should be able to clear it!"?
Det er i hvertfald det hop som kommer bagefter jeg tænker på, som samtidigt er irreterende.

Jo, det er det sted. Men jeg tror af en eller anden grund det ikke er muligt at komme derover, da jeg har prøbet med et ordenligt tilløb og det gik ikke. Det er sikkert sådan et sted man skal tro det hele lige er mislykkedes pga. man så ikke klare hoppet. Men selvf. hvis man kan så kan man.

Ang. massekøb af spil, så plejer jeg selv at spille et spil i så lang tid så muligt efter jeg får det. Lidt i samme stil som en bog - men med "som muligt" er der det problem, at kommer der noget andet eller et nyt spil så er der stor risiko for at jeg ikke kommer helt igennem. Specielt hvis der var noget jeg manglede inden slutningen i spillet (eks. FFX med ekstra bosser, FF:TA lidt ekstra områder der skulle befries, eller bare lvls.). Så kan det jo godt udskydes en tid.
Har heller ikke villet gå igennem Ghouls 'n Ghosts til GBA igen bare for at komme helt igennem.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 29/10-03 13:11 
The Dane >
PS2 playkid >
Jeg tror det er samme sted vi taler om. Når du støder ind i de tønder, er det så efter du har kørt over afsatsen, efter cortana sige "Chief, up ahead there's a gap in the trench! At top speed, we should be able to clear it!"?
Det er i hvertfald det hop som kommer bagefter jeg tænker på, som samtidigt er irreterende.

Jo, det er det sted. Men jeg tror af en eller anden grund det ikke er muligt at komme derover, da jeg har prøbet med et ordenligt tilløb og det gik ikke. Det er sikkert sådan et sted man skal tro det hele lige er mislykkedes pga. man så ikke klare hoppet. Men selvf. hvis man kan så kan man.


Det har jeg faktisk ikke rigtigt tænkt på, at det er et sted hvor man tror det skal mislykkes. Men nu giver det indlægene pludselig mere mening.
Spiller nu: Halo 3
TLTLSkrevet 29/10-03 14:13, rettet 29/10-03 14:14 
Jeg ignorerer håndholdte konsoller. De siger mig intet.

Jeg vil gennemføre alle spil i min samling, før jeg er tilfreds. Mangler følgende:
PSX: GTA2, FF VII.
PS2: THPS4, TEKKEN 4 (Force Mode), PES 2.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DenverDenverSkrevet 29/10-03 15:31 
Jeg fatter det ikke engang selv...
1. Jeg har købt alle PES-spillene siden det første udkom til PSX-en og har gennemført alle turneringer på højeste sværhedsgrad, men alligevel kan jeg ingen tricks.

2. I Jedi Knight, Dark Forces II fik jeg aldrig dræbt ham den onde på sidste bane.
quadquadSkrevet 29/10-03 15:58 
Gennemførte aldrig DKC2 til SNES, kom til sidste bane og prøvede utallige gange, alle uden succes. Tvivler dog på at de problemer jeg havde dengang ville jeg også have nu :)
BobbeBobbeSkrevet 29/10-03 16:57 
Så må det være min tur.

1. Mange spil har jeg spillet så længe at timeren er gået i stå.
2. Jeg har aldrig solgt et spil.
3. Jeg har kun et GBA spil.
4. Jeg havde mareridt om Bowser som lille
5. Jeg er blevet truet med tæsk, fordi jeg vandt for meget i et spil.

Stik lige nr. 5 :P
Spiller nu: Wii
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/10-03 17:37 
TL >
Jeg ignorerer håndholdte konsoller. De siger mig intet.

Jeg er ikke alene? Jubiii! :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
TKTKSkrevet 29/10-03 19:06, rettet 29/10-03 19:07 
pro evolution soccer!?! -det siger mig intet!
-Jeg har jo fifa!
quadquadSkrevet 29/10-03 19:23 
Det er jo ikke en tilståelse, men en latterliggørelse af sig selv ;)
TKTKSkrevet 29/10-03 19:27 
ha ha... du er vel nok sjov!
Hvorfor ligger fifa nr. 1?
Dit svar er vel: Fordi det er dårligt! og dem der har stemt på det er dumme... ;-)
- og jo! jeg har haft, og dermed også prøvet pes.
quadquadSkrevet 29/10-03 19:38 
Fordi den evige tilbagevenden af spillet, den massive reklame og EA's utrolige måde at ramme casual gamers på forhøjer salget af det.
Per SPer SSkrevet 29/10-03 19:38 
Drop den bold! Hver har sin smag. Respekter det eller klap i!

Skal der diskuteres FIFA Vs. PES så lav en tråd om det emne og hold argumenterne på et sagligt niveau. Tak!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
jaesjaesSkrevet 29/10-03 21:09 
Jeg synes at Blossom "fører" ;)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 29/10-03 23:16, rettet 29/10-03 23:18 
Min største ydmygelse nogensinde følger. Da jeg i sin tid købte Tekken 3 (NTSC-J) lige efter udgivelsen spillede jeg stort set ikke andet i lang tid, og var i mine egne øjne stormester i at håndtere 'Bryan Fury'.

Flere måneder senere udkom PAL-udgaven og efter en bytur skulle en af mine gamle gymnasiekammerater belære os andre med sine kundskaber kun få dage efter købet. Jeg tænkte: "Jeg skal fandme vise den pralerøv af en svans - har spillet det her i flere måneder mand!!"

Og hvad sker der...jeg får så mange tæsk af amatøren i de første minutter, så jeg nærmest går i panik og tror jeg har fået en blodprop. Også selvom jeg ikke følte mig særlig beruset (yeah right...). Der måtte være noget galt med mit reaktionsevne, for jeg kunne ikke få indført et eneste flydende angreb med Brian Fury.

Det viser sig, at grunden selvfølgelig var PAL-udgavens ringe 50Hz-hastighed, mens jeg var til NTSC-60Hz-udgaven. For mig var det som at spille i slowmotion. Så efter flere minutters - det føltes som timers - ydmygelse i PAL-spillet fik jeg omsider lavet en forsinkelse i mine angreb og tæskede min kammerat og co., så ingen havde lyst til at spille mere efter et stykke tid...

"Slap af, hvad har du taget mand?!", mindes jeg at være blevet spurgt bagefter. Men det var en slem ydmygelse - heldigvis med en lykkelig slutning... eller det er jo så spørgsmålet.

Folk troede jeg bluffede og lod mig selv få tæsk til at begynde med... Den eneste jeg endte med at blive rigtig sur på var Namco og deres latterlige PAL-konvertering...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 29/10-03 23:26 
KidCaffeine >
Dengang forstod jeg at sætte pris på et nyt spil :)

Nu man kommer ind på emnet, kan jeg selvfølgelig ikke få mig selv til at lade være med at henvise til en ældre artikel om samme m.m.. Og det er ikke for at være selvpromoverende, men der findes reelt set ikke ret mange andre danske artikler om bl.a. denne ting. Så man kan da evt gå ud og brygge en kop kaffe og ellers gå i krig med artiklen, hvis man ikke før har læst den... kritik skal i øvrigt ikke skrives her på P:R men i artiklens kommentar-link.

Geek Culture: Det Tredie Sted anno 2002
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/10-03 23:33 
Jeg er næsten nødt til at spørge... Ham gutten fra KOF billedet, ham som Naiera bruger som avatar, hvad er det nu han hedder :) Det har plaget mig de sidste par dage...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/10-03 00:05 
Jamen, det er da ham selv, han har jo solbriller på for at skjule de røde vampyrøjne... >:D

Du må faktisk ikke hænge mig op på det. Jeg kan ikke just genkende personen på hans avatar...ja, det er pinligt, men det er egentlig kun KOF'95, som jeg virkelig har gennemspillet...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
NaieraNaieraSkrevet 30/10-03 00:30 
Det er K' (Kay-Dash). Han har været med siden '99.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 30/10-03 10:53 
Jeg må da hellere være med os ;)

1. Bryder mig ikke om Zelda og Metroid, har aldrig gjort det. Nyder dog stort set alt andet Nintendo laver og var helt vild med Sunshine. Ej heller har Jack and Daxter eller Ratchet and Clank sagt mig det mindste.

2. Håndholdte maskiner fanger mig ikke. Det er simpelthen for dyrt efter hvad man får.

3. Har en eller anden fetish for det Tjekkiske udvikler hold: Illusion Softworks. På trods af deres meget lille portfolio holder jeg bare så meget af dem og deres spil at jeg glæder mig som et lille barn hver gang jeg hører om nyt fra dem. De producerer nogen af de bedste spil jeg nogensinde har spillet, også selvom de er som regel er bugplaget på udgivelsesdagen. Disse skal selvfølgelig spilles på PC.

4. Da jeg var yngre var der en herlig krig: Sega vs Nintendo. Savner de dage. Hadede Sony for at komme på banen og ødelægge dette (da jeg åbenbart godt kan lide at leve i den forgyldte fortid, gør jeg det stadig lidt :).

5. Samlede mere end jeg spillede, er heldigvis ved at lave om på dette. Er træt af materalismen selvom jeg selv er fanget i dens ulækre net.

6. Jeg er ved at gennemføre Haven: Call Of The King til PS2, har brugt mere end 6 timer på det frivilligt, det indeholder nogen ret fede ting. Se det er en indrømmelse.

7. De eneste konsoller jeg aldrig har solgt er Xbox og Dreamcast. Tilgengæld har jeg ejet Saturn tre gange, N64, Gamecuce, PS2, GBA to gange.

8. Sega har været skyld i at min konto aldrig har været i plus ret længe ad gangen. Dem holder jeg også rigtig meget af på trods af skuffelser da Saturn og Dreamcast døede.

9. Har købt alt for mange spil på grund af gode reviews, de sagde mig ingenting. Slut med det, er simpelthen så træt af at min hylde fyldes op med AA titler jeg ikke nyder at bruge min tid på.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/10-03 14:05, rettet 30/10-03 14:06 
... "materialismen = mainstream"... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
APHAPHSkrevet 30/10-03 14:14, rettet 30/10-03 17:13 
1: Håndholdte konsoler har aldrig haft min interesse, og prisen på spil og tilbehør til dem er vild opskruet.

2: Har aldrig spillet final fantasy, og det er selvom jeg ligger inde med 4 forskellige spil i serien.

3: Zelda TWW, Metal Gear solid: SOL og Metroid Prime er de tre mest skuffende spil jeg har spillet de seneste par år.

4: HADER! 3D platform spil. Platform genren døde da man gik over til 3D

5: Har ejet en Gamecube. Det er den konsols spiludvalg, som jeg igennem tiderne, er blevet mest skuffet over. Dog solgte jeg konsolen for 250kr mere end jeg selv gav for den, så det var et plaster på såret.

6: Har to gange tvunget mig selv til at gennemføre halo, selvom det er et af de mest trivielle spil jeg nogensinde har prøvet.

7: Har ejet alle Fifa Spil fra 1996 og op til 2003, selvom det altid har været min overbevisning at ISS/PES er en bedre fodbold serie
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/10-03 14:30, rettet 30/10-03 14:30 
Har lyst til at tage dine 3-4-6 op til debat i et nyt emne... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
AndyAndySkrevet 30/10-03 15:50, rettet 01/11-03 18:31 
Så er det sq min tur!;O)

1.Hver gang jeg får en af mine bedste venner på besøg gemmer jeg de spil væk, som jeg ikke har gennemført(Han kan gennemføre ALLE spil! seriøst ALLE!, han har aldrig tabt!)...jeg er ved at skide i bukserne over det, når han gennemføre/kommer videre i et af mine spil. Jeg vil nemli' gennemføre mine spil HELT SELV nogle gange lader jeg ham prøve også kommer han videre/gennemføre det!(Det er en af de ting jeg er ALLERMEST pinlig over!)

2.Har kun gennemført cirka 5 spil ud af 50 i ALT den tid jeg har været gamer!

3.Kan ikk' klare sidste bane i Super Mario 64!(Den sidste Bowser bane) jeg har prøvet og prøvet så mange gange.

4.Jeg har en vane med at købe et spil, spille det 5 - 10 minutter også bli'r det ked'ligt også ryger det bare op på hylden...når jeg så er ekstra træt af det sælger jeg det og fortryder bagefter(RIGTIG DÅRLIG vane, men kan ikk' lavær!)

5.Bruger ik' min PS2 til andet end at se DVD på...jeg har 5 spil liggene på hylden som jeg ikk' kan tage mig sammen til at gennemføre!

6.Jeg har ikk' prøvet ET ENESTE Final Fantasy spil!

7.Jeg HADER ov's gyser spil - spillede Resident Evil på PS1 da jeg var 8 år har ikk' kunnet li' gyser spil siden(Men overvejer dog stærkt at investere i ED)

8.Har kun et N64 spil nemli' Super Mario 64

9.Er TOTALT MEGET Nintendo fanboy!

10.Er heller ikk' så vil med skyde spil - bli'r faktisk lidt bange når jeg spiller så no'en!

Og der er også en masse andre ting - Men der er *HOST*LIIIDT! for pinligt*HOST* til at jeg vil skrive det her;o)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
MarcusMarcusSkrevet 30/10-03 17:39, rettet 30/10-03 17:42 
Hulle >
2. Håndholdte maskiner fanger mig ikke. Det er simpelthen for dyrt efter hvad man får.

4. Da jeg var yngre var der en herlig krig: Sega vs Nintendo. Savner de dage. Hadede Sony for at komme på banen og ødelægge dette (da jeg åbenbart godt kan lide at leve i den forgyldte fortid, gør jeg det stadig lidt :).


Synes nu håndholdte konsoller er helt fine men købte udelukkende en fordi Konami begyndte at lave Castlevania spil til den. Dog blev jeg ikke skuffet over købet efter at ha' gennemført alle 3 :) Ejer dog også Z - Oracle of Seasons nu :) og skal ha' fat i Oracle of Ages.

Bare irriterende de nu har lavet det CV spil til PS2. Det bliver lidt af et problem at få spillet foreløbig pga. konstant pengemangel.

JA! Genlæste mine Powerplayer blade for nyligt og nød at læse alle de hadefulde kommentarer omkring sega! :) Bl.a. en der skrev han blev rød i hovedet af raseri da Power Player begyndte at skrive om andre konsoller end Nintendo's! :) Virkeligt fedt :)

Gennemfører udover det, stort set alle de spil jeg køber :) Og har ikke købt en eneste Sega konsol endnu :) Men bliver nød til at købe en genesis pga. CV på et tidspunkt. Har dog også en Sega arkade nu som jeg næsten lige har købt.

Skyblazer>> Lyder som om jeg skal tæve dig i Tekken 3 engang ;) :) :)
gammagammaSkrevet 31/10-03 00:49 
En af mine venner sagde at hans lillebror på 10 år kunne tæske mig i Tekken 4 hvor han havde 2 mænd og jeg havde 8 det troede jeg ikke på men jeg tabte mod hans første mand
KalicolaKalicolaSkrevet 31/10-03 12:22 
Kan ikke klare den sidste boss i Metroid-Prime.

Har ikke gennemført the wind waker, gider ikke sejle mere.. har misted interessen for det lidt, hvilket jæger mig i mine drømme.

Købte holy magic century til N64.

Har i sinde at købe en X-Box KUN pga. Conker's live and uncut.
For The Love Of The Game
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/10-03 12:46 
Må jeg droppe "bomben"?

Jeg har aldrig spillet et Castlevania spil! Har kun haft Castlevania: Symphony of the Night i min PSX meget kort.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MarcusMarcusSkrevet 31/10-03 12:50, rettet 01/11-03 15:52 
Born2Play>> Argh, jeg falder død om! (Og genopstår som Dracula)

Hmmm det må være en fejl i opdragelsen :)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 31/10-03 13:09 
Lige en til...

-Jeg prøvede Halo for første gang i går og det var på X-Box

-Det var så også første gang jeg prøvede at spille X-Box
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 31/10-03 14:31, rettet 31/10-03 14:37 
Born2Play >
Må jeg droppe "bomben"?

Jeg har aldrig spillet et Castlevania spil! Har kun haft Castlevania: Symphony of the Night i min PSX meget kort.

Blaaaaaaasfemiiii!!! Sumez, RJK, Mysterious...anyone - hvad siger i? Var tæt på at give manden karantæne på ubestemt tid over den udtalelse... >:D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 31/10-03 14:36, rettet 31/10-03 14:37 
Mysterious >
Skyblazer>> Lyder som om jeg skal tæve dig i Tekken 3 engang ;) :) :)

Husk at jeg er i mit *es* i den japanske udgave...! Mød op på næste P:R-træf, så kan vi afgøre sagen... >:)

Ny tilståelse: Og jeg kan også tæske alle jer andre i Tekken 3 (NTSC-J) så længe jeg er 'Brian Fury'! (så, nu får man sikkert på hatten :))
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
PalsgaardPalsgaardSkrevet 31/10-03 14:44 
Såen en tråd er IKKE et godt intiativ! (Man husker pludselig tin man ellers havde fortrængt)

Jeg har en gang smadret døren/lågen til mit kollegieskab i raseri fordi jeg kom til at overskrive mit FFX savegame der var 67timer og 58minutter langt :(

Det kostede mig 762 kr inklusiv moms da jeg flyttede ud :(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 31/10-03 14:51 
Pyt med skabet og udgifterne... skidt med savegame-filen, men det vigtigste må være at få afreageret som en hulemand i den situation... >:)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
PalsgaardPalsgaardSkrevet 31/10-03 15:03 
JA det var faktisk ret godt!

Det værste, udover at miste savegamet, var dog at genboen tilfældigvis lige var kommet på besøg, jeg har ikke set ham siden, men pyt han kommer nok over det en dag.....
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
MarcusMarcusSkrevet 01/11-03 15:54, rettet 01/11-03 16:13 
Born2Play>>

Lyder som om det med CV skal uddybes lidt:

Castlevania -
Svært at beskrive med ord, de skal opleves, og ikke bare et af dem, men dem alle!
Og ikke bare en gang, utallige gange!
Og når man først har prøvet dem så bliver man som os andre suget ind i dets atmosfære og får kuldegysninger over den vidunderlige musik som supplerer det i virkeligheden enkle spil. Hvis man bare siger man styrer en person som i hvert eneste spil skal ind i Dracula's slot for at dræbe ham da han genopstår gang på gang så lyder det måske knap så spændende, derfor, skal det prøves :)

Skyblazer>> Jeg har ikke prøvet NTSC versionen men jeg kan nok tilpasse mig til det men det kommer nok til at tage en del tid før jeg vil komme på samme niveau som i Pal udgaven.

Kommer dog nok ikke til næste konsoltræf da det er på Sjælland, men måske gangen efter.
160 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig