X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilståelser


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 25/03-03 15:07 
De fleste af os gemmer vel på et eller andet, som man som "gamer" vil være være lidt flov over. Det kan være pinlige oplevelser, ting man ikke har prøvet, mm. Jeg ligger ud med tre-

1. Som barn var jeg bange for dø i Alex Kidd MW. Jeg kunne ikke klar presset i de senere baner, og nogen gange måtte min far overtage spillet.

2. I de få måneder jeg ejede en PS2, b... Se hele indlægget
Lunch is for wimps.
160 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
JAAJAASkrevet 27/03-03 14:01, rettet 27/03-03 14:02 
Det var sgu' ikke 300 kroner, æsken var ikke mint, og det var også meget mere end et år siden. Så meget husker jeg da!
RJKRJKSkrevet 27/03-03 14:06 
Jeg husker det også som 300,-, men jeg er sikkert påvirket af Anders, der bruger hver en chance til at komme med denne "tilståelse" ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 27/03-03 14:08 
Det er i hvert fald halvandet år siden, da det var på Chart DKF'eren det foregik, og det var i øvrigt vist nok 350.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 27/03-03 14:11 
Vi må jo sørge for at bevare vores DKF-legender korrekt for fremtiden ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 27/03-03 14:17 
Haha. Jeg mener nu stadig, at det var mere, men måske var det 350,-. I hvert fald var jeg klar over, hvad jeg gjorde, og det var ok med mig på det tidspunkt (det er det stadig). Spillet var som sagt ikke mint, og priserne var noget lavere den gang. Jeg havde selv givet $67 for det på ebay og var egentlig godt træt af det.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/03-03 14:50 
Det var i hvert fald ikke mere end 350kr. Erkender min fejlbedømmelse mht at sætte det i kategorien 'MINT', men prisen taget i betragtning var det nærmest mint... bort set fra en mindre 10 centimeters flinge i boksen foran. Jeg tager min helstøbte Darius Gaiden US-boks, så er PDS stort set MINT! >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-03 18:24 
Wired Nicky >
Jeg bryder mig ikke om Nintendo, og synes de henvender sig for meget til børn... Jeg ved jeg får uvenner...

Ja de henvender sig meget til børn, men så må du jo bare undgå de spil. Jeg syntes i øvrigt at de er begyndt at tage sig sammen hvad angår spil til os "ældre" konsol-spilere. Jeg ved ikke hvor barnligt Turok evolution, Star-wars jediknight eller Eternal Darkness; er.
Jeg er også personligt begyndt at bruge min (sorte)GC mere end før, mest pga. PSO. Men jeg syntes også at de spil der udkommer til den lige nu er langt bedre end dem til Xboxen, som faktisk efter min mening er mere en PC end en konsol. (nu får jeg uvenner)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/03-03 18:46 
Rites >
Hader også de børnevenlige spil, som Resident Evil Zero, som de sender ud. Det er fandme plat! :(

Ja... for ikke at nævne Eternal Darkness og Metroid Prime som også er latterlige børnespil !

:)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-03 19:05 
Var det ironisk ment?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/03-03 19:34 
Joooo deettt....
seebergseebergSkrevet 27/03-03 19:36 
1. Har ikke spillet andre Zelda spil end Link's Awakening

2. Tør ikke spille Eternal Darkness færdigt (skider i buksen over det der urfolk)

3. Har en Philips G7000 m. 13 spil.

4. Har aldrig gennemført Sonic 2 til MD

5. ejer kun 2 NES spil
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-03 19:59 
Bean-O >
Joooo deettt....

Nå ok, jeg blev lige baaaaaaa' (Ærøsk')
Spiller nu: Phantasy Star IV
MadsMadsSkrevet 27/03-03 20:01, rettet 27/03-03 20:10 
1. Jeg blev først færdig med Zelda: OOT godt og vel et halvt år efter jeg købte det.

2. Jeg solgte min NES med lightgun og 27 spil for 250,- i 1998. (fik NES igen i 2000, men alligevel!)

3. Solgte min N64 med 17 spil for 650,- i 1999.

4. Har aldrig solgt en SEGA konsol, med mindre jeg havde en ekstra =)

5. Havde to Neo Geo CD konsoller og omkring 10 spil, som jeg solgte i 2002.

6. Har altid brugt min månedsløn på forhånd (primært på spil, film, musik og tegneserier).

7. Jeg har aldrig solgt et PSX spil.

8. Tekken serien er det mest spillede på min PSX.

9. Jeg havde ikke spillet et Final Fantasy spil før 2001.

10. Havde aldrig haft en håndholdt konsol før GBA'en.

EDIT: 11. Jeg var PSX manipuleret i tidsrummet '96-'00... fik derfor ikke købt en DC før i 2000 :/
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Per SPer SSkrevet 27/03-03 23:37, rettet 27/03-03 23:42 
Dengang Sega og Saturn fik sparket af Merlin, havde Electronic World samlet alle spillene og de sidste konsoller til en billig pris.

Bl.a. Sonic CD og Final Fight til Mega CD kostede kun 10 kr. stykket - jeg købte ingen af dem..

Da de sidste Saturn titler var tilbage, lå der en stak på ca. 10 stk. Guardian Heroes til en flad 10'er stykket - jeg købte ingen af dem.

Gameshop havde for et par år siden købt en stak Saturn titler hjem, hvoraf jeg købte 3 af dem. Fordi jeg betalte fuld pris, fik jeg lov til at snuppe et ekstra Saturn spil med. Et af de gratis spil var Panzer Dragoon Saga (nyt), men jeg sprang over og valgte Discworld II fordi jeg manglede det. Det skal dog nævnes at jeg er en af dem der har købt spillet (PDS) dengang det udkom (549.-).

Er ligeglad med at eje en NES.

Har smidt (næsten) alle min Sega GameGear covers ud fordi der ikke plads i den kasse jeg bruger til GG spil.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/03-03 23:46, rettet 27/03-03 23:48 
Lidt flere:

1. Jeg er kun blevet blæst væk grafisk én gang. VF3 arcade versionen. Utrolig oplevelse at se første gang.

2. Jeg solgte min første DC (købt på launch dagen), én uge senere, til et latterligt lille beløb.

3. Jeg græd, da jeg modtog Shenmue med posten.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 27/03-03 23:55 
Teki >
7. Jeg har aldrig solgt et PSX spil.

Er det noget at skamme sig over? Synes i det hele taget der er ret mange tvivlsomme "tilståelser" dukket op på det sidste ;) (*host* StrideR *host*)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MadsMadsSkrevet 28/03-03 00:00 
Ja, i forhold til hvad jeg ellers har solgt ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Wired NickyWired NickySkrevet 28/03-03 08:41 
Per S >
Dengang Sega og Saturn fik sparket af Merlin, havde Electronic World samlet alle spillene og de sidste konsoller til en billig pris.

Bl.a. Sonic CD og Final Fight til Mega CD kostede kun 10 kr. stykket - jeg købte ingen af dem..

Da de sidste Saturn titler var tilbage, lå der en stak på ca. 10 stk. Guardian Heroes til en flad 10'er stykket - jeg købte ingen af dem.

Jeg har ondt af dig.
Lunch is for wimps.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 28/10-03 02:52, rettet 28/10-03 02:53 
Synes lige vi burde re-lancere dette gamle og ret morsomme tilståelsernes indlæg.

• Har stadig kun spillet de to første GTA-spil
• Mit Shenmue II ligger stadig i shrink-wrapping siden julen...glem det, jeg siger det ikke!
• Jeg laver kortoptegnelser på papir, når jeg spiller Metroid Prime.
• Har stadig ikke anskaffet en PC Engine og Castlevania: Rhondo for Blood.
• Fortryder stadig at have solgt hele min SNES-samling, da PSX blev lanceret.
• Jeg har en nøglering, hvor der på den ene side står SEGA og på den anden PlayStation 2.
• Skal snart i gang med Panzer Dragoon Saga (det her skulle jeg nok ikke have skrevet...du ti'r bare stille Le Roof :))
• Prøver at fortrænge en episode, hvor min mor for nogle år siden trak stikket ud fra stikkontakten for at støvsuge, mens jeg kæmpede imod slutbossen i Yoshi's Island (SNES).
• Jeg har en Bubsy The Bobcat-nattrøje...

Resten vil jeg lige holde lidt igen med >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 28/10-03 03:35, rettet 28/10-03 03:37 
- Har ikke spillet nogle af de sidste 12 spil jeg har købt/byttet.

- Har stadig kun gennemført 2 spil, ud af nu ca. 120 mulige.

- Har spillet Zelda: OoT siden 1998, og har ikke gennemsført det endnu (men der kan også godt gå måneder i mellem hver gang jeg finder det frem ;) ).

- Købte for nylig Mario Kart 64 til den gode pris 125 kr. inkl. porto, men udskød konstant at hente det på posthuset, hvilket medførte at sælger fik det retur.
Foreslog at betale 50 kr. for besværet og returporto, og lige pludselig var handlen kun halv-god, set fra mit synspunkt.
50 kr. er ikke meget, men det er tåbeligt alligevel... :/
FanboyFanboySkrevet 28/10-03 07:25 
Jeg kan ikke tage mig sammen til at komme videre i Mario 64, jeg mangler kun 2 stjerner for at komme op ad den store trappe, men kan sku ikke tage mig sammen, og nu har spillet ligget stille i 2 måneder.

Og så kan jeg heller ikke tage mig sammen til at spille Goldeneye 64 syntes virkelig ikke det er godt selvom jeg prøver at elske det.
TKTKSkrevet 28/10-03 07:37 
Jeg er 14 år, men da jeg havde min første maskine N64-på dagen den udkom! købte jeg spil 2 gange om ugen, og spillede dem i 20 min. -og så var det ik så fedt -det var næsten kun conkers bad fur day der var sejt!

-engang skulle jeg hjem til en kammerat, som havde købt en playstation , og nogle spil han ikke kendte! vi spillede nogle platform spil, og fandt et med titlen RESIDENT EVIL hvor der var sådan et monster på skiven... hmmm.... fedt nok (vi var nok 8 år gamle) og så gik vi lige lidt rundt, men så kom der bare et monster springende ind foran en i spillet.. og så gik vi søreme lige hurtigt tilbage og spillede de "ikke onde" platform spil.. :-)( nu er serien gennemført på div. konsoller )
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/10-03 07:56 
1. Jeg har præsteret at sælge en Gamecube - for ugen efter at investere i én ny! Kan du gøre det bedre Okotta?! *G*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PapandPapandSkrevet 28/10-03 08:24 
Er aldrig rigtig kommet i gang med FFX, Metroid Prime, Pikmin og Zelda: Wind Waker.

Jeg bruger 90% af min gamertid på PC, og det resterende er fordelt over Xbox, PS2 og GC.

Jeg kan bedre li min PC.

Det tog mig 1 år at indse, at jeg skulle have et Advanced Scart Cable til min Xbox.

Jeg købte en NES for 250 kr og har aldrig brugt den.

Og så den ultimative bummert: Min fars videoforretning havde næsten samtlige PAL- udgivelser på Sega Mega Drive, NES og Super NES. De blev solgt for sølle 25 kr pr. stk.!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
millenniummillenniumSkrevet 28/10-03 09:01, rettet 28/10-03 09:04 
- Jeg gennemførste aldrig Zelda - Link to the Past, selvom jeg nåede godt 80% af spillet.

- Da jeg fik GameGear blev jeg Sega-fanboy, og tegnede Mario der blev savet over af Sonic.

- Jeg har HalfLife til PS2, men har kun fået spillet det én gang.

- Jeg udnyttede en computer-nørd på Teknisk Skole, til at kopiere uendelige mængder Amiga-spil til mig. (uha)

- Jeg havde strip-poker spil på min Commodore 64.

- Jeg har en Macintosh, og ville aldrig bytte med en PC.

- Jeg solgte min Commodore 64 + alle mine kopi-båndspil (mindst 200+ spil) for 500,- (gik ud og købte plader for pengene).
The medium is the message.
The DaneThe DaneSkrevet 28/10-03 13:53 
- Min mor fik mig til at sælge min A500 for 250,- pga. det var til familie (og hun undre sig her nu over hvorfor det var så lidt). Det var mange år siden.

- Har et mindre manisk forhold til mine spilkasser.

- Får mindre købetrip på forskellige områder hvis jeg lige får en fiks ide (kan heldigvis godt stoppes igen).

- Har lige brugt en del på erhvervelse af nye konsoller (selvom jeg nu ikke rigtigt skammer mig over det).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
majjohamajjohaSkrevet 28/10-03 14:08 
» Har byttet Secret Of Mana til Stunt Race FX + 50,- : /
» Forstod intet af Zelda: ALTTP på SNES'en som lille
» Har overvejet en Xbox 3 gange
» Har været Nintendo fanboy i lang tid (Dog ikke mere)
» Jo flere Sega konsoller jeg får jo mere elsker jeg Sega.

Der kommer sikkert mere...
quadquadSkrevet 28/10-03 14:46 
Matt
» Jo flere Sega konsoller jeg får jo mere elsker jeg Sega.

Sikke en tilståelse ;)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 28/10-03 15:25 
millennium >
- Jeg havde strip-poker spil på min Commodore 64.

Det tror 90% af C64-ejere havde uden at ville indrømme det... hov afsløret...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
happyEDhappyEDSkrevet 28/10-03 15:35 
jeg gennemføre næsten aldrig et spil:( kan simpelhen ikke tage mig sammen , her er bare et udpluk af hvad jeg har liggende og håber en dag at gennemføre:

Samtlige mario spil

Samtlige zelda spil, dog undtaget Links awaking (faktisk gennemført 2 gange)

Golden sun 1 (og har 2'eren liggende men vil ikke starte på det før jeg er færdig med 1'eren)

FFX (det bliver for kedelig)

ICO (det smukkest spil i verden, men har kun spillet det et par timer)

GTA spilende (det endte altid med at jeg bare kørete rundt i byen og lavede forskellige spil.

det er bare lidt af de spil der ligger og ikke er gennemført, men der kommer nok mange flere!!!!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DommergaardDommergaardSkrevet 28/10-03 15:50, rettet 28/10-03 15:52 
Metroid Prime har aldrig formået at fange mig, har spillet max 6 timer!

:/
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 28/10-03 15:59 
toAt: det handler om at finde et såkaldt 'loophole' i sin hverdag og så ellers bare spille løs. Det er vist en tidslomme, som kun få mennesker er i stand til at opdage. Man skal være i besiddelse af kraften, vistnok, efter hvad min læremester sagde i tidernes morgen.

Ellers lad være med at gå i byen i weekender, lave lektier, rydde op og huske kun at spise kun, når det er absolut nødvendigt (men drik rigeligt!)...

Bare nogle gode råd... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
TurricanTurricanSkrevet 28/10-03 16:43 
Jeg har aldrig NOGENSINDE spillet et FF spil.

Det er sku lidt pinligt...
The Gods pause for a moment...
quadquadSkrevet 28/10-03 16:48 
Har købt spil for mere end 20.000kr de sidste 2 år og har ik spillet mere end 20 stykker i mere end 2 timer.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 28/10-03 16:49 
1 - Finder ikke Zelda spil interessante

2 - Er MMORPG narkoman

3 - Tør ikke spille videre i REØ

4 - Er afhængig af Cola
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 28/10-03 16:50 
millennium >
Jeg har en Macintosh, og ville aldrig bytte med en PC.

DAMN mand - der er bare visse ting man IKKE fortæller andre!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
happyEDhappyEDSkrevet 28/10-03 17:08 
SkyblazeR >
toAt: det handler om at finde et såkaldt 'loophole' i sin hverdag og så ellers bare spille løs. Det er vist en tidslomme, som kun få mennesker er i stand til at opdage. Man skal være i besiddelse af kraften, vistnok, efter hvad min læremester sagde i tidernes morgen.

Ellers lad være med at gå i byen i weekender, lave lektier, rydde op og huske kun at spise kun, når det er absolut nødvendigt (men drik rigeligt!)...

Bare nogle gode råd... >;)


tak for rådet og det prøver jeg alt hvad jeg kan , men jeg opdager mig tit og at i stedet for at spille, sidder jeg ved internettet , og tit på playright og andre sider og læser, se film , information og spil og historien bag. og de for skellige personer og firmaer bag!! og får simpelthen spillet for lidt.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/10-03 17:16 
cosmos_dk >
1 - Finder ikke Zelda spil interessante

DAMN mand - der er bare visse ting man IKKE fortæller andre! ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
APHAPHSkrevet 28/10-03 17:18 
Men manden har jo ret:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/10-03 17:24 
Hvis jeg svarer, har vi snart en mindre krig og et Per S. ikon ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 28/10-03 17:47, rettet 28/10-03 17:48 
toAt >
tak for rådet og det prøver jeg alt hvad jeg kan

Noget af det jeg skrev skal du så ikke tage alt for bogstaveligt, f.eks. det med maden og lektier...jo måske lidt det med lektier, hvis man er en haj i forvejen og kan følge med... >:)
, men jeg opdager mig tit og at i stedet for at spille, sidder jeg ved internettet , og tit på playright og andre sider og læser, se film , information og spil og historien bag. og de for skellige personer og firmaer bag!! og får simpelthen spillet for lidt.

Det tror jeg netop er en ond cirkel. Tag nogle pauser en gang imellem fra nettet, og fordyb dig i nogle spil i en genre, du virkelig holder af.

Man vil ofte vende tilbage til f.eks. et forum med fornyet entusiasme og har gjort sig endnu mere erfaring med sin spilsamling o.a.

Reelt set er det ikke altid troværdigt at udtale sig, bare fordi man lige har læst en artikel om et spil, hvis man ikke selv har prøvet det, og kan relatere til tingene i en eller anden grad.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
MarcusMarcusSkrevet 28/10-03 18:16 
Dog kan det 'Loophole' også nemt blive for stort. Og det er specielt tilfældet når det gælder medlemmer herinde.
JoachimMAJoachimMASkrevet 28/10-03 18:54 
1. Er Nintendo-Fanboy - Har kun ejet én anden konsol end Nintendo (DC)

2. Har aldrig solgt èet eneste af mine konsolspil - når jeg køber et spil, beholder jeg det, ligemeget hvor dårligt det er.

3. Det tog mig 1 år at gennemføre Zelda OOT (spillede dog ikke hele tiden), der var jeg godt nok også kun 11 år.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/10-03 19:01, rettet 28/10-03 19:28 
Skilte mig af med min elskede SNES for ussel mammon (1000,-), til trods for, at klassikere som Rock 'n Roll Racing, Earthworm Jim, Super Street Fighter 2 Turbo m. fl. var med. Jeez, hvor var jeg ung og dum...
(...)
happyEDhappyEDSkrevet 28/10-03 19:08 
SkyblazeR >
toAt >
tak for rådet og det prøver jeg alt hvad jeg kan

Noget af det jeg skrev skal du så ikke tage alt for bogstaveligt, f.eks. det med maden og lektier...jo måske lidt det med lektier, hvis man er en haj i forvejen og kan følge med... >:)
, men jeg opdager mig tit og at i stedet for at spille, sidder jeg ved internettet , og tit på playright og andre sider og læser, se film , information og spil og historien bag. og de for skellige personer og firmaer bag!! og får simpelthen spillet for lidt.

Det tror jeg netop er en ond cirkel. Tag nogle pauser en gang imellem fra nettet, og fordyb dig i nogle spil i en genre, du virkelig holder af.

Man vil ofte vende tilbage til f.eks. et forum med fornyet entusiasme og har gjort sig endnu mere erfaring med sin spilsamling o.a.

Reelt set er det ikke altid troværdigt at udtale sig, bare fordi man lige har læst en artikel om et spil, hvis man ikke selv har prøvet det, og kan relatere til tingene i en eller anden grad.

ja ja jeg er klar over at du mente det i sjov:) og er helt enige i at man ikke kan udtale sig om et spil inde det er spillet, men man kan have en fornemmelse.
Et ved jeg ... hele spilindustrien er spændende , lige fra selv spillende til folkene omkring det.. og alt det andet.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KilroyKilroySkrevet 28/10-03 19:23 
Jeg har købt Final Fantasy spil fra 6 til 10, og jeg har kun gennemført 10'eren.
Generelt køber jeg alle de gode spil, men jeg gennemfører kun omkring 10% af de købte spil.
Jeg gjorde grin med madkassen og den grønne mursten og dog har jeg købt dem begge.
Kilroy Was Here
The DaneThe DaneSkrevet 28/10-03 19:39, rettet 28/10-03 19:40 
Må lige tilføje lidt her:

- Er heftig nostalgiker (ses eks. i de spil jeg køber eller søger på).

- Fanger til tider mig selv i at købe ting for en form for selv iscenesat popularitet (hvilket først går op for mig efter jeg har købt dem fordi jeg synes de var gode da jeg var yngre, eller min 'drøm' om at have en af hver konsol der findes).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/10-03 19:43, rettet 28/10-03 19:45 
- Jeg har SC II, men kun brugt det 2 gange. Ved ikke hvorfor...?

- Ingen af mine PS2-spil er gennemførte.

- Jeg har længe gerne ville ha' en Xbox, men først nu er jeg begyndt at spare sammen.

- Jeg har intet ordentligt lydsystem.

- Jeg går efter at få alle FF-spil fra 1-10, men har kun 9 og 10.

- Jeg har købt et sæt med Region X, Fjernbetjening og RGB-kabel, men kun kablet er blevet brugt. Den kostede mig over 300,-.

- Jeg fik først flyttet røven og sat min PS2 på nettet for et par dage siden. Vandt Adaptor og SOCOM i sommers på MSN.

- Købte en LightMax til GBA, og dagen efter købte jeg en SP.

- Jeg har næsten ikke brugt min NES.

- Jeg køber nogle gange spil kun for at have dem, og får dem aldrig prøvet mere end et par dage, trods de er fantastiske. *bøvs*Shenmue*bøvs* ;)

- Jeg tænker meget på, hvordan mine konsoller og spil står, samt det ser ordentligt ud fra hver vinkel.

Tror ikke jeg kan finde på mere...
The DaneThe DaneSkrevet 28/10-03 20:01 
Pieyanthikos >
- Jeg tænker meget på, hvordan mine konsoller og spil står, samt det ser ordentligt ud fra hver vinkel.

Tror ikke jeg kan finde på mere...

Det er du da ikke ene om :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PalsgaardPalsgaardSkrevet 28/10-03 20:05 
- Alle mine spil og film står i alfabetisk rækkefølge.

- Jeg har set The Matrix over 40 gange men aldrig på DVD

- Jeg har givet 549kr for Max Payne :(

- Min første konsol var en PS2
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
160 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig