X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilståelser


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 25/03-03 15:07 
De fleste af os gemmer vel på et eller andet, som man som "gamer" vil være være lidt flov over. Det kan være pinlige oplevelser, ting man ikke har prøvet, mm. Jeg ligger ud med tre-

1. Som barn var jeg bange for dø i Alex Kidd MW. Jeg kunne ikke klar presset i de senere baner, og nogen gange måtte min far overtage spillet.

2. I de få måneder jeg ejede en PS2, b... Se hele indlægget
Lunch is for wimps.
160 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 25/03-03 15:07 
De fleste af os gemmer vel på et eller andet, som man som "gamer" vil være være lidt flov over. Det kan være pinlige oplevelser, ting man ikke har prøvet, mm. Jeg ligger ud med tre-

1. Som barn var jeg bange for dø i Alex Kidd MW. Jeg kunne ikke klar presset i de senere baner, og nogen gange måtte min far overtage spillet.

2. I de få måneder jeg ejede en PS2, blev den mere eller mindre kun brugt som DVD afspiller.

3. Jeg køber alt for mange spil, de flest af dem bliver spillet i 5 minuter, og derefter lever de bare som en del af samlingen.
Lunch is for wimps.
dchangdchangSkrevet 25/03-03 15:09 
Jeg vil godt indrømme at jeg, selvom jeg er forholdsvis gammel, ikke syntes det var helt vildt sjovt at spille "Alien Vs. Predator" i surround, alene, dengang det kom ud. :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
quadquadSkrevet 25/03-03 15:30 
Da vi spillede doom og Wolfenstein 3D første gang åbnede jeg døre mens min far styrede resten :) Har aldrig været så meget til skydespil, indtil CS ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/03-03 15:43, rettet 25/03-03 16:04 
1. Jeg er bange for at spille SH1.

2. Jeg har (i de to sidste "gens") haft 4 PSX'ere (og en PSOne), 4 N64'ere, 2 Saturns, 2 DCs,1 Gamecube, 3 Xbox'e og 3 PS2'ere. Har nu kun en PS2. Ja, og så en Xbox - som jeg dagligt verbalt tilsviner.

3. Jeg har haft spil i min samling, som jeg solgte videre inden jeg nogensinde nåede at pakke ud og prøve dem (vel og mærke uden at have flere eksemplarer).

4. Jeg er paranoid overfor scratches og snavs. Flere spil har jeg derfor købt flere eksemplarer af - på trods af at spillene har fungeret uproblematisk. Hmmm...og ofte faktisk var ridse frie.

5. Jeg har været ved den sidste boss i FF7 3 gange! Uden at gennemføre!

6. Jeg har haft 100vis af spil, men kun gennemført følgende: Zelda: OoT, Halo, MGS, Shenmue, Mario64 og Kingdom Hearts.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/03-03 17:01 
Wired Nicky >
3. Jeg køber alt for mange spil, de flest af dem bliver spillet i 5 minuter, og derefter lever de bare som en del af samlingen.

Læser du anmeldelser? Ovenstående er en rigtig dårlig vane, når man presses fra alle sider med gode tilbud og topudgivelse efter topudgivelse (sidstnævnte iflg distributørerne). En djævelsk følelse, der får en til at længes efter dagene i selskab med Megadrive og SNES. Kan anbefale dig at prioritere din tid og udelukkende gå efter de spil, som du brænder efter og kan bidrage med noget ekstraordinært til din samling...

Be strong young Luke Skywalker... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/03-03 17:18, rettet 25/03-03 17:18 
For tiden går jeg også virkelig og brænder efter at købe et nyt spil, har haft det sådan i en måneds tid nu.
Især trækker Mech Assault, Sonic Mega Collection og Phantasy Star Online.

Men så husker jeg mig selv på, der står Morrowind hjemme på hylden, og at Zelda snart kommer ind ad døren.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PapandPapandSkrevet 25/03-03 17:27 
1: Jeg er ved at skide i bukserne når jeg spiller Resident Evil - både til PS One og GC.. :-)

2: Jeg tør ik spille Silent Hill 2

3: Jeg turde spille Alone in the Dark 4, indtil jeg kom ned i noget vand...

4: Jeg spiller mere PC end på GC'en, PS2'en og Xbox'en tilsammen..
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RJKRJKSkrevet 25/03-03 18:36, rettet 25/03-03 18:36 
Jeg lider af mange samlermanier - køber spil, jeg aldrig spiller etc. - men det er jeg nu ikke flov over på nogen måde...

Nu er det vand i forhold til fx KTC, men jeg har altså stadig "et eller andet" med sumpmonstrene i Moonstone... Lyden og bevægelsen - selvom jeg har oplevet det tusindvis af gange, så virker det stadig lidt på mig og koster mig derfor flere dødsfald som rød ridder, end det burde. Har man ikke spillet Moonstone fatter man sikkert ikke et klap af, hvad jeg snakker om...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 25/03-03 18:43 
Mit umiddelbare er mit forhold til "gyser" spil, om vi snakker om rigtige gysere(Silent Hill) eller bø!-effekt spil som Resident Evil.

Jeg finder ingen underholdning i at blive forskrækket/skræmt og havde det også skidt med at spille dem alene når jeg var lille.
Desuden resulterede Aliens filmen næsten i en psykose da jeg var helt lille og så den for første gang! ;)
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 25/03-03 18:48 
Med så mange spil i samlingen, og diverse anmeldertjanser, er der ingen mulighed for at spille alt man har, og jeg skammer mig heller ikke over bare at tilføje til samlingen, for at tilføje til samlingen ;)

En tilståelse kunne være, at jeg næsten ALTID spiller på laveste niveau, det er kun på det seneste jeg er begyndt på andet, men f.eks. CVS2 på Xbox har da stået på det pre-definerede niveau hele tiden ;)

Jeg er også god til at råbe af tingene. Det er utroligt så ofte, at det viser sig at være knoldesparkere og idioter der er på mit hold, når jeg spiller CBK 2K3 eller NBA 2K3 ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 25/03-03 19:06 
Jeg er TOTALT dårlig, til at holde fast ved mine beslutninger (med hensyn til konsoller, that is)...

Da GC og Xbox blev lanceret, besluttede jeg mig for at købe den, jeg ville blive mest glad for i længden af de to konsoller. Valget faldt på GameCube, men da jeg egentlig ikke fandt nogen af launch-spillene videre interessante, byttede jeg den til en Xbox, som jeg det dét tidspunkt mente havde bedre spil.

Efter sommerferien kom jeg i pengenød, og da jeg overhovedet ikke havde spillet på min Xbox så meget, som jeg havde regnet med, solgte jeg den og mente, at min elskede PS2 var nok for mig.

Så blev det jul 2002 og det lækre Xbox bundle var kommet på gaden til en lækker must-have pris. Nu var der også nok gode titler til at investere i sådan én (igen).

Nu er det blevet marts, og jeg har netop solgt min PS2, da jeg simpelthen ikke kan leve uden alle de fantastiske GameCube spil, der kommer for tiden. Og med det lidt sløve PS2-udvald, der er for tiden, burde det være muligt at undvære den et stykke tid...

Så mit næste køb bliver en GC (hvem vil sælge?), og så selvfølgelig en PS2 igen, når jeg får råd (for hvem kan leve uden Final Fantasy XII?)...

Og sådan gik/går det til at jeg blev multikonsol (og ikke-fanboy - sårn da)!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/03-03 19:12 
Sephiroth: Det er som at høre mig selv :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 25/03-03 19:22 
Så BEHOLD da jeres konsoller. Det er seriøst DUMT at sælge en konsol, bare fordi der går en måned eller to uden tre must-have titler. Har I set hvor lidt jeg har til GC? En konsol har en levetid på 5 til 6 år, nogle gange 7 hvor der udkommer spil til den (PSX, nu 8 år! Købte FF Origins i dag :), så det at sælge en konsol fordi I ikke lige har købt 5 spil til den i de sidste to måneder, er forrykt...

Bare min mening ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 25/03-03 19:27, rettet 25/03-03 19:29 
Problemet er bare, at min konto næsten altid siger et tal, der ligger meget tæt på 0. Og jeg synes seriøst at GameCuben var røvsyg i starten, så dét krydret med manglende penge, fik mig til at bytte den til en Xbox.

EDIT: Forresten - det minder mig om, at jeg snart skal have fat i FF Origins!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 25/03-03 19:30, rettet 25/03-03 19:30 
Sephiroth >
Så mit næste køb bliver en GC (hvem vil sælge?),

Mig du kan jo tjekke min tråd

her er den
Sælg mig en Xbox =)
FanboyFanboySkrevet 25/03-03 19:39 
1. Nåede ikke mere end 57% igennem Starfox Adv. før jeg kørte sur i det, og ikke gad mere.

2. Solgte min Xbox i August og fortryder det lidt.

3. Gennemførte Metroid Prime på 4-5 dage.
ComradeComradeSkrevet 25/03-03 20:43, rettet 25/03-03 20:43 
Køber alt for mange spil, som jeg bliver træt af halvvejs i spillet!

Har kun spillet Resident Evil en gang, og det var dagen jeg fik det, venter på de lyse aftenener ;)

Køber en konsol pga. 1-3 spil!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
flottenheimerflottenheimerSkrevet 25/03-03 21:42 
Sephiroth >
Problemet er bare, at min konto næsten altid siger et tal, der ligger meget tæt på 0.

At købe og sælge, for så at købe igen, gør dig helt sikkert ikke rigere! Undskyld det gamle ordsprog, men det er som at tisse i bukserne for at holde varmen i frostvejr.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 25/03-03 22:02 
Så ka' I lære det, tissere ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 25/03-03 22:09 
- Jeg har ikke spillet mere en ½ time af FF-serien sammenlagt.
- Har aldrig prøvet nogle Sonic spil.
- Kan ikke lide den nye Kashmir.
- Har smadret en Driver 1 cover fordi jeg blev taget af politiet.
- Har slukket for ChuChu Rocket i vrede over jeg tabte. (De andre kiggede måbende. Har aldrif hisset mig op over et spil før offentligt.)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MadsMadsSkrevet 25/03-03 22:13 
Dark-Light >
- Har aldrig prøvet nogle Sonic spil.

Det skal der laves om på makker ;) kan du få købt dig en MegaDrive!

- Kan ikke lide den nye Kashmir.

Den skal bare høres nogle gange, jeg var heller ikke vild med den ved første øjekast.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
AmbyAmbySkrevet 25/03-03 22:15 
Jeg har en MegaDrive plus Sonic 1 og 2.
Jeg har hørt den meget men det lyder som om de prøver at sige for meget med lyrik istedet for at lave en cd der lyder godt. De 2 første numre(singler) er ikke repræsentativ for resten af albummet og derved reklamerer de med en musikstil som de i virkeligheden ikke har. Den er sq lige så tør som Home Dead.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RonaldoRonaldoSkrevet 25/03-03 22:26 
Jeg satte mig om på den anden side af fjernsynet, og lod min bedste ven klare de sidste 10 min. af Resident Evil 2. Jeg var ved at skide...
AmbyAmbySkrevet 25/03-03 22:27 
Omme på den anden side af fjensynet ??
Hvor i alverden står dit fjernsyn ?!? Eller hvor sked du ?!?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RonaldoRonaldoSkrevet 25/03-03 23:37 
Fjernsynet stod på sådan et bord med hjul, så når vi skulle spille rullede vi det ud på midten af gulvet. Så var der mere plads, og jeg kunne gemme mig.
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/03-03 00:01 
uhmmmmm.....


1-Græd næsten da jeg gennemførte OOT:-)

2-Løber nogen gange rundt i splinter cell i en cirkel bare fordi det ser sjovt ud.. Og jeg gør det i ti minutter eller sådan noget... Altså bare løber rundt i en lille ring!

3-Solgte min N64:(

4-Bliver nød til at prostituere mig selv for at få en GC(Går sgu ikke af med den sorte Box, når Halo 2 og Rare venter:))
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 26/03-03 00:11, rettet 26/03-03 00:18 
Jeg har kun gennemført ét spil i mit liv (på nær Simpsons arkade, sammen med en kammerat), nemlig Star Wars: Rebel Assault II (PC), ud af ca. 100 mulige.

Der er altid liiige et eller andet spil, der også lige skal spilles, eller også taber jeg bare interessen efter et stykke tid.

EDIT: Ok, det passer ikke helt. Kom lige i tanke om, at jeg også har gennemført SSX til PS2 :)
SideshowSideshowSkrevet 26/03-03 00:14, rettet 26/03-03 00:15 
1. - Jeg havde Majora's Mask et halvt år, før jeg endelig gik igang med det. (Og så blev det ellers også spillet til det var gennemført)

2. - Jeg overvejede i en periode over ca. 3 timer, at anskaffe en X-Box. (Gjorde det ikke =)

3. - Spillede den første times tid af SoA ca. 47 gange, da jeg ikke fandt det fængende. Til sidst blev jeg heldigvis overtalt til, at give den en skalde. Og det var det hele værd i sidste ende.

4. - Sad fast efter 30 sekunder i Shadowgate

5. - Har engang tabt med Ken i SFII til SNES. (Det var vinden!)

6. - Tvang mig selv til at spille Rayman 2. Fy for helvede!

7. - Var skuffet over Mario 64
>>There's only Juan Pablo Angel<<
TLTLSkrevet 26/03-03 09:12 
Jeg har spillet RE 1, i ca. 100 timer uden at gennemføre...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
LWSLWSSkrevet 26/03-03 09:51, rettet 26/03-03 11:52 
Jeg har spillet to-tre timer sammenlagt på min GC indtil videre, selvom jeg har haft diverse spil forbi næsen. Jeg regner dog med at det vil ændre sig, når jeg får fat i Zelda og Metroid.

XBox spiller jeg næsten kun multiplayer.
PS2 spiller jeg kun singleplayer.

Jeg stinker til spil hvor man skal "ramme". I Getaway kører jeg galt på første bane og i Kingdom Hearts bruger jeg timer på at falde ned fra ting og starte forfra.

Af samme grund både imponeret og skuffet over Kingdom Hearts.

Alt hvad der betegnes "Horror Survival" ignoreres. Jeg har ikke nerver til den genre, og finder det ikke sjovt at blive skræmt.

Fik lettere fugtige øjne, da jeg først så Aeris (Aerith) dø.
Tævede Sephiroth før han fik sin tur, og undredes over om det skulle være så nemt.

Jeg har éen gang givet fuld pris for et konsolspil, og det var kun fordi jeg havde et gavekort, som skulle bruges til et-eller-andet.
PlaykidPlaykidSkrevet 26/03-03 11:50 
Jeg købte RE for at afprøve kræfter der viste sig jeg ikke havde, jeg har set på spillet blive gennemført af en af mine kammerater igennem en længere periode, men mangler stadigt at få afsluttet spillet.
Spiller nu: Halo 3
Mati-GolMati-GolSkrevet 26/03-03 21:40 
1. Jeg har ikke turdet at gennemførte Resident Evil 2

2. Jeg har ikke KUNNET gennemført Resident Evil 3

3. Jeg har haft The Getaway siden jul... er nået til 4. mission.

4. Finder Kingdom Hearts lettere skuffende og meget ulogisk :/

5. Jeg synes Red Faction II er det bedste FPS til konsol.

6. Jeg synes, at Final Fantasy VIII er det bedste i serien.

7. Jeg har 17 spil til min Playstation2, jeg har kun gennemført 2-3, selvom jeg står over for sidste bossen i FF X... jeg gider bare ikke klare ham :D

8. Jeg har været skribent på GameDevil.dk...
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
SumezSumezSkrevet 26/03-03 21:56, rettet 26/03-03 21:57 
1. Jeg har flere Sonic spil end Mario spil (tror jeg.. skal nok lige tælle efter)
2. Jeg har den EUROPÆISKE udgave af Castlevania "The Next Generation" (Bloodlines)

Der kommer sikkert flere, skal bare tænke over dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/03-03 22:15 
Fordi den europæiske udgave er den klammeste...? Så er jeg enig... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 26/03-03 22:28 
Vidste jo ikke dengang at den amerikanske kunne køre på en PAL megadrive :!
(og US versionen er jo faktisk også billigere)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/03-03 22:30, rettet 26/03-03 22:35 
• Købte for et år siden Panzer Dragoon Saga (US NTSC) i MINT for 300kr på det første DKF.
• Har kun spillet de to første GTA-spil.
• Solgte min PAL Dreamcast, fordi Code: Veronica (US NTSC) bootede i 50z.
• Solgte hele min SNES-samling (konsol+ 10-15 spil) ved lanceringen PSX. Min største fortrydelse til dags dato.
• Kan gennemføre Final Fíght (SNES) med Cody uden at dø og uden at bruge continue på højeste sværhedsgrad ved kun at bruge hans knytnæver. Tog mange gennemførsler at mestre dette kneb.
• Mit Shenmue II har ligget i shrink-wrapping siden jul 2001.
• Har gennemført Silent Hill på 12 timer uden walk-through.
• Brugte vist en time på en enkelt gåde i Silent Hill.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 26/03-03 22:33 
Nåh, ja...

Mit GTA3 er stadig shrinkwrapped... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/03-03 22:33 
Sumez >
Vidste jo ikke dengang at den amerikanske kunne køre på en PAL megadrive :!
(og US versionen er jo faktisk også billigere)

Men PAL'en er stadig klammere pga censurering. Skærmmenuen og in-game action er blottet for blod... det er blasfemi i et Castlevania-spil!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 26/03-03 22:35 
StrideR >
Men PAL'en er stadig klammere pga censurering. Skærmmenuen og in-game action er blottet for blod... det er blasfemi i et Castlevania-spil!

Det er også derfor jeg skammer mig over at have den version, jo ;)
Og også derfor jeg købte den JAPANSKE version af SNES Dracula X.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-03 22:45 
- Jeg var sku lige ved at skide i bukserne da jeg spillede Alone in the dark 4. (især om natten)
Det virkede næsten som om at der kom monstre ud af alle skyggerne. (i spillet altså :) )

- Da jeg var omkring 10år var jeg bange for filmen "Gremlins"

- Resten er nok alt for pinligt til at jeg vil ud med det :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Le RoofLe RoofSkrevet 26/03-03 22:46, rettet 26/03-03 22:47 
StrideR >
• Købte for et år siden Panzer Dragoon Saga (US NTSC) i MINT for 300kr på det første DKF.

Ja ja, men det er jo ikke den rigtige tilståelse...vel? ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/03-03 22:51 
- Solgte mit Zelda til SNES for en 50'er - endda med kasse og det hele, i flot stand.

- Gennemføre for lidt spil, noget jeg vil ha' rettet op på...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/03-03 23:00 
Le Roof >
StrideR >
• Købte for et år siden Panzer Dragoon Saga (US NTSC) i MINT for 300kr på det første DKF.

Ja ja, men det er jo ikke den rigtige tilståelse...vel? ;)

Øøhh...jo! Lad det blive mellem os... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/03-03 23:16, rettet 26/03-03 23:18 
Kigger på StrideRs indlæg.

Du skal vist ha' en...

Confess damnit - no more lies!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/03-03 01:56 
Den ER go' nok (PDS til 300kr), spørg RJK... som kom 30 min for sent til det uhyre prisstærke køb >;)

Le Roofs kommentar var baseret på 'noget' i toget hjem fra Jylland efter KT#5 mht PDS... men lad det ligge...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JAAJAASkrevet 27/03-03 03:13 
Solgte for et par år siden Panzer Dragoon Saga (NTSC US) for ca. 500 kroner (eller var det 450?). Tror endda det var til Per, Rune eller Anders :P
Wired NickyWired NickySkrevet 27/03-03 09:50 
Ok, jeg fortsætter.

4. Jeg er meget old school. De nye konsoller siger mig meget lidt.

5. Jeg solgte min første Master System med 9 spil for 5-6 år siden. Savner den.

6. Jeg har aldrig spillet Halo.

7. Jeg bryder mig ikke om Nintendo, og synes de henvender sig for meget til børn. Den lilla GameCube LIGNER en madkasse. Den eneste killer app. Nintendo nogen siden har haft var Goldeneye (jeg havde en N64 i kort periode pga. af det spil). Jeg ved jeg får uvenner...
Lunch is for wimps.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/03-03 12:25, rettet 27/03-03 12:25 
Jeg har aldrig gennemført Donkey Kong 64 101%... Jeg kan SIMPELTHEN ikke klare det originale Donkey Kong arcade i DK64... Hjælp modtages!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 27/03-03 13:55 
Wired Nicky >
7. Jeg bryder mig ikke om Nintendo, og synes de henvender sig for meget til børn. Den lilla GameCube LIGNER en madkasse. Den eneste killer app. Nintendo nogen siden har haft var Goldeneye (jeg havde en N64 i kort periode pga. af det spil). Jeg ved jeg får uvenner...


Hader også de børnevenlige spil, som Resident Evil Zero, som de sender ud. Det er fandme plat! :(
» a winner is you «
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/03-03 13:59 
JAA >
Solgte for et par år siden Panzer Dragoon Saga (NTSC US) for ca. 500 kroner (eller var det 450?). Tror endda det var til Per, Rune eller Anders :P

Jamen, det var da MIG - og det var faktisk en langt lavere pris end ovenstående... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
160 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig