X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilståelser


Svar Sortering
Wired NickyWired NickySkrevet 25/03-03 15:07 
De fleste af os gemmer vel på et eller andet, som man som "gamer" vil være være lidt flov over. Det kan være pinlige oplevelser, ting man ikke har prøvet, mm. Jeg ligger ud med tre-

1. Som barn var jeg bange for dø i Alex Kidd MW. Jeg kunne ikke klar presset i de senere baner, og nogen gange måtte min far overtage spillet.

2. I de få måneder jeg ejede en PS2, b... Se hele indlægget
Lunch is for wimps.
160 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar Sortering
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/11-03 16:08 
Palsgaard >
Det værste, udover at miste savegamet, var dog at genboen tilfældigvis lige var kommet på besøg, jeg har ikke set ham siden, men pyt han kommer nok over det en dag.....

Han tror, du er "skabs-voldsmand"! Han listede sikkert Snake-style, hvergang han gik forbi din dør.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
FourDFourDSkrevet 01/11-03 18:11, rettet 01/11-03 18:15 
ville have lavet nogle tilståelser lidt tidligere men jeg har haft problemer med at logge ind.. nok om det!

-jeg har aldrig klaret OOT, nåede lige til ganons tower og så kom jeg vist ikke længere

-mange af mine GC spil ligger på hylden og samler støv, fordi jeg ikke kan tage mig sammen til at klare dem

-jeg brudte ud i gråd da jeg fik at vide (efter at have ventet en hel lejer tur på at komme hjem og spille) at jeg ikke havde fået TWW fra coolshop endnu! hvilket er noget jeg skammer lidt over fordi jeg nok overeagede lidt.. men på den anden side.. jeg havde ventet et halvandet på på det pis :P

-ejer ikke andre konsoller end GC og GBA, hvilket er surt, for jeg kan ikke kalde mig en "rigtig" gamer :(
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
AsseAsseSkrevet 01/11-03 19:26, rettet 01/11-03 19:29 
Nu må det være min tur, selv om jeg ikke kan komme i tanke om så meget.

1. "Tør" ikke spille Resident Evil alene. Har i hvert fald ikke vildt lyst til det;)

2. Har tidligere været meget Nintendo fanboy, er det dog ikke mere, nu er det kun M$ der plager mig;)

3. Har det med at "bashe" newbies på andre fora'er når de stiller tåbelige spørgsmål:0

Det var vidst det meste. Der er selvfølgelig en masse spil jeg ikke har gennemført som jeg burde ha', men der er så mange, og jeg har ikke haft råd til dem..:)

EDIT: 4. Jeg er MEGET utålmodig når det gælder spil. Jeg har engang ringet til en side jeg havde bestilt fra for at høre hvor mit spil blev af, og fik så at vide at det ville komme dagen efter, fordi det var blevet forsinket. Men allerede senere på dagen ringede jeg igen og klagede over at jeg stadig ikke havde fået det. Da jeg så lagde på kom jeg i tanke om at det var samme dag, men jeg tror ikke ham jeg snakkede med genkendte min stemme eller mit navn:P
FourDFourDSkrevet 01/11-03 21:06, rettet 01/11-03 21:06 
Mr.Good >
3. Har det med at "bashe" newbies på andre fora'er når de stiller tåbelige spørgsmål:0

så er det jo der hvor man er glad for at der findes sådan nogle pro. fora'er som P:R :D
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
millenniummillenniumSkrevet 01/11-03 21:24 
Mange års gaming, skaber mange skeletter i skabet... Jeg har egentlig mange flere tilståelser nu jeg tænker mig om...

- Får dårlige nerver af at spille Silent Hill 2 - Men Project Zero gør mig regulær paranoid.

- Brugte Tekken 2 til at afreagere efter at blive skoddet af en tidl. kæreste - men satte den på easy-mode så jeg bare kunne tæve løs.

- en anden eks-kæreste har tyv-stjålet mit TombRaider til PS1'en.

- syntes stadig at Pacman og Galaxy er sk... fede spil.

- som ung knejt lavede jeg næsten ikke andet end at besøge spillehaller når vi var på charter-ferie. - Og kunne desuden brænde månedens lommepenge af, på én dag i City 2's spillehal.
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 01/11-03 22:34 
Ikke fordi jeg kan li' at være ordkløver, men jeg føler mig forpligtet til det i dette tilfælde:

Galaxian

(går jeg ud fra, at du mener)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 05/11-03 21:15 
He he, det er lykkes mig at få brug for garantien på min Xbox controller to gange. Da jeg ikke kan styre mit luksus-temperament og har hammert controlleren for hårt i nedafgående retning.
Det samme "problem" koste mig detsvære også en 3Dcontroller til Saturn for en del år siden.
Der "sjoveste" er sket med spillet Get-away da jeg blev træt af spillets kontrol, eller mangel på samme, kylede kasetten så hårdt ind i døren at der nu er et hul i den, døren altså:/
VictorVictorSkrevet 06/11-03 19:34 
Hehe:

1) Har ikke gennemført wind waker er træt af at sejle...

2) Solgte min N64 :(

3) Stort set ingen af mine spil er gennemført!

4) Blev engang så sur på 64'eren at jeg blev voldelig! Så voldelig så den skulle til repration!
TKTKSkrevet 06/11-03 21:07, rettet 06/11-03 21:11 
1) Jeg har søreme heller aldrig spillet castlevania spillene!
2) Spiller stadig fifa 96 til SEGA MEGA DRIVE, og worldcup 98 til 64´eren
3) Har kun gennemført ca. 10 spil ud af ca. 75 rundt på alle mine konsoller!
4) jeg gav min bror skylden for at have slettet mit mem. card til n64 da det jo var slettede! (hmm han var 4) :-/

-Jo og min ven... og det her er helt seriøst! Han spillede total club manager 2003 til sin pc, og han er... ja psycopat hvis jan taber til barcelona, tja det gjorde han og knaldede derefter sin hånd så hårdt ned i hans skrive bord at han kom med et brækket håndled da han kom i skole igen! (han er real madrid fan... fuuuj!)
MarcusMarcusSkrevet 09/11-03 21:46, rettet 09/11-03 21:48 
Thomas5>> Nej, det er for galt, der er hele 2 der ikke har fuldendt deres spil oplevelser endnu. Nå ja, så har i da noget at se frem til!!!!! :)

Og jeg vil gerne tilstå at jeg synes det at se sport i fjernsynet er spild af tid. Samme er manager spil.
160 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig