X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

En god nyhed til os uden zelda bonus


Svar
StarFStarFSkrevet 20/01-04 18:22 
Emne: Mario Kart og Zelda Collection



Hej



Efter at have læst, at nintendo brugere i england har mulighed for at få en Zelda collection disk med 4 zelda spil på (de gamle), hvis de havde købt mario kart eller nogle andre spil. Vil nintendo brugerne i dk få samme mulighed? eller vil vi blive snydt igen?



Hilsen Mads

Svar:

Hej Mads



Det kommer op på www.nintendo.dk snart J



Med venlig hilsen



Kasper Stenholdt

Key Account Manager

Bergsala A/S - Nintendo Danmark

Mobil + 45 20 45 88 08
tastasSkrevet 20/01-04 18:23 
Jeg håber den kommer i hvert fald, og gerne til en favorable pris ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
StarFStarFSkrevet 20/01-04 18:25 
jeg håber jeg kan få den fordi jeg har mario kart :D
bootsbootsSkrevet 20/01-04 18:58 
- Og her er hvad han skrev til mig 5/12-03:

"Der skulle komme information op omkring det på mandag!! Så hold øje med siden fra mandag morgen

Med venlig hilsen
Kasper Stenholdt
Key Account Manager
Bergsala A/S - Nintendo Danmark"

De er godt nok nogen små lyn derinde hos Nintendo DK... ;o)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/01-04 19:31 
Noget bliver da opdateret hos dem. To high-profile Ubi Soft titler har fået en udgivelsesdato (gæt selv hvilke) og jeg er i den syvende himmel.

Beklager min lidt off-topic start - men det skulle lige ud :-)

Vi får forhåbentligt snart fingre i Zelda discen.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
tastasSkrevet 20/01-04 19:45 
Appropos lyn, så skifter du da billede ret meget i disse dage B2P - gennemgår vi én identitetskrise (Hvis man må være så fræk at spørge)?! ;P

Ud over det, læste jeg på n-club et rygte der hedder "Marts". Men det virker jo lidt tvivlsomt, når Nintendo.dk åbenbart ikke rigtig har fået info op.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/01-04 19:58 
Jeg kan ikke finde ud af at oploade mit eget billede (Vil gerne have den små perverse motelejer fra Shenmue2), så jeg prøver desperat at finde et passende :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 20/01-04 20:00 
Send en e-mail med billedet påklistret til en mod.
元気ですか。
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig