X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MAMEoX Button config.


Svar
WehnerWehnerSkrevet 20/01-04 15:17 
Efter ikke rigtig at have brugt MAMEoX et stykke tid fik jeg mig i går to stk. Gamester arcade sticks. Så nu skal der spilles.

Men jeg har glemt, hvordan man ændrer på controllen. Som knapperne sidder default er det nærmest umuligt at spille med arcadesticket.

Nogen der ved hvordan man ændrer knappernes funktioner?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 20/01-04 15:59 
Back+hvid = Menu, hvor du kan ændre knapper
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 20/01-04 17:40 
Hvor er de købt henne? :)
WehnerWehnerSkrevet 20/01-04 18:07, rettet 20/01-04 18:09 
Du kan få dem her:

Edit: Og tak til KTC - det må jeg lige ind og prøve...

Gamester
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 20/01-04 18:52 
Det virker jo glimrende. Nøøjjj hvor sådan et arkadestick gør en forskel (hvilket jeg også havde forventet).

Men: Er der nogen mulighed for at gemme de ændringer man laver, eller skal man igennem det hele hver gang?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-04 18:57 
Kan man ikke ændre det i config filen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 20/01-04 19:02 
Der bliver jeg desværre nødt til at bede om lidt flere detaljer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 21/01-04 00:32 
Den skulle gerne selv gemme, hvis du går ud af spillet "Start+Back"
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 21/01-04 12:20, rettet 21/01-04 13:13 
Der har vi balladen. Både brug af "start+back" eller "start+back+L+R" fryser min Xbox, når jeg anvender det. Dette gælder dog kun inde i MAMEoX, ikke i resten af brugerfladen eller andre emulatorer.

Edit: Der er tale om MAMEoX vers. 0.71.1B
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
quadquadSkrevet 21/01-04 15:31 
Nu er jeg så ikke helt inde i told-reglerne. Kommer der told på pakken derfra?
WehnerWehnerSkrevet 21/01-04 15:59 
Ingen told ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
quadquadSkrevet 21/01-04 16:05 
Så er der en på vej til mig :)
KTCKTCSkrevet 21/01-04 22:05 
Wehner>
Der har vi balladen. Både brug af "start+back" eller "start+back+L+R" fryser min Xbox, når jeg anvender det. Dette gælder dog kun inde i MAMEoX, ikke i resten af brugerfladen eller andre emulatorer.

Underligt... Er det kun, når du bruger arcadesticket? Ellers kan du jo bare trykke START+BACK på en almindelig controller, som er sat i en anden port.
Hvilken BIOS kører du med?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 22/01-04 00:39 
Det er med alle controllers og har altid været sådan.

Styresystemet er: EvoX 1.8.3752

Hvordan ser jeg hvilken BIOS, jeg kører på?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 22/01-04 12:25 
Det kan du både se i EvoX under System Settings og i det originale MS Dashboard i "System Info", helt i bunden. Der står et nummer efter "K:".
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 22/01-04 13:32 
Så må det være det her:

K: 1.00.4817.01
D: 1.00.4920.01
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 22/01-04 15:54 
Det er den originale bios... Du skal se det mens din chip er aktiveret...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 22/01-04 16:00 
Man lærer så længe man lever ;) Tak for tålmodig hjælp.

BIOS: EvoD.6ejct
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 22/01-04 18:00 
Fortsætter per besked...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig