X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Et blad


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 20/01-04 10:55 
tjaa, jeg ved ikke helt hvad min reaktion er. Det lyder da som et interessant blad, men med alle de spil virker det til at kunne komme på kanten med loven.
Men hvad er jeres kommentar til dette?

Retro Gamer
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JmogJmogSkrevet 20/01-04 11:16 
Om det kommer på kant med loven afhænger jo helt af hvilke spil CD'en indeholder. Mange spil kan jo fuldt lovligt distribueres gratis.
DizzyDizzySkrevet 20/01-04 11:18 
Det er tale om remake af de klassiske spil.

Bestilling af retro blad
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
WonderboyWonderboySkrevet 20/01-04 21:09 
Hej ved i om man kan købe bladet her i danmark og hvis hvor henne så.

Mvh Wonderboy.
I love monster land
DizzyDizzySkrevet 20/01-04 21:12 
Jeg tror ikke det kan købes, det er vist et lille udgivelsesfirma, men det kan bestilles via det ovenstående links
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
WonderboyWonderboySkrevet 20/01-04 21:16 
Hved du hvad det kommer til at koste med forsendelse til danmark og hvordan man kommer til at betale.
I love monster land
DizzyDizzySkrevet 20/01-04 21:20 
Se venligst linket, porto er 2£ og du kan betale med Visa ;-)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
WonderboyWonderboySkrevet 20/01-04 21:37 
Tak.
I love monster land
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 20/01-04 22:00 
Taget fra linket:

RETRO GAMER COVERDISC
The special collector's disc on the cover of the magazine is packed with over 200 retro games for your PC, spanning several genres. It also includes 75 of the latest emulators, so you can instantly relive classic gaming moments

i følge en anden tråd her på P:R,

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=7602

så er alt der har med emulatorer at gøre jo ulovligt, hvilket også gør det der blad ret ulovligt :)
eller hvad?
DizzyDizzySkrevet 20/01-04 22:07 
Et program der emulere noget andet er ikke ulovligt, men romfler mm er ulovligt.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig