X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

F-Zero GX Skills


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 19/01-04 20:12, rettet 21/01-04 02:10 
Aeropolis - 02:13:011

www.konsolonline.dk/images/fzerogxskilltest.avi (25MB)

edit:

Denne her er sjov.

Mute City - 01:17:737

http://www.konsolonline.dk/images/fzerogxfun.avi (17MB)
tastasSkrevet 19/01-04 20:46, rettet 19/01-04 20:47 
Joh joh...Han kører...Stærkt ;)

**Eller det er måske dig? For så vil jeg så gerne sige at du jo kan gøre det bedre! - du misser lige et par boosters :p
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RonaldoRonaldoSkrevet 19/01-04 20:55 
Det er mig der "kører" selvfølgelig, der findes meget hurtigere tider ude på nettet. Det ser selvfølgelig nemt ud, men det er meget svært. Er der nogen, som har en bedre tid?

Jeg orker nærmest ikke at forbedre min tid. Jeg mangler stadig nogle staff-ghosts og noget story-mode, så det har højere prioritet.
Le RoofLe RoofSkrevet 19/01-04 21:08 
Kan desværre ikke lige huske min tid på Aeropolis (på trods af at jeg har kørt temmelig meget på banen). Skal lige checke tiden når jeg kommer hjem i weekenden...

Og ja - det er svært når der kommer så meget fart på!
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
tastasSkrevet 19/01-04 21:14 
Ja det er det sku' ;)

Nu var det også mere ment som en jaloux provokation til Freddie, for jeg ved udemærket godt, at mine chancer for at gennemføre 3 laps som gjort i filmen er riiiiimlig små :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
tastasSkrevet 20/01-04 11:58, rettet 20/01-04 11:58 
Jaja, jeg har et stykke op (eller ned) til dig.
Min tid er 2.22,944.

Umiddelbart vil jeg mene at jeg nok kan skrælle et par sekunder af den. Men 9? No way :/
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RonaldoRonaldoSkrevet 20/01-04 17:52 
Selvfølgelig kan du det, kig på min video og se hvilke steder jeg booster. Starten og hoppet er meget vigtige.
tastasSkrevet 20/01-04 17:59, rettet 20/01-04 19:03 
Mkay da .. ;)

Jeg vil arbejde videre på det så!

**EDIT: 2.18,913. Og nu er det ved at stramme lige lovligt til ^^
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RonaldoRonaldoSkrevet 21/01-04 06:57 
Se den nye video jeg har uploaded.
HardballerHardballerSkrevet 21/01-04 19:01 
Ved ikk lige med min hastighed.. men kan se at der er en del steder det kan forbedres.. Men nice nok :)
HardballerHardballerSkrevet 21/01-04 19:03 
Den nye er lidt vild, hehe.. Skal man bruge en bestemt maskine? Ser jo ud til den har vinger :)
tastasSkrevet 21/01-04 19:09 
Det er nogle lidt nice genveje ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HardballerHardballerSkrevet 21/01-04 19:10 
Jah, hehe.. måske lige lidt kedeligt, eftersom at jeg godt kan lide alle baner, og hele banerne, hehe..
RonaldoRonaldoSkrevet 21/01-04 19:59 
Jeg kan tryste folk med, at det er skide svært, så det er mere udfordringen at mestre disse "features" som er appalerende.

Det er skam ikke snyd, men nogle custom-parts fra Chapter 7 Hard er meget lette, og udnytter fysiken på en lidt anderledes måde. Det er kun nogle fly som kan svæve, når man "snaker" igennem luften.
FourDFourDSkrevet 21/01-04 21:17 
2 spørgsmål.

1. Hvordan har du filmet det der?
2. Det er da noget anderledes musik end normalt.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RonaldoRonaldoSkrevet 21/01-04 23:29 
Min fars DVD optager har Scart/S-Video IN, så man kan optage fra en af de to signaler. Det er kun komposit Scart, men jeg har bestilt et S-video kabel, som skulle give et klart bedre billede.

Hver character har et custom track, og under replay kan du vælge imellem de tracks, ved at trykke på L/R (shoulder knapperne). Du kan også gå ind under profiles og vælge en character, så vil han/hendes track blive afspillet. Blood Falcon's track er det jeg har brugt.
Le RoofLe RoofSkrevet 13/02-04 19:25 
Nu fik jeg endelig checket min Aeropolis - Multiplex tid: 2:14:458

Det skal dog lige siges at den tid er lavet med Frost Lynx, så jeg burde nok kunne presse den lidt mere ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NeriedNeriedSkrevet 14/02-04 12:12 
har lige fået spillet, jeg sys det er meget svært og se to film der WOW :P
tastasSkrevet 14/02-04 12:27 
Kan være vi skal have gang i time trial liste ligesom med Mario Kart?

Men ok, hvis Freddie har slået næste alle staff ghost tider bør vi nok også skrive 2. pladsen på, så vi andre har noget at konkurrere om Ô_ô
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NeriedNeriedSkrevet 14/02-04 13:41 
ok jeg vil gerne være med men jeg er ikke så god :D
NeriedNeriedSkrevet 14/02-04 16:56 
min er 2,54,396
zAcuzAcuSkrevet 20/02-04 21:17 
Freddie... har set og studeret meget på den ene af filme, den hvor du flyver med det der hedder "snake". har prøvet meget men kan bare ik... sig en ting, man skal bruge nogle bestemte dele til at kunne det du gør eller?
NeriedNeriedSkrevet 20/02-04 21:52 
ja det vil jeg også gerne vide :S
RonaldoRonaldoSkrevet 20/02-04 23:46 
Combat Dragon:

Speedy Dragon ! Combat Cannon ! Sunrise 140

Speedy Dragon unlockes ved at klare Ruby, Sapphire og Emerald på Expert. (Nemt)

Combat Cannon unlockes ved at klare Story Chap. 7 på Hard. (Meget svært)

Machine Settings skal være 0% Acceleration (helt til venstre). For at flyve skal man benytte sig af Snake-teknikken, men bare med større mellemrum. Flyv ud over banen og hold højre+R (eller omvendt) inde i et sekund, så skift til venstre+L i et sekund, og skift så igen osv.
zAcuzAcuSkrevet 21/02-04 11:00 
var godt klar over hvordan man snaker.. men Expert alle cups... shit så god er jeg nok ik :/ og hvis du siger C7 hard er meget svært.. så er det nok pænt svært...fuck :P
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/02-04 19:27 
FreddiE>
Denne her er sjov.

Mute City - 01:17:737

http://www.konsolonline.dk/images/fzerogxfun.avi (17MB)

Er det en flot tid? For jeg fik lige 01'14'821 på samme bane, og modtog spillet idag ;)
Le RoofLe RoofSkrevet 26/02-04 19:31 
Jamen, så skal jeg da gi' dig noget at køre efter ;)

Mute City - Twist Road: 1:02:484
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/02-04 19:32 
Hader dig :P
RonaldoRonaldoSkrevet 26/02-04 19:40 
Det er forskellige baner, på Twisted Road har jeg 00:54:062

Det er igen ikke specielt godt, og jeg skal nok forbedre den på et tidspunkt.
Le RoofLe RoofSkrevet 26/02-04 20:01, rettet 26/02-04 20:03 
Ja, OK. Det kunne jeg så ikke lige se da jeg, af en eller anden grund, ikke kan se dine videoer på min coputer (ved ikke lige hvilket codec jeg mangler). Så dog den første af videorne på mine forældres bærbare, sidst jeg var hjemme.

Jeg har så heller ikke spillet Twist Road særlig meget + du har helt sikkert ikke lavet den tid med Frost Lynx...

EDIT: Hvilken Mute City er det så på video nr. 2???
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SchwenSchwenSkrevet 27/02-04 23:07 
Le Roof>
...ved ikke lige hvilket codec jeg mangler...

Prøv med DivX. Det virkede ved mig.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig