X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan man købe en ny Dreamcast i Danmark?


Svar
bootsbootsSkrevet 18/01-04 18:03 
Jeg har fundet steder hvor man kan købe tilbehør; men ikke selve konsollen. Nogen der kan hjælpe?
NaieraNaieraSkrevet 18/01-04 18:12 
Nej, det er ikke umiddelbart til, at finde en ny Dreamcast i Danmark.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 18/01-04 18:33 
Jeg havde desværre heller ikke pengene, da Overstock havde nogen :(
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/01-04 18:57 
Street Dance havde vist et par stykker, men de er vist væk nu:(

Har du spurgt i fantask?
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 18/01-04 19:06 
Teknisk set er det vel ikke i Danmark, men i de tyske grænsebutikker har de altid Dreamcasts stående. Kan ikke huske prisen, men har set dem flere forskellige steder både i Süder Lügum og Aventoft.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HardballerHardballerSkrevet 18/01-04 19:07 
Süder lügum? Har sgu aldrig set nogen der.. Heller ikke i aventoft, men er der heller ikek så tit.. I hvilke butikker?
dchangdchangSkrevet 18/01-04 19:09, rettet 18/01-04 19:09 
Jeg så osse en ny i en butik med Fantasy i navnet, ved havnen i Flensburg.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
bootsbootsSkrevet 18/01-04 19:23 
Valkyrie >
Street Dance havde vist et par stykker, men de er vist væk nu:(

Har du spurgt i fantask?

Fantask sælger da kun brætspil og den slags, ikke?
bootsbootsSkrevet 18/01-04 19:24 
Tyskland hjælper mig ikke rigtig, med mindre I ligefrem har en adresse jeg kan skrive til. Det er meeeget sjældent jeg befinder mig i nærheden af Tyskland....
dchangdchangSkrevet 18/01-04 19:27 
Her var den jeg snakkede om. Happy hunting.

Tryk mig...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 18/01-04 19:41 
Hardballer/Boots

Jeg er desværre ikke autistisk nok til at memorisere navnene på 20 grænsebutikker :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 18/01-04 19:55 
Spurgt i Fantask? Nej, spurgt har jeg ikke, men jeg er der ihvertfald en gang om ugen og det er meget lang tid siden, at der kunne findes Dreamcast der.
» a winner is you «
bootsbootsSkrevet 18/01-04 20:10 
dchang >

Her var den jeg snakkede om. Happy hunting.

Jeg har prøvet at skrive til dem.... Så får vi se hvad der sker. Har forgæves forsøgt over eBay; men bliver altid overbudt. Nu har jeg brugt en hel week-end på dét, gider ikke dét mere...
Selvom... jeg holder selvfølgelig stadig øje med eBay..;o)
dchangdchangSkrevet 18/01-04 20:15 
Okay. De havde ihvertfald et par stykker da jeg var dernede, så måske er du heldig.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
bootsbootsSkrevet 18/01-04 20:18 
Du kan vel ikke huske prisen?
RaGeRaGeSkrevet 18/01-04 20:32, rettet 18/01-04 20:39 
Dejligt, at man næsten bor lige op af grænsen :) Jeg er også ret sikker på, at der findes en del Dreamcast tilbage i de forskellige elektronik shopper rundt omkring i Flensborg. Angående prisen, så mener jeg prisen ligger mellem 500 - 800 kr.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dchangdchangSkrevet 18/01-04 20:34 
boots >
Du kan vel ikke huske prisen?

Hmm jeg mener at det var en 700-800. Kursen var lidt højere da jeg var dernede, så det kan godt være mindre nu.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
bootsbootsSkrevet 18/01-04 22:47 
HA, det er da bare typisk... Nu har jeg lige fået fat i én fra UK på eBay.... Sjovt nok. Nå, men nu kan jeg så kalde mig Dreamcast ejer. Det bliver så min første SEGA. Håber den er ligeså god som I siger!

Men tak for hjælpen alligevel. Nu er jeg spændt på om de svarer fra Tyskland...
dRxLdRxLSkrevet 18/01-04 22:58 
boots >Nå, men nu kan jeg så kalde mig Dreamcast ejer. Det bliver så min første SEGA. Håber den er ligeså god som I siger!

Kommer sandelig an på vilken slags spil du godt kan li'.

Fighters, shmups og bilspil er rigeligt dækket ind.

RPG'er eksisterer stort set ikke på den, og gode adventure spil er der langt imellem.

Ellers kig i denne tråd hvor de bedste dreamcastspil diskuteres ivrigt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
bootsbootsSkrevet 18/01-04 23:06 
Jeg kan lide lidt af hvert; men der følger 23 spil med dén jeg har købt, så jeg finder nok ud af hvad der er mig. Jeg ved godt at den ikke skal bruges til RPG'er; men det har jeg jo PS1, GBA og Gamecuben til.... Jeg tror jeg er ganske godt dækket ind mht. konsoller nu....
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/01-04 04:14 
Du må meget gerne skrive til mig hvis der nogen af de spil du får med som du ikke gider at have ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RaGeRaGeSkrevet 19/01-04 05:46, rettet 19/01-04 06:08 
dRxL >
boots >

RPG'er eksisterer stort set ikke på den, og gode adventure spil er der langt imellem.

Men tilgengæld er de få titler der findes på Dreamcasten også noget af det bedste jeg kender til.

Grandia 2, Skies Of Arcadia, PSO samt Rayman 2 The Great Escape, Shenmue og Sonic Adventure 1/2 hører i en hver fornuftig SEGA Dreamcast samling hjemme.

Hold da kæft hvor jeg elsker den konsol!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
bootsbootsSkrevet 19/01-04 17:22, rettet 19/01-04 18:03 
Danny Salling >
Du må meget gerne skrive til mig hvis der nogen af de spil du får med som du ikke gider at have ;-)

Jeg ved der er nogen af dem jeg ikke gider have, og de vil blive sat til salg på min hjemmeside, og sikkert også herinde.... ;o) Nu skal jeg jo lige have den med posten fra England....

>dchang: De svarede sørme hurtigt - de har ingen Dreamcast'er tilbage; men de har ind imellem nogle få spil....
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/01-04 18:07 
RaGe>
Hold da kæft hvor jeg elsker den konsol!

Jeg har en næsten ny (brugt én gang), som bare samler støv på hylden. Jeg mangler nogle fede spil...Ingen der vil sælge?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 19/01-04 20:10 
Shenmue...?

Hmm, tror jeg deler RJKs mening om dette spil.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 19/01-04 20:18 
For the record har jeg kun udtalt mig om 2'eren. Jeg forstår at historien i 1'eren skulle være noget mere spændende.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/01-04 20:23 
Din tråd har næsten fået mig til at hade serien ;-)
(Jeg må faktisk give dig ret i alle dine klagepunkter).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
bootsbootsSkrevet 19/01-04 21:14 
Born2Play >
Jeg har en næsten ny (brugt én gang), som bare samler støv på hylden. Jeg mangler nogle fede spil...Ingen der vil sælge?

Prøv at kigge ind i Marked. Der har faktisk været en del Dreamcast spil til salg her på det sidste....
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 19/01-04 21:30 
Betafon.dk plejer ikke at svigte.. prøv der...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig