X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har arvet LOTR bøger - Hjælp mig...


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/01-04 11:29 
Jeg har arvet Ringenes Herre på bog fra noget familie, jeg er virkelig glad for dem men ved ikke særlig meget om dem. Der er rigtig flotte og ligner ikke nogen jeg har et før. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af om der er noget specielt ved disse bøger, eller om det var såen bøger nu engang så ud dengang...?

Der er tre bøger i sættet og de er i én æske (noget MEGET tykt pap)

Lidt cacts (Står inde i bøgerne):

Illustrations By:
Ingahild Grathmer
Drawn By:
Eric Fraser


London
The Folio Society
1977

PÅ FORHÅND TAK
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/01-04 11:41 
Fandt lige et meget spændende link...

Kan det være dem?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
crying outcrying outSkrevet 18/01-04 11:43 
Måske at du kan finde noget her ??

http://www.thorntonsbooks.co.uk/foltol.htm
Jusqu'a ici tout va bien....
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/01-04 11:53, rettet 18/01-04 11:54 
Mine bøger er grå og gråblå, med guldmønstre på, og smitter af med noget kridt lignende noget, så det er desværre ikke dem på billederne! Men de sideantal der beskrives passer godt...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
crying outcrying outSkrevet 18/01-04 12:00 
Nu ved jeg ikke om de er på dansk eller engelsk ... men et sted at starte kunne være google...

google
Jusqu'a ici tout va bien....
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/01-04 12:10 
De er på engelsk...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RitesRitesSkrevet 18/01-04 12:15 
Upload et billede og det bliver lettere for alle...
» a winner is you «
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/01-04 12:29 
Jeg leder og leder og leder og leder, men finder ingen billeder. jeg har desværre hellerikke digitalkamera...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 19/01-04 18:54 
Prøver lige en sidste gang, om der er nogen der kan hjælpe mig?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
DizzyDizzySkrevet 19/01-04 19:05 
Well ud over at vores Dronning har illustret og de vist er rimelig dyre (den danske udgave kostede omkring 900 kr, men er desværre pt udsolgt). Så er der intet at bemærke.
Vurdering må lyde på 2000 kr i god stand.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
RitesRitesSkrevet 19/01-04 20:07 
Dem dronningen har illustreret er altså ikke noget særligt... Ikke specielt dyre.
» a winner is you «
BlossomBlossomSkrevet 19/01-04 20:37 
Eftersom det er den første udgave, og ikke en genudgivelse ville jeg nok gemme dem godt og passe ekstremt godt på dem.
Originaler er altid noget der kan gå hen og blive en god pose penge værd.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 19/01-04 21:59 
Tusind tak for hjælpen! Jeg vil passe godt på dem :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
DizzyDizzySkrevet 19/01-04 22:04, rettet 19/01-04 22:05 
Jeg har set de danske antikvarisk (første oplag) for omkring 1800 kr, men selvfølgelig dyrt er jo et relativ ting, nogle har røven fuld af penge andre af **** ;-)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
PalsgaardPalsgaardSkrevet 19/01-04 22:07 
jamen er de engelske mere værd end de danske?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
kooikkooikSkrevet 19/01-04 22:20 
Det er efter min mening meget indlysende at den engelske version er mere værd, da folk i det meste af verdenen vil kunne læse dem
crying outcrying outSkrevet 19/01-04 22:28 
kooik >
Det er efter min mening meget indlysende at den engelske version er mere værd, da folk i det meste af verdenen vil kunne læse dem

Det har vist intet at gøre med, hvor mange der kan læse dem, men hvor mange eksemplarer de er trykt i ....
Jusqu'a ici tout va bien....
RitesRitesSkrevet 20/01-04 09:04, rettet 20/01-04 09:04 
Men hvad har Dronningens illustrationer med der her at gøre?
» a winner is you «
JesperJesperSkrevet 20/01-04 09:15 
Kan du ikke bare tage dem ned til en der har forstand på det - som kan vurdere dem? Det ville da være nemmeren. Hvis han ved noget om det, kan han jo også fortælle dig om hvad det er for et sæt du har fået fat i.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/01-04 09:34 
Rites >
Men hvad har Dronningens illustrationer med der her at gøre?

Ingahild Grathmer er Dronningens kunstnernavn.

Netop derfor vil jeg også tro, at de er rimelig meget værd.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig