X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony Ericsson T610 erfaringer...


Svar
Rasmus SindbergRasmus Sindbe...Skrevet 17/01-04 22:15 
Mjallo!!

Har lige bestilt mig sådan et dyr, og har skam læst lidt reviews rundt om på nettet. Men er der nogen af jer som har erfaringer med netop den her fon? Evt. nogle tips, råd eller noget som man skal være på vagt overfor.

Alt i kan fortælle om den her fon modtages med kys hånd. Til dem som kommer med nogle gode og brugbare svar, vil jeg trække lod iblandt om et par lettere brugte DVD film ;D

Men jeg går ud fra der er IR i den fon, det har jeg også i min puter, så kan jeg selv opdatere software og alt det, på den måde...?

Der kommer sikkert mange flere dumme spørgsmål, for jeg aner fakkertalt ikke det store om denne fon.

Mvh
Rasmus
*Indsæt tilfældig mandschauvinistisk joke her*
HankyHankySkrevet 17/01-04 23:11 
1) Ja ! Der er IRDA i T610
2) Der er udover Bluetooth
3) Du kan IKKE selv Software-opdatere den! Det skal stadig gøres hos Teleforretningen.

Mit syn på T610 :

SE T610 er en rigtig lækker telefon !
Den har alle de nye features som 65K farveskærm, IRDA, Bluetooth, Billedetelefonbog, WAP, GPRS, Kamera osv.
Kamera'et er dog ikke det bedste da det har det med at tage billederne med ét såkaldt "Fisheye" skær. Dvs. at hvis du fx. tager ét billede af en kasse, vil kassen i kanterne af billedet bue som en cirkel.
Ser man bort fra det, er det en rigtig lækker tlf.
Også lækkert med Tema-funktionen, hvor man kan hente Tema'er fra nettet, og faktisk også selv lave dem med et Freeware program fra SE's egen hjemmeside (www.sonyericsson.com)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BomberBomberSkrevet 18/01-04 02:23, rettet 19/01-04 19:41 
En lille ting er at navigations-tasten i midten bliver slidt med tiden. Men til den tid er telefonen vel blivet umoderne. (har jeg hørt, men hæng mig ikke op det)

Coverne kan ikke skiftet ud, det kan man både synes er godt eller dårligt. Men surt hvis der kommer ridser.

Bluetooth er en lækker ting. Bla. fordi bluetoth headsæt er dejlige at have med at gøre. Hvis du køber en BT-dongle til din PC kan du overføre MIDI, MMSer og javaprogmmer osv til den. Du kan enda få et lille sms-program så der popper en besked op på skærmen når du får en sms, Hvortil du så kan besvare dem med det samme. Smart, men måske nok mest for doven-dyr som mig. ;o)

Vidre mere kan du synkronisere dit outlook så du altid har styr i kalenderen.

Udover det har t610 en masse funksioner. Jeg kan nævne nogen af de bedste: Email-klient, wap 2.0, alarm (med snooze), ur/stopur, pauseskærm, temaer, billeder i telefonbog, MMS, GPRS(hurtig wap, kort sagt),polyer(ringetoner der minder om rigtig musik),automatisk tidszone, modem, java, vibrator, talememo og spil osv osv.

Så er den en tri-band telefon, så du kan bruge den i usa.

Du kan også få en lille flash-ting som man propper i bunden også kan du tage billeder i mørke.

Et andet tilbehør er en lille legetøjsbil som styres via bluetooth, men den er nok mest for sjov, men forstil dig at køre, en gul-note-seddle som er sat fast på toppen af bilen, indtil noboens kontor.

Der er rigtig mange mulighedder i denne telefon.

Her er et par nyttige links.

www.clubsonyericsson.com
www.sonyericsson.com/fun

edit:link fejl

Mobil forum
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 28/01-04 21:16 
Har du fået din telefon?
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 03/02-04 19:01 
Du nævnte noget om at trække lod, men der er selvfølglig ikke så mange at trække lod om. ;-)
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig