X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan kan man synke så lav?


Svar
dpldplSkrevet 24/03-03 20:37, rettet 24/03-03 23:13 
Damn jeg er sur lige nu. En idiot har lige ødelagt vores gamesite (plus en anden). Ved at købe det domæne navn vi ville bruge.

Vi havde ikke købt vores domæne navn endnu. Og idag opdager en der hedder jakob at vores domæne var købt idag (samme med hans domæne).
Og grunde jeg tro det er medvilje, er fordi han købt navnet på 2 kommende gamesites.

jeg fatter ikke folk kan synke så lavet :(


Så nu skal vi finde en nyt navn. :( (Og det navn bliver holdt hemmeligt i lang tid)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/03-03 20:49 
Amazatron!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 24/03-03 20:51, rettet 24/03-03 20:51 
Og hvad mener du lige med det????
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/03-03 20:53 
Jeg har planer om et domæne med ovenstående navn :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 24/03-03 20:56 
Helt ærlig. det er ikke sjov :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/03-03 20:59 
Har I et koncept klar? Til siden?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 24/03-03 21:06 
Ja vi har faktisk det mest klar. Tro kun det var selve designet der manglede at blive færdig (og måske et par små ting).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
MobyMobySkrevet 24/03-03 22:05, rettet 24/03-03 22:06 
Jeg tror det er fordi Spilzonen er bange for konkurrence. Måske kunne GameVault.dk og Gamefans.dk tiltrække nogen af Spilzonenes bruger, så derfor købte de/han domænet.

Men helt ærligt. Jesper, Kasper og Jonathan lister sig frem... var det så ikke ide, at lade vær med at synge? Med andre ord: I skulle nok holde navnet hemmeligt, eller starte med at købe det.
SoqratesSoqratesSkrevet 24/03-03 22:16 
Jeg har sku ingen medfølelse på det område, hvis i havde tænkt jer lidt om så ville i havde ladet være med at annoncere. Og hvis spilzonen har gjort det to gange med jer nu så tror jeg ikke at i skal lave en site når i glemmer så meget :D.
RonaldoRonaldoSkrevet 24/03-03 22:32 
Det er vidst ulovligt at købe et domæne med bagtanke på salg af det. Spørg på usenet i dk.videnskab.jura
PapandPapandSkrevet 24/03-03 22:38 
Husk at registrere navnet når i kommer ud i offentligheden med det.. Det er det eneste, der er at sige til det. Jeg har ingen kommentare til den konkrete sag, men hvis man annoncere en side, bør man nok lige sikre sig rettighederne til navnet, INDEN man begynder at snakke for højt..

For at være helt ærlig finder jeg det faktisk en anelse morsomt...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dpldplSkrevet 24/03-03 22:43, rettet 24/03-03 22:44 
Jeg ved godt i har det sjovt derinde med det.

Men nå det er ikke mig som har spildt penge på 2 domæner
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/03-03 22:47 
FreddiE >
Det er vidst ulovligt at købe et domæne med bagtanke på salg af det. Spørg på usenet i dk.videnskab.jura

Nej det er det ikke. Der er kun ulovligt, hvis det er et corporate navn, altså f.eks. hvis man købte cocacola.dk eller lignende med henblik på at sælge det. Et tilfældigt navn som ikke er registreret varemærke eller som ikke har trademarks tilknyttet, kan alle købe og sælge til hinanden.

Det eneste man skal gøre er, at holde tæt med det navn man vil købe indtil det er gjort og man kan lige så godt købe det med det samme man ved man skal bruge det, så er det jo registreret og ingen andre kan tage det.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SoqratesSoqratesSkrevet 24/03-03 22:48, rettet 24/03-03 22:53 
......... Dumt indlæg alert ........
MadsMadsSkrevet 24/03-03 22:50, rettet 24/03-03 22:50 
Soqrates >
I har jo netop ikke spildt penge når i slet ikke har registreret domænet.

Prøv lige at tænk dig om en til gang, så kan du evt. skrive igen, med mindre du synes det er pinligt at skrive før du tænker.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SoqratesSoqratesSkrevet 24/03-03 22:52, rettet 24/03-03 22:53 
Det har du sku nok ret i, byttede lidt om på ordene. Jeg undskylder underdanigt. Synes stadig det er sjovt :)
SumezSumezSkrevet 24/03-03 22:54 
Det er ikke smart at lade navnet være kendt så længe før man registrerer domænet (troede faktisk det var gjort), men det ændrer ikke på sagen at det sateme er lavt gjort. Synes ikke nogen kan være sådan noget bekendt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MadsMadsSkrevet 24/03-03 23:07 
Der er jo som sagt ikke noget ulovligt i det, men man burde have lidt mere morale end som så.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Per SPer SSkrevet 24/03-03 23:38, rettet 24/03-03 23:45 
Nu er GameVault blevet ændret - og registreret - til GameWire.

Hvis debatten skal fortsætte så skal den foregå udenfor PlayRight.

Hverken GameWire (tidligere GameVault) eller Spilzonen har noget som helst med denne tråd at gøre.

Vi må så konkludere, at det er en rigtig god idé at sørge for at registrere sit domæne navn - inden man lufter navnet på nettet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig