X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fear Effect


Svar
CoreCoreSkrevet 16/01-04 22:43 
Hej !
Er der nogen der har hørt/læst/set noget som helst om hvorvidt der kommer et nyt spil i Fear Effect-serien til PS2 ? Jeg syntes at de er nogle fantastiske spil de to første, så det kunne da være herresvedigt hvis vi fik lov til at se et til PS2. Håber at der er nogen der ved noget...
MVH
Core
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 16/01-04 22:46 
Der er annonceret et Fear Effect 3 til PS2 på et tidspunkt, hvis jeg ikke husker galt. Jeg mener dog også, at der vist var nogle problemer med det og det muligvis blev droppet igen. Men jeg husker det kun meget svagt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 16/01-04 22:50 
OK, så har der været nogle planer på et tidspunkt, det er da altid bedre end hvis det aldrig var blevet skænket en tanke. Takker...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 16/01-04 23:01 
Det er vist også ret nemt at finde info om på nettet. Det er Eidos, som har slagtet projekt, selvom Kronos gerne ville lave det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 16/01-04 23:04 
OK, det må jeg da ud og søge på, kender du en side der er specielt god til at finde så'n noget info på ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 17/01-04 11:03 
Hvis jeg ikke er helt galt på den, skulle det komme til at hedde: Fear Effect Inferno.

Jeg har også fundet en side med screenshots. De er nu snart 1 år gamle og på tothegame skriver de t.b.a.

Så det har åbenbart lange udsigter for udgivelsen af spillet.

Blow me
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
KilroyKilroySkrevet 17/01-04 11:34 
Spillet blev slagtet, og indtil videre er der ikke nogen informationer om at serien fortsætter, hvilket er ret synd. Men man kan altid håbe på at Inferno bliver grebet igen, og bliver færdiggjort.
Kilroy Was Here
CoreCoreSkrevet 17/01-04 14:16 
OK, tak allesammen, det er da rart at vide at jeg ikke var den eneste der syntes at de første to var fantastiske...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/01-04 14:55 
Det er du bestemt ikke ;)

1'eren er et af de eneste spil, som jeg har spillet virkelig intensivt i de sidste par år (fik det først for en 4-5 måneder siden). 2'eren står her ved siden af mig, og jeg glæder mig til at komme i gang med det ;)

Holder det lige så godt som 1'eren?
CoreCoreSkrevet 17/01-04 16:32 
Jeg ved det helt ærligt ikke, da jeg også selv kun lige har fået det her for nylig, så hver gang jeg har sat det på har jeg spillet uden at save, men umiddelbart så lover det rigtig godt...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig