X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 4.1


Svar
CronossCronossSkrevet 15/01-04 17:43 
Så er det ved at være tid til endnu en omgang P:R træf!

Grundet diverse omstændigheder har det vist sig umuligt at afholde træffet i København, så istedet bliver det i Århus, hvor vi håber at mange af jer har en rimelig chance for at komme til.

Stedet bliver mere præcist Jellebakkeskolen i Risskov, hvor vi har fået en hel del lokaler tildelt. Jeg vælger disse lokaler ud ... Se hele indlægget
124 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
CronossCronossSkrevet 15/01-04 17:43 
Så er det ved at være tid til endnu en omgang P:R træf!

Grundet diverse omstændigheder har det vist sig umuligt at afholde træffet i København, så istedet bliver det i Århus, hvor vi håber at mange af jer har en rimelig chance for at komme til.

Stedet bliver mere præcist Jellebakkeskolen i Risskov, hvor vi har fået en hel del lokaler tildelt. Jeg vælger disse lokaler ud senere, både med henblik på strømforhold, men også i forhold til hvor mange vi bliver.

Derfor må i meget gerne begynde at tænke over hvilke af følgende weekender i bedst kan. Som altid bliver det den weekend hvor flest kan.
Tilmeldingen her er ikke bindende, men mere et udtryk for hvor mange vi ca. bliver og hvornår træffet bedst kan afholdes.

Vedrørende lokalerne, så har vi faktisk rigtigt glimrende faciliteter. Der er et køkken som jeg som ansvarlig skal stå for benyttelsen af, men der er altså muligheder for at opbevare og opvarme diverse færdigretter. Men inden for en radius af 500 m. ligger der også op til flere pizzariaer, en grill, to supermarkeder, og masser af andre spændende steder.
Der er adgang til badefaciliteter, hvilket sikkert ikke betyder så meget da jeg vist er den eneste der trofast har badet til samtlige træf :)

Alt i alt er det faktisk et rigtigt godt sted, der tilmed kun ligger 5 km. væk fra midtbyen.

Sidst men ikke mindst, de tre weekender der kan vælges imellem:

12-14 marts
19-21 marts
26-28 marts

Så meld jer til :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/01-04 17:53, rettet 15/01-04 17:57 
Man skulle være et svin, hvis man ikke kan komme når det ligger 1 km. fra ens hjem ;)

Kan bedst ved de 2 sidste forslag...

EDIT: Dåw'h! Kan bedst ved det 1.! :) Skal da vist lige på skiferie i dagene ved de 2 sidste...
CronossCronossSkrevet 15/01-04 17:54 
Jeg forestiller mig også umiddelbart den sidste weekend, da det er nemmest for mig. Og jeg regner jo af naturlige årsager med at stå for arrangementet :)
OkottaOkottaSkrevet 15/01-04 17:57 
I Århus denne gang?

Så har jeg jo mulighed for at snøvle mig afsted til det :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CronossCronossSkrevet 15/01-04 18:02 
Jeg skynder mig lige at tilføje at alle weekender naturligvis passer mig godt, det var egentligt også mest for at få det så langt væk fra PES 3 Cuppen som det nu er muligt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-04 18:12, rettet 04/02-04 23:25 
Så går jeg ud fra at det næste træf kommer i københavn... Så må jeg nok hellere slå til denne gang ;)

EDIT:
Kan alligevel ikke den første weekend da jeg skal til 80 års fødselsdag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 15/01-04 18:21 
Kan alle dage, men foretrækker den sidste.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 15/01-04 18:43 
Jeg kan også alle dage.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/01-04 18:46 
Damnit, og her gik jeg og så frem til et træf i Kbh :)

Nå, mon ikke vi kan teame op, hvis det er? Umiddelbart ser alle weekenderne gode ud
dchangdchangSkrevet 15/01-04 18:57 
Jeg vil osse med den her gang. Og så kunne det være praktisk hvis os aalborgensere kunne følges ad. Vi er da en del efterhånden ikke?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 15/01-04 19:05 
Jov jov, jeg vil også se om jeg kan finde lidt tid til marts. Jeg giver ingen garanti, men jeg har ikke umiddelbart nogen planer i disse weekender.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-04 19:07 
Jeg går ud fra at vi finder ud af noget med fælleskørsel senere?
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 15/01-04 19:21 
tror også jeg kan..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/01-04 19:32 
Cronoss >
Grundet diverse omstændigheder har det vist sig umuligt at afholde træffet i København,

Nu er Kbh jo ikke den eneste by på Sjælland :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
crying outcrying outSkrevet 15/01-04 19:45 
Juggernaut >
Nu er Kbh jo ikke den eneste by på Sjælland :-)

uh - det må du ikke sige, jeg erindrer da fra min 'ungdom', at alle øst fra storebælt var københavnere - og det var uanset hvor fra Sjælland de kom fra !
Jusqu'a ici tout va bien....
CronossCronossSkrevet 15/01-04 20:16 
Nej, men nu er det sådan at P:R træf afholdes i Silkeborg og Kbh. Sådan har det altid været, og sådan skulle det også gerne have været denne gang. Nu er det så ikke muligt, og derfor tog vi det bedste lokale vi kunne få.
EulogyEulogySkrevet 15/01-04 20:53 
Jammen det ville jo passe godt med den 12-14 (og så kunne man jo også lige få den bonus og tage ind og se Monster Magnet d. 12 YEAR)
'Hi super nintendo Chalmers'
DizzyDizzySkrevet 15/01-04 20:58 
Den 12 Marts er der Ed Wood marathon i Palads Århus... Det er et must for enhver filmfreak..
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
JimPPJimPPSkrevet 15/01-04 21:06 
Hehe jeg kan tage Bussen hele vejen fra valby st. jubiii - Den sidste weekend lyder godt og jeg regner med at drage hele vejen denne gang.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
PalsgaardPalsgaardSkrevet 15/01-04 21:12 
Jeg ser helst det bliver en af de 2 første weekender, da jeg skal stå ret på Vordingborg kasserne d. 1. April kl 1200 ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KeenKeenSkrevet 15/01-04 21:43, rettet 15/01-04 21:44 
kan da måske godt tage med bare for at irritere konsolkongen ;) (tror ikke jeg har problemer nogen af dagene men er ikke sikker, plejer ikke lægge planer så langt ud i fremtiden...)

Fælleskørsel???
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 15/01-04 22:10 
Kan umiddelbart alle dage.
元気ですか。
ChaserChaserSkrevet 15/01-04 22:51 
Jeg er klar på de to første weekender.
quadquadSkrevet 15/01-04 22:56 
Jeg er der selvfølgelig ligemeget hvornår det holdes :)
HardballerHardballerSkrevet 15/01-04 22:57 
Jeg regner med at kunne alle weekender..
MadsMadsSkrevet 15/01-04 23:02, rettet 15/01-04 23:02 
Jeg er klar på de to sidste, den første er der, som nævnt, Ed Wood hyldest i Palads.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
FizbanFizbanSkrevet 16/01-04 09:20 
De 2 sidste.
Kan ikke den første weekend.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
DommergaardDommergaardSkrevet 16/01-04 12:15 
Jeg kan alle weekender tror jeg... og jeg bor i Århus så det er lækkert! Så skal i have smæk i diverse gamez :D
HankyHankySkrevet 16/01-04 21:42 
Tror sku' også jeg melder mig =)
Kan alle weekender, sådan som det ser ud lige nu... så No Probs der !
Hmm .. plejer folk ikke at skulle punge ud med et beløb for lokaler etc. ??
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RitesRitesSkrevet 17/01-04 12:07 
Gah, ikke igen. Så pisse dyrt :(
» a winner is you «
Le RoofLe RoofSkrevet 18/01-04 04:19, rettet 21/01-04 19:53 
Er sgu' godt nok ved at være træt af den dyre transport for sjællændere (ja ja, man kan bare selv tage et initiativ), men jeg kommer jo nok igen...(dRxL, Darklynoon og Hauke - i har bare at dukke op så jeg kan få spillet nogle 2D fightere...)

EDIT: Kan alle 3 weekender.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
DommergaardDommergaardSkrevet 18/01-04 13:12 
Rites >
Gah, ikke igen. Så pisse dyrt :(

Hvor meget snakker vi om her?
quadquadSkrevet 18/01-04 13:16 
Det koster godt og set ingenting i entre. Men transport er dyrt, især når man er studerende.
RitesRitesSkrevet 18/01-04 14:06 
304 kr hver vej.
» a winner is you «
BomberBomberSkrevet 18/01-04 23:57 
øv, det skulle ha været i Kbh. Har sku ikke råd til at tage til århus.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
RitesRitesSkrevet 19/01-04 07:20 
Der var ikke muligheder for at bruge de lokaler vi plejer -ved ikke hvorfor.
Så det bliver jydernes igen :(

Håber det ser bedre ud næste gang, så jeg kan komme med.
» a winner is you «
msxtrdmsxtrdSkrevet 19/01-04 08:13, rettet 19/01-04 08:13 
De to første datoer passer fint. I den sidste periode er jeg sandsynligvis bortrejst :/.
DizzyDizzySkrevet 19/01-04 10:12 
Hvis man køber en "Orange" billet koster det kun 150 kr hver vej, den bestilles på nettet og printes selv ud. Kan bestilles fra 28 dage før afrejser, så man skal være hurtigt ude, da den også kan bruges i Weekenden.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
3of193of19Skrevet 19/01-04 11:50 
Ang. Orange Billet, så skal man huske at den kun gælder i forbindelse med fast reservation og ikke kan refunderes. Der er også kun begrænset plads i togene til Orange Billetter, så man skal være ude så tidligt som muligt.
jaesjaesSkrevet 19/01-04 12:17 
Hvorfor er der ikke blevet råbt højt (eller er der?), om at de sædvanlige lokalaler ikke kunne fikses?
Så kunne jeg, eller en anden jo have prøvet at skaffe andre lokaler :)
RitesRitesSkrevet 19/01-04 12:27 
Enig, jaes.
Nu kunne jeg så ikke selv skaffe lokaler, så jeg har holdt kæft.
Hvis du kan, så er det nok nu, at du skal sige til dog :)
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 19/01-04 12:31 
jaes>
Hvorfor er der ikke blevet råbt højt (eller er der?), om at de sædvanlige lokalaler ikke kunne fikses?
Så kunne jeg, eller en anden jo have prøvet at skaffe andre lokaler :)

Det har vi så snakket en del om, før.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 19/01-04 12:33 
Jeg har sgu aldrig hørt noget om det.
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 19/01-04 12:34 
Hvis jeg har råd passer det mig nok bedst i de 2 sidste uger grundet køreprøve, som jeg endnu ikke er helt sikker på hvor ligger.
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 19/01-04 12:35, rettet 19/01-04 12:43 
Jeg har ingen konkrete forbindelser, men ville gerne have hjulpet til hvis det var.
Pointen var mest, at jeg, og åbenbart også andre, ikke vidste at der var problemer med at skaffe lokaler.
Havde vi vidst det, havde der nok siddet en studerende eller to, som kunne gøre et forsøg ;)
NaieraNaieraSkrevet 19/01-04 12:37 
Rites>
Jeg har sgu aldrig hørt noget om det.

Det er sgu godt klaret.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 19/01-04 12:41, rettet 19/01-04 12:41 
Jeg husker at dRxL, eller var det 3of19, nævnte, at der måske var problemer. Men jeg er ikke stødt på en tråd, hvor vedkommende bekræftigede dette...

Og så er der jo forskel på, at det er blevet diskuteret i en "tilfældig" tråd, i stedet for der er blevet oprettet en en officiel moderator-tråd. Man kan jo ikke følge med i alt :)
RitesRitesSkrevet 19/01-04 12:57 
Jeg har hørt om problemer, men ikke fået nogen form for bekræftigelse før nu.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 19/01-04 13:17 
For mit vedkommende er det ikke et problem med at skaffe lokaler, vi har plads til ca. 30 i kælderen under kollegiet. Jeg har bare ikke lyst.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 19/01-04 15:06 
Det var da trist :( Ville gerne have holdt PR 4.1. dernede (det er lige rundt om hjørnet fra hvor jeg bor :)
124 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig