X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 4.1


Svar
CronossCronossSkrevet 15/01-04 17:43 
Så er det ved at være tid til endnu en omgang P:R træf!

Grundet diverse omstændigheder har det vist sig umuligt at afholde træffet i København, så istedet bliver det i Århus, hvor vi håber at mange af jer har en rimelig chance for at komme til.

Stedet bliver mere præcist Jellebakkeskolen i Risskov, hvor vi har fået en hel del lokaler tildelt. Jeg vælger disse lokaler ud ... Se hele indlægget
124 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 19/01-04 15:39, rettet 19/01-04 15:41 
Hør nu her. Det er ikke bare et spørgsmål om lokaler. Det er også et spørgsmål om, at der skal være nogen til at stå for arrangementet, som jeg/vi kender og kan stole 100% på. De folk er blevet hørt (no offence til andre). Jeg/vi vil ikke lægge navn til arrangementet, hvis vi ikke kan stå inde for, at det bliver i orden. Så valget lige nu var Århus eller ingenting og så valgte vi Århus.

Dem der mener de kan magte det her i København er selvfølgelig altid velkomne til at kontakte mig og så finder vi ud af noget til en næste gang. Det var bare ikke til at stable på benene i denne omgang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 19/01-04 15:40 
Kan godt se det vippede på kanten til ingenting så ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 19/01-04 15:54 
Hvorfor så egenligt ikke holde træffet i Silkeborg igen?
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 19/01-04 16:02, rettet 19/01-04 16:09 
Ku´ være at de faste folk trængte til en lille pause :)

EDIT: Der kan selvfølgelig være sådan ca. en milliard andre grunde - det var bare en tanke, der sikkert ikke gjorde dit liv mere beriget :)
RJKRJKSkrevet 19/01-04 16:39 
PS2 playkid>
Hvorfor så egenligt ikke holde træffet i Silkeborg igen?

Fordi SNG's klublokale er blevet opsagt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BomberBomberSkrevet 19/01-04 17:47 
En Orange billet gælder den ikke kun hvis man rejser hjem samme dag??? Mit ungdomskort er selvfølglig også lige udløbet. Jeg tror bare jeg venter til næste gang. :-)
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
DizzyDizzySkrevet 19/01-04 19:08 
Nej orange billeter er "en vejs", så du kan tage hjem når det passer dig, men man skal være hurtig de bliver hurtigt udsolgt
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
CronossCronossSkrevet 20/01-04 21:51 
Det skal selvfølgelig siges at der under ingen omstændigheder må indtages alkohol eller andre euroficerende tingester.

Præcis som ethvert P:R træf i Silkeborg og Kbh.
RitesRitesSkrevet 21/01-04 05:51 
Jeg må vel stadig gerne tage Jim med, selvom han har den effekt på nogen folk? :/
» a winner is you «
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/01-04 08:03 
Det er rigtigt nok, at det tidligere har været nævnt, at det er et problem med lokaler i Kbh. Jeg har dog heller ikke opfattet det, som at vi med sikkerhed ikke kunne få nogle lokaler herover. Det ville nok have været meget rart med et topic der understregede problemet, men omvendt, så ville jeg selv hverken have haft lyst eller mulighed for at skaffe lokaler. Så jeg skal ikke spille hellig :)

Hvorfor er det i øvrigt forbudt at nyde en kold øl med sin modstander efter en god fight? :)
VictorVictorSkrevet 21/01-04 09:12 
Der er sikkert "små" børn med :)
NaieraNaieraSkrevet 21/01-04 10:17 
KidCaffeine>
Hvorfor er det i øvrigt forbudt at nyde en kold øl med sin modstander efter en god fight? :)

Regler er jo regler. Hvor mange kolde øl bliver det til? Med udstyr for så mange penge, skal vi ikke have bare en enkelt der har en lille skid på. Det er regler der er taget med fra klubhuset i Silkeborg, og det virker egentlig godt.

Jeg synes egentlig ikke, at en forklaring er nødvendig, men......
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/01-04 10:42 
Som smileyen også burde antyde, og forhåbentlig gjorde for langt de fleste af os, var det mest for sjov og ikke et oplæg til en diskussion. Jeg har fuld forståelse for, at vi ikke skal sidde og drikke øl, når det ikke er det vi er kommet for. Der er ingen grund til at fremstille mig som uforstående, som du er i gang med
NaieraNaieraSkrevet 21/01-04 10:46, rettet 21/01-04 10:48 
Jo, du fatter jo ikk' en ski'.

;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BlossomBlossomSkrevet 21/01-04 10:59 
Er tøser også inviteret eller ville det tage for meget opmærksomhed fra spillene ?? ;-b

(tænk nu hvis jeg kom og gav jer allesammen smæk i jeres favoritspil.... FED tanke)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
NaieraNaieraSkrevet 21/01-04 11:04 
Den eneste kvinde der nogensinde har været med til træf, var da JAA var forbi i ca. 10 min., med kæresten på slæb... Ellers har der da været mødre og kærester for at hente, men det er alt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BlossomBlossomSkrevet 21/01-04 11:07 
ok... ;-)

Hvordan skulle svaret forstås.

Er du nervøs for et eller andet? ;-D

lidt lommepsykologi: Det er godt at få snakket om tingene i stedet for at gå og ruge på det.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RitesRitesSkrevet 21/01-04 11:09 
Tøser er ikke velkomne, og før du brokker dig, så har vi en helt speciel regel ang. Naiera ^^

*Runs off*
» a winner is you «
RitesRitesSkrevet 21/01-04 11:10 
Blossom >
ok... ;-)

Hvordan skulle svaret forstås.

Alle er selvfølgelig velkommen? :)
» a winner is you «
quadquadSkrevet 21/01-04 15:21 
Folk med 2 gange Konga Bonga er meget velkomne :)
BlossomBlossomSkrevet 21/01-04 15:29 
Kunne virkelig godt tænke mig en hel friweekend til bare at sidde og spille...

(off top. : din tag line passer perfekt Wagner) ;-)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
solid snakesolid snakeSkrevet 21/01-04 17:08 
hvor kan jeg finde en adresse og dato?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
MadsMadsSkrevet 21/01-04 17:12 
Der er endnu ikke fastlagt en dato, det er jo netop det emnet er oprettet for.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/01-04 18:04, rettet 21/01-04 18:40 
Naiera >
Jo, du fatter jo ikk' en ski'.

;)

Nånå, skal det være med den på ;)

Vi må ordne det som rigtige mænd, og slås for at få det på det rene - i MOTW, naturligvis

Blossom, hvis du tager med, tager jeg gerne imod et lift :)
The DaneThe DaneSkrevet 21/01-04 18:46 
Ville bedst kunne de to første, da jeg indtil videre gerne vil have min fødselsdag fri (d. 26/3).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
quadquadSkrevet 21/01-04 22:08 
Alle 3 passer lige dårligt, dejlig opdagelse :(

Men, så gør det jo heller ikke noget hvilken dag det bliver :)
Mr. MCMr. MCSkrevet 22/01-04 00:39, rettet 22/01-04 00:39 
Blossom >
Er tøser også inviteret eller ville det tage for meget opmærksomhed fra spillene ?? ;-b

Ser du godt ud? ;-)
Jeg ved alt, hvad der er værd at vide om alting!
MarcusMarcusSkrevet 24/01-04 21:47 
Jeg synes der er vigtigere spørgsmål.
Ville du kunne tæve mig i Tekken 3?
For hvis du kan så bliver jeg nok nød til at blive væk ;) :)
HankyHankySkrevet 24/01-04 22:10 
Jeg vil kunne gøre et forsøg ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dchangdchangSkrevet 24/01-04 22:12 
Hvis vi skal spille Tekken 3, så bliver jeg hjemme. Jeg vil se alle de hardcore spil! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KeenKeenSkrevet 24/01-04 22:51, rettet 24/01-04 22:51 
jaaah Tekken 3 det lyder da godt (100 år og en halv madpakke siden jeg har spillet det sidst, måske skulle man lige øve sig lidt :))
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 24/01-04 23:22 
Hvis der er folk som tager PES3 med igen, så skal vi altså også have mundkurve med :)
Det spil fremprovokerer åbenbart meget høje skrig/råb i meget lang tid i træk ;)
RitesRitesSkrevet 25/01-04 09:37 
Tekken... Ey, hvis der skal spilles fighters, skal det sgu være 2D.
» a winner is you «
HankyHankySkrevet 25/01-04 17:56 
... Din mening (:
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 25/01-04 18:13 
Rites >
Tekken... Ey, hvis der skal spilles fighters, skal det sgu være 2D.

Kan da også bruges...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/01-04 02:51, rettet 26/01-04 02:52 
Cronoss >
Det skal selvfølgelig siges at der under ingen omstændigheder må indtages alkohol eller andre euroficerende tingester.

Hvad er det? Noget der faar tvivlere til at stemme ja? :)

EDIT> Glemte lige det vigtigste: Jeg kan bedst den foerste weekend, men er ikke 100%
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MarcusMarcusSkrevet 26/01-04 07:42, rettet 28/01-04 18:40 
Tekken 3 er da 2d?!
KeenKeenSkrevet 26/01-04 08:47, rettet 26/01-04 08:49 
jeg tror du forveksler det med noget andet...

Tekken 3 er i 3D
quadquadSkrevet 29/01-04 23:10 
Hvornår vil den endelige dato blive bestemt?
Jo tidligere den kommer ud - Jeg større er chancen for man kan komme.
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 02/02-04 17:24 
damn,jeg har sgu ikke pengene...:(
SumezSumezSkrevet 03/02-04 10:40 
Den første weekend er indtil videre den dårligste for mig.
Der skal nok dukke andet op, der kolliderer med de mulige datoer, men det kan jeg jo ikke gøre noget ved nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/02-04 12:10 
Kommer der ikke snart en endelig dato?

Og bliver der evt. afholdt nogle FASTE turneringer denne gang? (fighters, racers etc)
Home is where the hardware is..
CronossCronossSkrevet 03/02-04 14:02 
Jeg kigger lige på det hele, og har forhåbentligt en dato klar i aften.
quadquadSkrevet 04/02-04 22:39 
Cronoss? :)
CronossCronossSkrevet 04/02-04 23:45 
Og det blev så hverken i går eller i dag...

Jeg kan ikke få fat i de folk der har lokalerne, for at få fastslået en dato. Nu hvor jeg kigger på det, ser det dog mest ud til at det bliver den midterste dato.
Det ser ud til at de fleste kan der.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-04 23:47 
Lyder fanme godt!
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 05/02-04 19:24 
hvornår kommer den helt præsise dato??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
msxtrdmsxtrdSkrevet 05/02-04 20:53 
Midterste dato lyder skønt :) Go for it :).
JAAJAASkrevet 07/02-04 21:59, rettet 07/02-04 22:00 
Her går man og venter i månedsvis på det næste københavnske arrangement, og så bliver det kraftedme flyttet til Skodhus.

Lidt skuffet, ja :)
fearless popcornfearless popc...Skrevet 08/02-04 10:53 
I kunne vel bare holde det på Bornholm? :P
just plug it in.
124 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig