X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny Halo 2 info snart (!)


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 15/01-04 01:39, rettet 15/01-04 01:40 
Kilde: http://carnage.bungie.org/haloforum/halo.forum.pl?read=362443

Ukendt person:
: "needs of [y]our community" are probably best met with... Halo 2
: info. howzabout it?
<... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo 3
84 emne(r).
« < 1 2

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-04 12:10 
Wehner>
Mere følger, når jeg har læst indholdet...

Skriv Lasse, skriv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-04 12:12 
PS2 playkid>
Måske har det ikke noget med Framerate problemer, men mere noget om MS vil have folk til at købe live?

Det ville vel være en glimrende grund til at købe Live, hvis man kunne invitere sine kammerater forbi til en omgang Halo.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 30/08-04 12:16 
Men hvis det understøtter 4, ville 3 måske i stedet for, bare spille henne hos kammeraten?
Der så selvfølgelig mange andre ting at lave udover Xbox live kampe, så jeg tvivler også lidt selv på det er grunden.
Som sagt, så var det blot et gæt:)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 30/08-04 12:24 
Der var ikke så meget nyt i Edge, men de har været ovre at spille hos Bungie, og er vilde med spillet. Dog har de kun prøvet multiplayer, da Bungie stadig nægter at afsløre noget som helst af sp-delen.

Men der kommer et nyt Halo 2-headset samtidig med spillet :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 30/08-04 12:34 
Stod der noget om hvilke baner de spillede?

Nyt headset:
http://media.teamxbox.com/dailyposts/hardware/halo2headset.jpg
50$, men ud over det, kunne jeg da godt finde på at købe et.
Mit org. har holdt ret godt, men jeg synes at det krasser øret på en ret ubehagelig måde.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-04 12:38 
Wehner>
Men der kommer et nyt Halo 2-headset samtidig med spillet :)

Vil det så være muligt, at have en kammerart som også kan snakke på Live?

Eller skal man til at ty til tredieparts firmaernes løsninger.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 30/08-04 12:45 
Det ville være rart hvis Egde nævnte noget om det, der har ikke rigtigt været information at finde om det andetsteds.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 30/08-04 16:45 
Det med lyden skriver de ikke noget om.

Edge spillede på fire baner:

Et lilla/lyserødt covenantfartøj.

En bane, der består af en masse ramper, der leder op til en platform i toppen af banen. Det er covenant-sværd på denne.

En stor bane centreret om en gårdhave med swimming pool og palmetræer. Edge melder, at man kan splitte banerne ad, skyde kokosnødder ned fra palmerne osv.

Zanzibar.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 30/08-04 16:52, rettet 30/08-04 17:43 
Det skulle vel ikke være:

Midship, Lockout og Ivory Tower? :)

Edit: Ja, så er der endnu en grund til at få et nyt headset. Har lige knækket det :/
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 31/08-04 00:05 
Ind over med noget gaffa :)

Anyway, det er sikkert de baner, men de bliver ikke nævnt ved navn i Edge (underligt nok).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 31/08-04 08:49 
Bare skod, jeg troede kun det skete for alle andre:(
Kontaktlim skal der til.
Jeg kunne godt forestille mig det var de baner, men selvom de ikke lige nævner noget om banerne kunne jeg da godt tænke mig at læse artiklen alligevel.
Hvor lang er den egenligt?
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 31/08-04 08:54 
PS2 playkid>
Edit: Ja, så er der endnu en grund til at få et nyt headset. Har lige knækket det :/

Så i det nye Edge at der lanceres et helt nyt Live headset (fra Plantronics) i forbindelse med Halo 2 - måske skulle du vente lidt :)
PlaykidPlaykidSkrevet 31/08-04 08:58 
PS2 playkid>
Stod der noget om hvilke baner de spillede?

Nyt headset:
http://media.teamxbox.com/dailyposts/hardware/halo2headset.jpg
50$, men ud over det, kunne jeg da godt finde på at købe et.
Mit org. har holdt ret godt, men jeg synes at det krasser øret på en ret ubehagelig måde.

Ja :)
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 31/08-04 09:18 
åh... kører i Synoptik i dag !
PlaykidPlaykidSkrevet 15/09-04 16:41, rettet 15/09-04 16:41 
Wehner>
Ja ok, det lader det så til, at vi må nøjes med. Men sammenlignet med de andre Live fps'er er det jo stadig kraftig fremgang (helt præcist en fordobling :) ).

Lad os lige tage den om igen, bare for forvirringens skyld:P
4 player splitscreen på live, det er hvad vi får.

Frankie>
The Facts: Halo 2 will support 16 players on Live. It will support up to four players per split-screen, on System Link or Live, but there will be a maximum of 16 players in any game.

Det må så være det endelige svar;)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 15/09-04 16:50 
Ja jeg klager i hvert fald ikke over lidt ekstra forvirring, når det er SÅ gode nyheder ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 15/09-04 17:31 
Jeg så det i forbindelse med dere nye "Top story"

http://boards.ign.com/Bungie_Board/b7923/67670663/?0

Der bliver også nævnt ingen bots, og ingen 4 player co-op.
Bots er jeg temligt lige glad med, 4 player co-op kunne da sikkert være sjovt, men bare de propper 2 player online co-op i er jeg glad.
Det skal de gøre!!!
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 24/09-04 19:54 
RvB har været ude hos Bungie og spille noget Halo 2 i multiplayer. Udover at det lyder rigtig skægt, så er der også nogle små godbidder om våben og køretøjer.

RvB besøger Bungie
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-04 20:06, rettet 25/09-04 09:08 
Men ikke noget som vi ikke vidste. Deres beskrivelse af "party" systemet er meget god, men eller er der slet intet nyt.

Det er de her 2 screens dog:)

http://www.bungie.net/images/Games/Halo2/screenshots/H2MP_TGS_assault.jpg

http://www.bungie.net/images/Games/Halo2/screenshots/H2MP_TGS_sniper.jpg
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 24/09-04 21:31 
Wow. Det er lige før man bør overveje at købe to udgaver af spillet. En PAL-udgave til at spille på Live og en NTSC til at spille det i 720p.
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-04 21:37 
720p, desværre :(
Halo 2 understøtter kun 480p.
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 24/09-04 21:48, rettet 24/09-04 21:49 
Den bane bliver røvkedelig med mindre der er fuldt hus. Der bredte sig dog et stort smil på mine læber da jeg så banchee'en ogg yeah.
I win, you loose
JmogJmogSkrevet 24/09-04 22:38 
PS2 playkid>
720p, desværre :(
Halo 2 understøtter kun 480p.

Satans. Anede ikke at de havde meddelt det officielt. Det ville ellers have været oplagt med 720p, når det er formatets mest profilerede kommende titel.

Nå, jamen så kan jeg da glæde mig over ikke at gå glip af noget med PAL-udgaven.
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-04 23:11, rettet 25/09-04 00:11 
Det har vist ståt et stykke tid i deres FAQ.

FAQ>
Q: Will Halo 2 support HDTV resolutions like 720p or 1080i?

A: In addition to supporting normal television resolutions, Halo 2 will run in 480p resolution when connected to an HDTV.

Edit: Og så vil jeg da lige gøre opmærksom på banens navn: Ascension :)
Spiller nu: Halo 3
HulleHulleSkrevet 03/10-04 17:41 
Faldt lige over dette i det nye >PC player. Nick Price har en artikel i bladet om at de har været til beta test for at prøve Halo 2 i multiplayer. Der står ikke meget om singelplayer delen bortset fra denne lille passage:

... fik vi ham dog til at fortælle, at miljøerne i denne omgang bliver meget, meget større. Faktisk er der visse miljøer, der ifølge (Cameron) Payne kan rumme HELE det første spil...
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 09/10-04 20:25 
Det MÅ næsten være hype.

Ikke desto mindre sidder jeg selvfølgelig og håber på, at det er sandt ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 09/10-04 20:29, rettet 09/10-04 20:30 
Det er ret fedt hvis det passer, især fordi de har sagt det et par gange før. Hvis ikke det passer ja så er det en ret ligegyldig udtalelse...

Det seneste screenshot viser forresten en multiplayerbane på en ny Halo (ringverden), hvilket forhåbenligt betyder at vi også i kampagnen kommer ud på en ny halo eller 2.
I win, you loose
HulleHulleSkrevet 09/10-04 21:30, rettet 09/10-04 21:32 
Ordene kommer fra en af Bugies medarbejdere. Hype er det ikke, men om det passer kan vi kun krydse fingre for :)

Halo ville bare ikke føles komplet uden en ny "halo" ville det ;)

Endnu en lille passage om singleplayer:

Gamespot (BBC artikel)>
In the BBC article, Bungie studio manager Pete Parsons talks about the upcoming sequel. Besides saying it will be mercifully free of the first game's repetitive levels..

De har da lyttet til kritikken. Lad os håbe det holder.

Hele nyheden på Gamespot
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 09/10-04 21:42 
De har trods alt haft den tid, de har haft behov for, så mon ikke chancerne er ret gode for at de taler sandt, når det drejer sig om et mere detaljeret og varieret level design. Indtil videre lyder det også som om vi mindst kommer til at slagte covernant bastards på mindst tre forskellige planeter - Jorden, Halo (2) og en eller flere af covernant planeterne.
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 09/10-04 21:52 
En ny ring verden har i hvert fald været bekræftet siden E3 2003 svj. husker:)

Lige nu synes jeg det mest spændende er det her:
Frankie>
The good news is that after you've read this Weak Excuse for an Update you can enjoy the new screen AND look forward to a cool video update and some major announcements on Monday.

Major announcements?
*krydser fingre for bekræftelse af online co-op*

http://carnage.bungie.org/haloforum/halo.forum.pl?read=492915
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/10-04 21:41 
Så gik det sq guld :)
I win, you loose
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/10-04 22:20 
heh... hvis i kunne tænke jer at høre Breaking Benjamins Halo 2 sang så hør her; http://www.nilerodgers.com/blowmeaway/index.aspx#

bare rolig, den vil ikke være i spillet.. kun på soundtracket! lyrics inde i Halo ville ikke være fedt.. (pånær munke sang og monitors nynne'n:P)

Egentlig sjovt at Marty har sådan nogen fans.. Åbenbart ville BB bare give deres contribute til Halo:)

Men who can blame them?;O

-Val
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 12/10-04 12:38 
PS2 playkid>
bare de propper 2 player online co-op i er jeg glad.

Jeg har gået og bildt mig selv ind, at det var annonceret...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/10-04 16:36, rettet 12/10-04 23:49 
RQvsnapz>
Det seneste screenshot viser forresten en multiplayerbane på en ny Halo (ringverden), hvilket forhåbenligt betyder at vi også i kampagnen kommer ud på en ny halo eller 2.

Hmmm, hvilket screenshot, jeg ikke lige finde det...?

EDIT: Ahh: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/bansheepointathill_1097285916.jpg
soon the world will be one big computer
84 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig