X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny hjemmeside!


Svar
HardballerHardballerSkrevet 14/01-04 17:23, rettet 14/01-04 17:23 
Hey..
Så er der lige kommet en ny hjemmeside :) Den er dog LANGT fra færdig..
Der vil i løbet af et stykke tid, komme flere varer på siden, bla. snart 9stk. Zelda CE..

EDIT: Admin, plz ret overskriften :)

Se siden her:

www.fre4kzone.dk
108 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
RitesRitesSkrevet 10/02-04 14:36 
Købsprisen er 0,-
Så... ja.
» a winner is you «
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-04 14:56 
Hardballer>
Bare hvad jeg har hørt..

Jammen det hjælper da ikke noget. Det der er jo at vildlede folket.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JimPPJimPPSkrevet 10/02-04 16:41 
mer'pris var bare for at understrege at jeg finder det en sjat mærkeligt ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
HardballerHardballerSkrevet 10/02-04 21:24 
En BETA udgave af det nye design er uploadet.. BEMÆRK at det gamle stadigvæk er i brug.. Skriv venligst her hvad i synes..

Press me!
crying outcrying outSkrevet 10/02-04 22:15 
Hvordan kan det være, at man vælger at ligge en BETA version af en hjemmeside på nettet ?? .... skal den testes ? mener du, at der er fejl ? .. eller ??

Personligt syntes jeg ikke at den er god - både det visuelle (alt fra dit valg af font til "frontpage scripts") og din 'kode' ..

Prøvt at sæt dig bedre ind i HTML, CSS osv.
Jusqu'a ici tout va bien....
AsseAsseSkrevet 10/02-04 22:20 
Han arbejder jo på det.. Det er jo lidt svært at lære HTML på en uge.. Eller..?
HardballerHardballerSkrevet 10/02-04 22:36 
Har da lavet det med scrollbar :)

Med vil gerne lære HTML, osv.. CSS aner jeg ikk hvad er, men ehm, hehe.. Kender bare ingen steder hvor folk siger at de virkelig har fået noget ud af tingene, men vil da tage nogle tutorials..

Det med siden, er jo bare for at vise hvordan det ca. vil blive.. går du ind på forsiden (www.fre4kzone.dk) så forstår du nok bedre..
RitesRitesSkrevet 11/02-04 07:33 
Haha...
Det perfekte eksempel på, at man kun hører det man vil.

Eller generelt bare lever i sin egen verden...
» a winner is you «
HardballerHardballerSkrevet 11/02-04 12:52 
ahh hva?
CalleCalleSkrevet 11/02-04 13:11 
Jeg tror at han mener at du er det perfekte eksempel på en som kun gider at høre det han vil, for du reagerer overhovedet ikke på at det er ulovligt at sælge zelda: ce videre. Som JimPP har sagt par gange.

Din beta hjemmeside er da fin nok, men se at få gjort noget ved nogle af billederne, det er monster grimt at de ikke er i en ordentlig opløsning. Dine knapper er også ok, men det ligner noget du har taget fra frontpage, hvis jeg var dig ville jeg bruge macromedia dreamweaver og så lære noget css og andet gøjl så du kan få lavet nogle ordentlige ting.
Jeg vil da også sige at mine første hjemmesider lignede noget kamellort, men man forbedre sig hele tiden. Men hvis jeg var dig, så ville jeg lære at lave hjemmeside udelukkende med at scripte uden brug af et program, for så har du meget nemmere hved at lave hjemmesider senere hen.
HardballerHardballerSkrevet 11/02-04 13:18, rettet 11/02-04 13:18 
Det med knapperne arbejde jeg på.. Det med billedernes opløsning kan jeg ikke se på min skærm :/

EDIT: Det med alle CE, hvorfor skulle jeg gidde at brænde inde med 9 stk. af dem..
JimPPJimPPSkrevet 11/02-04 13:31 
Jeg kan ikke helt forstå din mentalitet :)

Hvorfor du skulle gide at brande inde med dem - eeeeh måske fordi du ikke må sælge dem - bare en tanke.

Jeg er nu også ret sikker på at du kommer til at ligge inde med dem til den pris ;)

mht. billederne - find et pic redigerings program og kør dem ned i den størrelse som du bruger på din side...
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 11/02-04 13:34 
Hey, hvis man har hælervarer, så er der jo heller ikke nogen grund til at brænde inde med dem.

Det er jo derfor, at det er lovligt at sælge hælervarer!
» a winner is you «
CoreCoreSkrevet 11/02-04 13:36 
LOL
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/02-04 13:37 
Hardballer>
hvorfor skulle jeg gidde at brænde inde med 9 stk. af dem..

jeg gider heller ikke overholde færdselsloven, jeg kører så stærkt som jeg har lyst til.
jeg gider ikke have giftigt affald stående så jeg smider det i skraldespanden.
jeg gider ikke betale for varer, hvis jeg synes de er for dyre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HardballerHardballerSkrevet 11/02-04 14:14 
LoL.. se på eBay, så ser i en pris der er dyrere end min.. Dog kan jeg først få dem på, når vi får en konto i tyskland.. Så brænde inde med dem - ej, det tror jeg ikke.. Jeg skal sgu nok få dem solgt..
folk holder sig jo heller ikke fra at tage stoffer, selvom det er ulovligt, osv. LoL..
CalleCalleSkrevet 11/02-04 14:35 
Jeg er personligt ligeglad med at du sælger dem!

Men hvorfor skal du have en konto i tyskland??????:)
HardballerHardballerSkrevet 11/02-04 14:55 
Det er ikke mig, men den person der har brugeren.. Det er noget med at så tager eBay ikke så meget i gebyr..
RitesRitesSkrevet 11/02-04 16:58 
Jamen, jeg syntes da også at folk der tager ulovlige stoffer er skudt i hovedet og blandt de mindre intelligente.

At du frivilligt vil melde dig ind under den gruppe kan jeg jo ikke rigtig gøre noget ved, men... doh?
» a winner is you «
CoreCoreSkrevet 11/02-04 17:04, rettet 11/02-04 17:21 
Dem der ellers sælger dem på eBay er lidt en anden sag (Tror jeg), du kan ikke rigtig sammenligne det, for hvis de bare sælger deres eget eksemplar er Nintendo nok ligeglade med det, men det at du køber 10 stk. hjem udelukkende med videresalg for øje, det kan Mario & drengene nok godt finde på at hidse sig op over...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HardballerHardballerSkrevet 11/02-04 17:20, rettet 11/02-04 17:21 
Rites: Jeg synes også at man er skudt i hovedet, hvis man gør det.. Eller, totalt latterligt.. Min fætter er død af ecstasy, såeh..

Og havde jeg vidst at man ikke mådde sælge dem videre, så havde jeg skam heller ikke købt dem..
RitesRitesSkrevet 11/02-04 17:30 
Ligemeget hvad er det ulovligt.
Om Nintendo gør noget ved det, ved jeg ikke, men det svarer til at anmeldere løb rundt og solgte deres spil.
» a winner is you «
HardballerHardballerSkrevet 11/02-04 17:32 
Kan da godt se det er "forkert", men.. som sagt ville jeg heller ikk have købt dem hvis jeg vidste at man ikk måtte sælge dem videre..
RitesRitesSkrevet 11/02-04 17:37 
Nej, men det er stadig ulovligt hvis du sælger dem for at tjene penge på dem...
» a winner is you «
HardballerHardballerSkrevet 11/02-04 17:42 
så jeg må gerne sælge dem til "indkøbspris"? altså hvad jeg har givet for dem?
CoreCoreSkrevet 11/02-04 18:35 
Det tror jeg egentlig heller ikke at du må...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CanonCanonSkrevet 11/02-04 18:48 
Lol da, den tråd giver minder:)
Bah...
HardballerHardballerSkrevet 11/02-04 19:01 
Minder?
HardballerHardballerSkrevet 11/02-04 23:54 
Nu opstod det næste problem.. I anmeldelserne skal der jo være screenshots.. Jeg vil gerne have det sådan, at når man trykker ppå et link, så popper der et vindue op, hvor billedet, og kun billedet er i.. gerne sådan at popuppen centreres og at vinduet er tæt om billedet..
HardballerHardballerSkrevet 12/02-04 20:57 
Så er siden færdig.. Ej, der kommer nok lige nogle andre billeder på.. Men selve siderne er færdige :)

Det skal da fejres, så engang (inden for en uge) kommer der en lille konkurrence på siden.. Så hold da øje med den..
HardballerHardballerSkrevet 15/02-04 20:45 
Nye varer i shoppen.. Og den første der køber 3 spil, eller derover får en gratis Resident Evil DVD oveni.. Dette gælder dog kun, hvis den ikke er solgt..
HardballerHardballerSkrevet 24/02-04 23:29, rettet 24/02-04 23:29 
Så kom der en video op på siden..

Det er en video af Counter-Strike til XBOX.. Se den da ;)

I finder den via forsiden, bare tryk på det røde link..

Vi beklager den dårlige kvalitet på lyd og billede, det vil blive rettet når vi får et TV-kort..

Vi vil gerne have noget respons på den, herinde.. I skal lige se bort fra grafikken/lyden, for det er vi udemærket godt klar over :)

Press me!
JesperJesperSkrevet 24/02-04 23:59, rettet 25/02-04 00:01 
Nu er det ikke for at så skår i glæden men... er det her overhovedet lovligt??? Jeg mener - hardballer sælger jo - meget åbentlyst endda - varer for at tjene penge på dem. Men hvordan forholder det sig lige med det - kan man bare uden videre gøre det? Det skal han vel indberette til Told & Skat som en indkomst? Jeg mener bare, at når der direkte står at det er en shop??? Eller er der nogen der kender reglerne helt præcist for det? Jeg synes det virker som om det ligger lige på grænsen til at være lovligt....

EDIT: Nu kiggede jeg så lidt rundt, og kunne se at mange andre herinde fra reklamere på siden - hvordan forholder det sig egentlig med alle de "salgssider" som folk har oprettet med deres konsol ting? Er det lovligt også? Blot spørgsmål ;)
RJKRJKSkrevet 25/02-04 00:06 
Jesper>
andre herinde fra reklamere på siden

Hvis du tænker på det P:R banner, så er det bestemt ikke fordi vi reklamerer på den side.

Hardballer har spurgt, om han måtte linke til os, hvilket vi generelt ikke siger nej til. Der er bestemt ikke andet i det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JesperJesperSkrevet 25/02-04 00:08 
Ikke specielt P:R banneret, men specifikke (det staves da vidst ikke sådan) brugere herindefra...
RJKRJKSkrevet 25/02-04 00:09 
Men så fik jeg da slået det andet fast... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JesperJesperSkrevet 25/02-04 00:11, rettet 25/02-04 00:11 
Yes og ryggen fri ;) Var skam heller ikke for at klantre nogen noget - bare et spørgsmål.
OldBlueEyesOldBlueEyesSkrevet 25/02-04 00:25 
Hej

Jeg var engang ved at opstarte et firma med en ven, og det vi dengang diskuterede var om vi ville blive store nok til at det var nødvendigt at vi blev momsregistreret. Kan ikke huske det nøjagtige beløb, men det var mellem 30.000 og 40.000 som man måtte tjene uden at skulle betale skat af det (som jeg husker det!).

Jeg er ret sikker på at hardballer også har de der 30-40.000 at bruge før han skal indberette det til nogensomhelst. Jeg har ik' lige tjekket op for om det er nye eller brugte varer han sælger, men når man blot sælger ud af sine egne brugte varer, så tror jeg sgu slet ikke der er nogen rigtig grænse... men jeg ved det ikke :)
RJKRJKSkrevet 25/02-04 00:27 
Nu kan man jo godt tjene penge, der skal betales skat af, uden at man er momsregistreret... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OldBlueEyesOldBlueEyesSkrevet 25/02-04 01:00 
Jeps, bare ikke så fordelagtigt når man har firma...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-04 01:23 
Hvis i regner med at vise flere film skal i nok ikke ligge andet musik hen over (hvor fedt det så end måtte være), ellers bliver det jo bare troldspejlet om igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 25/02-04 06:57 
OldBlueEyes>
Hej

Jeg var engang ved at opstarte et firma med en ven, og det vi dengang diskuterede var om vi ville blive store nok til at det var nødvendigt at vi blev momsregistreret. Kan ikke huske det nøjagtige beløb, men det var mellem 30.000 og 40.000 som man måtte tjene uden at skulle betale skat af det (som jeg husker det!).

Jeg er ret sikker på at hardballer også har de der 30-40.000 at bruge før han skal indberette det til nogensomhelst. Jeg har ik' lige tjekket op for om det er nye eller brugte varer han sælger, men når man blot sælger ud af sine egne brugte varer, så tror jeg sgu slet ikke der er nogen rigtig grænse... men jeg ved det ikke :)

Nemlig.. Dog skal man meddele tol&skat når man har solgt noget..

Og denne lov var jeg udemærket godt klar over, da min mor og hendes kæreste har 2 internet firmaer ;)
HardballerHardballerSkrevet 25/02-04 06:58 
Konsolkongen>
Hvis i regner med at vise flere film skal i nok ikke ligge andet musik hen over (hvor fedt det så end måtte være), ellers bliver det jo bare troldspejlet om igen.

Troldspejlet om igen :S

Men Disturbed - Down with the Sickness er da en lidt for fed sang, hehe.. så den ville jeg lige bruge ;)
HardballerHardballerSkrevet 25/02-04 21:00, rettet 25/02-04 21:28 
Så fik jeg lige lavet en (efter min mening) positiv opdatering.. Tryk på link, sæt dig tilbage i stolen, og nyd forestillingen.. (samme video som i har set, bare sat op på en mere prof. måde)

Når jeg har tid så laver jeg i venstre kolonne en lille beskrivelse samt link til evt. anmeldelse.. Til højre vil der komme en masse knapper man kan trykke på for at se andre spilvideoer.. Dette bliver dog først aktuelt når jeg får TV-kort..

Hvad synes i ellers om idéen?

Press me!
HardballerHardballerSkrevet 25/02-04 21:01 
Forresten.. Den grå kant jeg har uden om WMP, skal den være sort? og så selve siden den grå igen?
KTCKTCSkrevet 25/02-04 23:09 
For det første bryder jeg mig ikke om CS-videoer. For det andet bør de være i højere opløsning og ikke optaget med et kamera, der overblænder lyset og gør, at man faktisk ikke kan se hvad der foregår. Godt initiativ, ellers...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 25/02-04 23:21 
Som jeg skrev længere oppe, så får jeg snart TV-kort, osv..

Og at jeg beklager den dårlige lyd -og billedkvalitet :)

Men ellers tak, da ;)
quadquadSkrevet 25/02-04 23:50 
Hvis i evt. vil se hvordan en rigtig Counter-Strike film kan laves, som også imponerer ikke-fans af spillet; Så tjeck Clan Hard - Die Hard

Imponerende godt lavet, værd en søgning på google efter.
HardballerHardballerSkrevet 26/02-04 13:13 
Oki, vil jeg så gøre :)

Du har ikke et link?
JesperJesperSkrevet 26/02-04 13:26 
Hardballer>
OldBlueEyes>
Hej

Jeg var engang ved at opstarte et firma med en ven, og det vi dengang diskuterede var om vi ville blive store nok til at det var nødvendigt at vi blev momsregistreret. Kan ikke huske det nøjagtige beløb, men det var mellem 30.000 og 40.000 som man måtte tjene uden at skulle betale skat af det (som jeg husker det!).

Jeg er ret sikker på at hardballer også har de der 30-40.000 at bruge før han skal indberette det til nogensomhelst. Jeg har ik' lige tjekket op for om det er nye eller brugte varer han sælger, men når man blot sælger ud af sine egne brugte varer, så tror jeg sgu slet ikke der er nogen rigtig grænse... men jeg ved det ikke :)

Nemlig.. Dog skal man meddele tol&skat når man har solgt noget..

Og denne lov var jeg udemærket godt klar over, da min mor og hendes kæreste har 2 internet firmaer ;)


Jep - sådan vil jeg mene at det må være - at det skal oplyses til Told & Skat. Godt du selv er klar over reglerne, så kommer du ikke selv i klemme... ikke ubevist i hvert fald.
108 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig