X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES3 Cup 2004


Svar
RJKRJKSkrevet 14/01-04 02:11, rettet 28/01-04 17:38 
Play:Right og Silkeborg Net Gruppe arrangerer for tredje år i træk turnering i Konamis fodboldserie Pro Evolution Soccer. PES3 Cup 2004 starter fredag den 13. februar klokken 18.00 og slutter søndag den 15. februar klokken 15.00.

Det koster kr. 60,- at deltage i arrangementet, som foregår i Silkeborg. Tidligere har der været afholdt PES
Cup 2002 i september 2002 og PES2 Cup 200... Se hele indlægget


pes3cup.playright.dk
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
68 emne(r).
« < 1 2

Svar
RJKRJKSkrevet 13/02-04 00:14 
Så længe vi andre ikke kan score mod dig, så... Måske burde du træne straffespark... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GuffyGuffySkrevet 13/02-04 11:18 
Klubbens ene varmeblæser er stået af - så vil lige høre om der er en som kan ta en med? vi har en anden der ude nu, men den er ikke f.. god, så varmen vil komme langsomt.
Samt også rart at ta en ekstra stående...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
RJKRJKSkrevet 13/02-04 11:39 
Jeg har fundet en varmeblæser.

Officiel åbning er 18.00, men vi er derude i god tid, så hvis nogen brænder efter at komme ind lidt tidligere, så kan det sagtens lade sig gøre.

Ses. Og må den bedste mand vinde...

(bare det ikke er Bateman... ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 13/02-04 12:34 
RJK>
Så længe vi andre ikke kan score mod dig, så... Måske burde du træne straffespark... ;p

Ja, sidste år var Fizban den eneste der fik bolden ind over stregen mod mig i singleturneringen, men det gør mig ikke mere optimistisk hvad angår i år. Jeg regner med en sjov weekend, hvor jeg får mulighed for, om ikke andet så i træningskampene at føje endnu flere ofre til min sejrsliste i single i PES-serien.
Nu skal jeg til at løbe. Min bus til Holbæk station kører om 20 min. Tænk hvor langt man gider at rejse for at spille et fodboldspil ;-)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HNHNSkrevet 15/02-04 17:11 
Tak til alle for et sjovt og meget spændende træf.

Håber at kunne få fri til det i næste mdr.

Og tillykke til den nye pes mester
RJKRJKSkrevet 15/02-04 17:31 
Jeg vil godt sige det samme. Det var virkelig spændende i år med mange gode deltagere. Uden at forklejne nogen, så synes jeg det var meget lige og mange kampe kunne have tippet til anden side. Men en fortjent sejr til Christian.

Skal jeg lige benytte lejligheden til at klage over noget, så ville jeg godt lige at folk huskede at sige farvel inden de gik (*host* Naiera, OuroborosSlayer *host*). Og jeg er jo også nødt til at nævne træffets største kylling, som sprang fra single cupen i sidste øjeblik, fordi han frygtede at få lammetæsk. Jeg nævner ingen navne, men han glemte for tredje træf i træk sin mælk i køleskabet... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SolaegSolaegSkrevet 15/02-04 17:50 
Men hvem er Christian? Hvornår hører vi mere? Hvornår ser vi statistikker? Hvornår ser vi billeder? I wanna know!
RJKRJKSkrevet 15/02-04 18:08 
Tidligst i morgen...

Christian
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SolaegSolaegSkrevet 15/02-04 18:28 
Hvad med de andre placeringer? Skuffede Bateman fælt, eller er han bare ikke god nok? :p
RJKRJKSkrevet 15/02-04 18:40 
Bare lige hurtigt. Kommer detaljeret senere.

Single

1. Mxl Mxller
2. The Mann
3. Bateman
4. Chrono
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 15/02-04 20:37 
Jeg vil også sige tak for et godt træf. Det var rigtigt sjovt. Og så nåede jeg helt uventet længere i single-turneringen end sidst - endda lykkedes det mig at slå eks-mesteren Kristensen ud af turneringen :)

Nok var Christians (Mxl Mxller) sidste kampe meget imponerende, men det mest imponerende var nok de to outsidere i double-cuppen. Deres sammenspil var helt sublimt! Helt fortjent at Christian og jeg ikke vandt double-cup i år.

ISS-cup'en bør bestemt også gentages næste gang - jeg tror godt Cronoss vil have revanche :)

Vi tog afsted ret tidligt, så der var ikke så mange vågne folk at sige farvel til. Mit eneste klagepunkt er at alle folk ikke overværede de finaler der var - det er trods alt arrangementets højdepunkter!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CronossCronossSkrevet 15/02-04 23:01 
Jeg var jo i dyb krise både i PES og ISS ;)

Ej, jeg har faktisk en rigtigt glimrende undskyldning for at forlade arrangementet så pludseligt... Jeg undskylder dog mange, mange gange for ikke at have sagt ordentligt farvel til alle, men det hele gik pludseligt ret stærkt.

Jeg satser dog på moralsk revanche til næste træf - også i ISS så du har bare at være der Chrono ;)
BatemanBatemanSkrevet 16/02-04 12:03 
Jeg vil også sige tak for en fed dag med virkelige gode PES-spillere.

I 1 on 1 turneringen var det lige på og hårdt fra første fløjt, og nerverne spillede virkelig ind. Jeg er imponeret over Mxls diciplin og hans evigt belastende indlæg fra fløjene, men fortjent var mesterskabet!

Ydermere vil jeg sige at Kristensen spiller noget af det mest positive fodbold med fuld knald over feltet - akkurat som jeg selv og vi havde virkelig nogle brandkampe lørdag nat!

Jeg mener dog stadig at jeg er mesteren....sådan sammenlagt!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
CbingCbingSkrevet 16/02-04 13:02 
Hej og tak for godt PES-Spil!

Vi havde godt nok ikke regnet med at vinde double-turneringen på forhånd (Rasmus alias Møgfan og undertegnede), men de mange timers doublespil mod computeren bar altså frugt ;-)

Ellers gik det jo fremragende - supersjovt med 4 mod 4 på storskærm.

Hvad angår single-turneringen taler vi ikke mere om det - ikke andet end det er nok noget der skal trænes inden næste gang ;-)

//Cbing!
"That one goal made the difference"
GuffyGuffySkrevet 17/02-04 03:00 
Jeg siger også tak for en god weekend - fik jo scoret første mål i min PES tid - og makkeren KTC lavede også lige selvmål der...
Mig og hunden havde helt klart en god weekend - ses til næste omgang også.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KTCKTCSkrevet 17/02-04 03:23 
Yes, tak for et hyggeligt træf. Jeg nåede mit mål, hvilket var at få scoret bare en enkelt gang. Det blev så mod Bateman og The Mann, så jeg er godt tilfreds. Selvsamme duo og jeg kæmpede også bravt sammen senere, hvor jeg faktisk også formåede at score et mål.

Og til det "selvmål" - Den skide målmand kan sgu' da lære at gribe en bold, når han bliver spillet ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 17/02-04 09:20 
Bateman>
Ydermere vil jeg sige at Kristensen spiller noget af det mest positive fodbold med fuld knald over feltet - akkurat som jeg selv og vi havde virkelig nogle brandkampe lørdag nat!

Jeg mener dog stadig at jeg er mesteren....sådan sammenlagt!

Tak for de pæne ord Bateman, og hvad angår spillestilen i lige måde. Det var nogle fantastiske kampe natten til søndag og jeg håber vi får mulighed for at spille nogle flere på et senere tidspunkt.
Men hvordan kan du være mester sammenlagt når du taber til mig tre gange ud af fire mulige? ;)

Alt i alt har det været en herlig weekend med mange kampe hvor intensiteten har været i top specielt doublekampen mod RJK og Fizban og alle mine singler mod HN og nederlaget til Chrono bare for at nævne nogle.
Nu skal jeg bare øve mig i Super Puzzle Fighter så jeg kan tæve KTC til næste træf:)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
mxlmxllermxlmxllerSkrevet 17/02-04 18:46 
hehe :) du vandt da kun over mig fordi jeg fik smidt 2 spiller ud. men var satdig væk nogle gode kampe vi fik spillet
68 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig