X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES3 Cup 2004


Svar
RJKRJKSkrevet 14/01-04 02:11, rettet 28/01-04 17:38 
Play:Right og Silkeborg Net Gruppe arrangerer for tredje år i træk turnering i Konamis fodboldserie Pro Evolution Soccer. PES3 Cup 2004 starter fredag den 13. februar klokken 18.00 og slutter søndag den 15. februar klokken 15.00.

Det koster kr. 60,- at deltage i arrangementet, som foregår i Silkeborg. Tidligere har der været afholdt PES
Cup 2002 i september 2002 og PES2 Cup 200... Se hele indlægget


pes3cup.playright.dk
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
68 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 14/01-04 02:11, rettet 28/01-04 17:38 
Play:Right og Silkeborg Net Gruppe arrangerer for tredje år i træk turnering i Konamis fodboldserie Pro Evolution Soccer. PES3 Cup 2004 starter fredag den 13. februar klokken 18.00 og slutter søndag den 15. februar klokken 15.00.

Det koster kr. 60,- at deltage i arrangementet, som foregår i Silkeborg. Tidligere har der været afholdt PES
Cup 2002 i september 2002 og PES2 Cup 2003 i januar 2003.

Find nærmere informationer om PES3 Cup 2004 på:

pes3cup.playright.dk
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FizbanFizbanSkrevet 14/01-04 18:49 
w00t endeling kommer der nogen at banke :D
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 14/01-04 18:52 
Hvem vil du banke? Denne gang slår jeg dig! :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
MajorPMajorPSkrevet 14/01-04 18:54 
I ved også godt, at jeg er PES kongen ;p
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
ChronoChronoSkrevet 14/01-04 18:55 
Du skal med Tobias - jeg vil have nogen jeg kan slå! :D

Er slet ikke i form denne gang :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 14/01-04 18:56 
MajorP er jo essentiel deltager i ydmygelsen af Bateman, så han er tvunget til at komme ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 14/01-04 19:01 
Bateman var bare heldig, da han fik 2-2 mod en storspillende MajorP i topform. Min fantastiske form forsvandt bare efter den kamp. :(



;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
BatemanBatemanSkrevet 15/01-04 11:41 
Nårh ja, hvem husker ikke MajorP´s flotte 11 - 0 nederlag til mig.

Hvorefter han sagde:" skal vi ikke spille Gitaroo Man, Bateman?"

P.S: til alle andre deltagere! I er færdige, Brasilien kan ikke stoppes!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
FizbanFizbanSkrevet 15/01-04 15:00 
lol
Så det var det vi så sidste gang? :D
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
BatemanBatemanSkrevet 15/01-04 15:04 
Fizban, du kan ikke ikke bruge din heldige sejr til noget!

Jeg lavede den fejl at skifte hold midt i turneringen.

Det sker ikke igen!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
FizbanFizbanSkrevet 15/01-04 15:18 
Var da bare blevet endnu værre hvis du var forblevet England :D
Men vi får at se til træffet.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
BatemanBatemanSkrevet 15/01-04 15:56 
Lad os få gang i noget mudderkastning!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
RJKRJKSkrevet 15/01-04 16:47 
Bateman>
Jeg lavede den fejl at skifte hold midt i turneringen.

Det sker ikke igen!

Det gør det helt sikkert ikke. Læs regler ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FizbanFizbanSkrevet 19/01-04 10:33 
Well vi skal da have nogle flere med end der er nu, så meld jer til.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 19/01-04 10:40 
Hvis Silkeborg er for langt væk, så er der jo også...

PES Club
» a winner is you «
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 19/01-04 16:12, rettet 19/01-04 16:13 
Så er tilmeldingen endelig sendt afsted, så vogt jer. Nu mangler jeg bare en doublemakker.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
RJKRJKSkrevet 19/01-04 16:37 
Rites>
Hvis Silkeborg er for langt væk, så er der jo også...

Ja, en side uden information og en mailadresse, som ikke virker...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 19/01-04 16:58 
Whow - der er kun præmier for 10.000! Jeg regner med at der bliver større summer på spil i Silkeborg ;)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 19/01-04 17:00 
RJK>
Ja, en side uden information og en mailadresse, som ikke virker...

Hey, i det mindste har siden da et mega effektivt og flot design.......
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 24/01-04 13:59 
Og vi mangler stadig en håndfuld deltagere herinde fra...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HNHNSkrevet 29/01-04 22:42 
Hvad skal vi tage med??

Eller er der konsoler og tv nok??
RJKRJKSkrevet 29/01-04 22:45 
Der er ikke noget overblik endnu. Men hvis der ikke er noget problem i at tage fjernsyn, PS2, controllere, PES3 eller enkelte af delene med, så anbefales det.

(Og husk at mærke jeres ting)

Skriv gerne her, hvad I tager med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 30/01-04 08:25 
Jeg tager kun PS2, PES3, joypads og memcard med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GuffyGuffySkrevet 06/02-04 12:39 
Vil høre om nogen vil havde et problem med at jeg evt har en hund med?
Tror nogen af jer kender den - 10 gammel dalmatiner hanhund, vil nok ligge og sove bare det meste af tiden, men ellers har jeg nok ikke mulighed for at komme med...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
ChronoChronoSkrevet 08/02-04 11:37 
Hund er fint med mig, især hvis den kan lokkes til at overfalde mine modstandere under kampene.

Jeg vil gerne seedes i samme gruppe som hunden - ellers har jeg ikke en chance i år :)

Jeg kan se at der nu er 17 tilmeldte, heriblandt 3 med efternavnet Kristensen! Mon de er i familie med mesteren, og mon de er ligeså gode? Jeg frygter det...

Bateman vs Kristensen - det bliver kampen vi skal se! PES-mesteren mod PES2-mesteren!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GuffyGuffySkrevet 08/02-04 12:58 
Chrono>
Hund er fint med mig, især hvis den kan lokkes til at overfalde mine modstandere under kampene.

Vil tror hvis du placere noget spiseligt i skødet på dine modstandere, så skulle der være en chance for at han godt gad overfalde dem lidt.
Men forvent ikke han spiller med, han har aldrig lært spillet...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
RJKRJKSkrevet 08/02-04 13:00 
Det har da ikke forhindret andre i at deltage ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 08/02-04 13:09 
Haha, jeg husker at MIKA-L insisterede på at spille med Jamaicha sidste gang :D

Hvilket hold spiller folk med i år?

Sidst spillede jeg med Holland, men i år er jeg i dårlig form og vælger derfor nok bare gudeholdet Brasilien. Jeg ved godt det er lidt tyndt, men ellers har jeg jo ikke en chance :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GuffyGuffySkrevet 08/02-04 13:16 
RJK>
Det har da ikke forhindret andre i at deltage ;)

Nope - jeg kommer da, og er da nok det mest elendige af alle til det...
Tror jeg vil prøve at havde det mål, bare at se om jeg kan få ET mål denne gang...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
RJKRJKSkrevet 08/02-04 13:25 
Og jeg vil i øvrigt stadigvæk gerne høre fra andre end Chrono, hvad folk har med :)

Et par fjernsyn kan næppe skade, da vi vist indtil videre er oppe på to styks ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GuffyGuffySkrevet 09/02-04 11:02 
Hvis nogen lige vil gi et lift fra Silkeborg til mig, hund og tv - så kan jeg godt havde et med.
Ellers må jeg nok nøjes med at ta bussen - og så desvære ikke lige til med tv
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
GuffyGuffySkrevet 09/02-04 11:06 
Hm..
Ingen brokkede sig over hunden... Keller skriver du den lige på som deltager også?
Navnet er Cossack... han slæber ikke noget konsol relateret udstyr med, kun mad/vandskål og sådan kedelge ting...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
BatemanBatemanSkrevet 09/02-04 11:33, rettet 09/02-04 11:34 
Jeg tager et TV med + PS2 og PES3.

Jeg begynder langsomt at få nerver på, men har til gengæld ikke tabt en kamp på 5 stjerner i 20 runder!

GO GO BRASIL!!!!

Jeg dukker forresten først op lørdag formiddag, har en date fredag som jeg ikke kan sige nej til!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
FizbanFizbanSkrevet 09/02-04 14:25 
bateman, vi ved jo alle sammen at spille mod computeren ikke er det samme, som at spille mod andre personer, så bare vent =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
CronossCronossSkrevet 09/02-04 23:48 
Rune ->

Jeg tager nok ikke andet end en del spil med, da jeg skal med toget søndag.
Du må dog hellere skrive en liste over de, efterhånden mange ting jeg skal have med til dig ;)
KTCKTCSkrevet 09/02-04 23:59 
Guffy>
Navnet er Cossack... han slæber ikke noget konsol relateret udstyr med, kun mad/vandskål og sådan kedelge ting...
Alt hvad han æder, savler på eller på anden måde forringer kvaliteten af, erstatter du selvfølgelig, ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GuffyGuffySkrevet 10/02-04 00:07, rettet 10/02-04 00:15 
KTC>
Guffy>
Navnet er Cossack... han slæber ikke noget konsol relateret udstyr med, kun mad/vandskål og sådan kedelge ting...
Alt hvad han æder, savler på eller på anden måde forringer kvaliteten af, erstatter du selvfølgelig, ikke?



Kan jeg da godt sigde ja til - men folk skal bare lige huske, ikke at ha en pizza stående på gulvet, eller ved en bordkant...
Han er ikke typen der stjæler hvis det ligger inde på et bord - men han kan nok godt finde på, at sidde og se på dig, som om jeg slet ikke fodre ham, mens du spiser - men så bare sig gå til ham.
Ellers burde der ikke være problemer...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
ChronoChronoSkrevet 11/02-04 13:27 
Hvordan ser det ud med busser fra Silkeborg? Er det stadig linie 110 og til de tider på SNG's side?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
FizbanFizbanSkrevet 11/02-04 13:49 
Så vidt jeg ved har intet ændret sig med bustiderne.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
HNHNSkrevet 11/02-04 14:15 
bliver der lavet en liste med hvad folk har med?

Jeg kan godt tage et lille tv 14tommer + ps2 + pes 3 men kun hvis vi ikke har nok?

Er der nogen der har andet med evt. xbox el. gc?
FizbanFizbanSkrevet 11/02-04 14:32 
Ja det er der, jeg tager alle 3 med GC/Xbox/ps2, controllere, og måske mit TV hvis jeg får en køre mulighed.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
FrigoFrigoSkrevet 11/02-04 14:35, rettet 11/02-04 14:36 
Hey allesammen jeg glæder helt vildt til at smække jer, specielt dig bateman, din blærerøv!!

P.S mig og HN kommer og piller 1. pladsen fra dig!
FizbanFizbanSkrevet 11/02-04 14:44 
Hvilken første plads? Så vidt jeg husker gik det ikke så godt sidste gang =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
BatemanBatemanSkrevet 11/02-04 14:50, rettet 11/02-04 14:51 
Vores kamp blev afgjort på tilfældigheder.

Men vi ved jo alle at PES3 kræver rigtige skillz, så begynd hellere at træne Fizban >:)

-> Frigo
P.S: jeg er ikke en blærerøv, tjek mine stats fra PES1 mesterskabet og græd!

vi tager en kamp kl. 11.00 lørdag morgen!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
FizbanFizbanSkrevet 11/02-04 14:59, rettet 11/02-04 15:01 
Har trænet i uge vis nu, er ved at være på toppen til weekenden =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
FrigoFrigoSkrevet 11/02-04 15:05 
ja pes1 der er sørme heller ikke stor forskel fra pes1 til pes3 da... men jeg ser frem til en go kamp lørdag morgen kl. 11.00 ok?... glæder mig i hvert fald, det bliver fedt!
RJKRJKSkrevet 11/02-04 16:55 
Medbring endelig fjernsyn, dem der kan...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 12/02-04 18:59 
Jeg har ikke engang mulighed for at medbringe et 14" denne gang.

Er der andet jeg skal medbringe? Noget fra min Samling der skal med?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HNHNSkrevet 13/02-04 00:03 
Jeg tager tv + ps2 + pes3 med og 2 controller

Vi ses imorgen glæder mig håber vi får en fed weekend
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 13/02-04 00:11 
Chrono>
Jeg kan se at der nu er 17 tilmeldte, heriblandt 3 med efternavnet Kristensen! Mon de er i familie med mesteren, og mon de er ligeså gode? Jeg frygter det...

Tak for de flotte ord, men jeg tror ikke så meget på mine chancer. Mine italienere er inde i en scoringskrise, så med mindre, at det vender under træningen bliver alt meget svært.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
68 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig