X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Platinum series...


Svar
SoqratesSoqratesSkrevet 24/03-03 14:55 
Så kommer den første officielle Xbox-budgetserie "The Xbox Classics Range", som indeholder nogle virkelig stærke titler til en rigtig god pris. Følgende spil vil være at finde i de danske butikker d. 11/4 til kr. 249,-


- Amped™: Freestyle Snowboarding (Microsoft Game Studios)
- Dead or Alive III (Microsoft Game Studios)
- Max Payne (Take-Two/Rockstar)
- Oddworld: Munch’s Oddysee (Microsoft Game Studios)
- Project Gotham Racing (Microsoft Game Studios)
- Rallisport Challenge (Microsoft Game Studios)
- Spiderman (Activision)
- Tony Hawk’s Pro Skater 3 (Activision)
- Wreckless (Activision)
- Moto GP (THQ)
- Crash Bandicoot (Vivendi Universal)
- Buffy the Vampire Slayer (Electronic Arts)
- James Bond: Agent Under Fire (Electronic Arts)
- Burnout (Acclaim Entertainment)

Senere i april kommer desuden SSX Tricky
Msn Games.

Det er sku da meget fedt, skal helt sikkert have Moto Gp og måske ssx tricky.
PlaykidPlaykidSkrevet 24/03-03 15:01 
Mange af titlerne ligger bare allerede nede i det prisleje:/
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 24/03-03 15:32 
Præcis.
MS kunne godt have puttet nogle lidt nyere titler på...
NaieraNaieraSkrevet 24/03-03 15:36 
Ideen med disse genudgivelser er jo lige præcis, at det er ældre titler, som bliver udgivet igen til et nyt publikum, f.eks.

Men serier som den slags her, er en del mindre relevante end dengang med PSX, da butikkerne er rigtigt gode til at sætte spillene ned til halv pris nu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 24/03-03 15:41, rettet 24/03-03 15:43 
Ja, og det burde MS have tjekket op på - de skyder sig selv i foden IMO.

EDIT: Synes de fleste af Sony´s PS2 Platimum titler er ok (jvf. din kommentar om PSX)
NaieraNaieraSkrevet 24/03-03 15:48 
Det kan godt være de er gode, men priserne er ligeså gode på PS2 markedet, som på Xbox markedet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 24/03-03 15:54 
Helt sikkert. Det jeg egentlig mente er, at Sony smider mere eftertragtede spil på Platin end MS. Også første gang de udgav Platinspil til PS2.
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/03-03 16:36 
Den her nyhed er altså over en måned gammel... Måske to:/

Anyway.. Det er ikke det store... Men nogen af dem kunne da være ok at have:)
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 24/03-03 16:40, rettet 24/03-03 16:44 
Sephiroth >
Det synes jeg nu ikke. alle de førnævnte titler har fået pæne anmeldelser de fleste steder.

Det var derfor jeg skrev eftertragtede :)
Det er gode titler, men der er jo efterhånden ikke så mange der ikke har spillet dem, og dem der ikke har spillet dem, kan få de fleste til samme pris som MS nu genudgiver dem til.

Måske husker jeg forkert, men jeg mener da, at der var forholdsvis nye titler i det første læs Platinum spil, Sony smed ud til PS2.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/03-03 16:52 
Jeg synes det er ret vildt at MotoGP er med på den liste.

Især når man tænker på hvor aktuelt det er med Live.
Jeg har ikke set det nogen steder (i DK) til under 500 kr.
Tættere på 600 faktisk de fleste steder.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RitesRitesSkrevet 24/03-03 19:37 
Tror at jeg skal have fat på Amped, Crash Bandicoot og måske PGR ;)
» a winner is you «
JesperJesperSkrevet 24/03-03 19:42 
Jeg overvejer PGR...
enfenenfenSkrevet 24/03-03 21:27, rettet 24/03-03 21:31 
Det spil har også så meget game value, at man kan blive ved med at spille det :)

Jeg er kommet igennem det og skal nu kun forbedre min score, efter at jeg har fået "Infinite Jokers", som følge af "Gold" i alle løb :)

Jeg hev faktisk spillet frem igår, efter at det har ligget pakket væk i et par måneder.

Angående Platinum prisen, så finder jeg den en anelse for dyr. Prisen burde ligge på ca. 200,-, hvilket ville svare meget godt til den pris, som man skal betale i USA, plus dansk moms og så lidt ekstra.

Det skal også lige siges, at jeg ser så meget frem til PGR2, som jo også kommer til at understøtte XBL.
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/03-03 13:37 

Angående Platinum prisen, så finder jeg den en anelse for dyr. Prisen burde ligge på ca. 200,-, hvilket ville svare meget godt til den pris, som man skal betale i USA, plus dansk moms og så lidt ekstra.


Ja, da vi havde det oppe og vende tidligere på året (DKF) blev jeg nærmest hånet da jeg mente at prisen ville lande på det aktuelle niveau.

I øvrigt har Platinum-serien til PS/2 altid været et udtryk for titler som havde solgt et bestemt antal (jeg husker ikke længere tallet og jeg ved ikke om de stadig bruger den måle-stok) og det er måske ikke en garanti for kvaliteten,men i det mindste et tegn på at de er populære.

Jeg er bange for at det ikke er tilfældet med alle i denne Classic Range. Hvordan kan Wreckless og AUF betegnes som "klassiske"?
tastasSkrevet 25/03-03 14:55 
Mener da at have hørt at de skulle have solgt 500.000 eksemplarer for at kunne komme med i Platinum serien.
Men, virker strange med nogle af titlerne så :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
jaesjaesSkrevet 25/03-03 17:52 
King Chaos >
I øvrigt har Platinum-serien til PS/2 altid været et udtryk for titler som havde solgt et bestemt antal (jeg husker ikke længere tallet og jeg ved ikke om de stadig bruger den måle-stok) og det er måske ikke en garanti for kvaliteten,men i det mindste et tegn på at de er populære.

Det er 300.000
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/03-03 17:55 
Ja, på verdensplan.
jaesjaesSkrevet 25/03-03 18:09 
Ja selvfølgelig :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig