X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tak, Toe eller Vince, eller?


Svar
jaesjaesSkrevet 13/01-04 12:29 
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilket 3D-platformspil, jeg skal vælge :/

Jeg er ikke så meget til de "moderne" platformspil, som J & D-serien eller R & C-serien. Det er mest den øgede vægt på action/skyderi, jeg ikke er vild med.

Gameplayet skal helst være klassisk 3D-platform, og må meget gerne låne fra 2D-platformere også.

Jeg har overvejet Tak and the Power of Juju , ToeJam & Earl III, Voodoo Vince, I-Ninja og Super Mario Sunshine.

Umiddelbart hælder jeg mest til VV eller Toe, da Tak og I-Ninja primært skulle være rettet mod børn(?), og da jeg er lidt træt af Mario-universet ("Candy Floss-syndromet").
Har jeg glemt nogle guldspil? Måske Rayman eller Ape Escape?
AndyAndySkrevet 13/01-04 14:08 
Crash Bandicoot serien kan varmt anbefales:o)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
MajorPMajorPSkrevet 13/01-04 14:45 
Jeg havde meget glæde af Voodoo Vince, der med sin sorte humor er det bedste platformsspil på Xbox. Spillet er desværre for kort, men er sjov, gak og løjer, i den tid det kan spilles.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
kimmerkimmerSkrevet 13/01-04 14:51 
"Jeg har overvejet Tak and the Power of Juju , ToeJam & Earl III, Voodoo Vince, I-Ninja og Super Mario Sunshine."

Af de spil, bør du kigge nærmere på Toe Jam & Earl III samt Super Mario Sunshine.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-04 15:48 
Toejam & Earl III bliver lidt trivielt i længden...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Chief WiggumChief WiggumSkrevet 13/01-04 15:56, rettet 13/01-04 15:56 
Rayman 3 er også virkeligt godt. Lækker grafisk stil, og klassisk platformaction uden lade skydeelementer.
Super Mario Sunshine er et fantastisk spil, og virkeligt et af de bedste spil jeg har prøvet til GameCube. Overvej det.
ChronoChronoSkrevet 13/01-04 16:11 
Rayman 3 er et rigtigt godt platformspil. Jeg har ikke prøvet de andre (udover Sunshine som du ikke gider), så om de er endnu bedre ved jeg ikke.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
OmenOmenSkrevet 13/01-04 18:55 
Voodoo Vince er en ekstremt tynd kop te, der efter min mening, virkeligt ikke har meget at byde på.
Der í mod er I-Ninja lidt af er overraskelse: oldschool, og med en masse lækre puzzles.
Vote Ficus!
dRxLdRxLSkrevet 13/01-04 21:29 
Jeg synes I-ninja er forfriskende på mange måder og som du skriver dejligt oldschool med elementer stjålet alle mulige steder fra. Det hele føles dog bare lidt for generisk og jeg har oplevet at blive træt af det grundet manglen på sjæl (eller var det variation?).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 14/01-04 19:07 
Tak for budene.

Meget forskellige bud må man sige, men det tyder jo bare på, at der er en del platformere med klassisk gameplay, som er værd at spille...
Zzap!Zzap!Skrevet 14/01-04 23:28, rettet 23/01-04 12:02 
I-Ninja er godt, Sunshine er også godt, hvis du ikke har noget imod at få hjertet revet ud af kroppen af skuffelse over hvordan Nintendo behandler deres dyrebareste serie :). MEN stadig forbandet meget bedre end 99% af alt andet på markedet.
Hvis du ikke allerede har det, skulle du også prøve det originale Jak & Daxter. Sammen med Sunshine er det nok det bedste platformspil denne generation.

Edit: Rettet "spil" til "platformspil" :o)
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig