X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hyldest til Fukasaku & Clock Tower 3


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/01-04 04:00, rettet 27/01-04 18:38 
Det oprindelige emne er den 27. januar 2004 blevet opstillet i en mere overskuelig artikel på otte sider. For tidligere læsere af emnet, kan det oplyses, at der bl.a. er tilføjet to nye afsnit "Før Resident Evil, Før Silent Hill" og "Forvirringen".

Det er fortsat muligt at skrive kommentarer i denne tråd med henblik på artiklen.

Mvh.
Anders Pugé / SkyblazeR
Play:Right


Hyldest til Fukasaku og Clock Tower 3
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
psychomantispsychomantisSkrevet 13/01-04 11:10 
Tak for den spændende læsning. Man får jo helt lyst til at smide den hund over disken og se om der er noget om snakken...
ChronoChronoSkrevet 13/01-04 11:31 
Ja, man bliver jo faktisk nødt til at gå ned i Fona og hente spillet nu.

Det lyder som om, at jeg endelig kan få lov at være en kryster og stikke af fra fjenderne - Endelig kan min naturlige reaktion overfor fare blive udlevet.

I flere Resident Evil-spil er jeg flygtet fra fjenderne, men der er desværre altid nogen der skal nedkæmpes. Hvis det kun er bosserne i Clock Tower 3 man ikke kan løbe fra, så er det jo fremskridt for mig :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 13/01-04 13:02 
Jeg tog åbenbart ikke fejl, da jeg havde kigget efter dette spil længe - på trods af at Edges 3/10 stod klarest i min erindring. Men det er vel også ZOE2 4/10 om igen? :(

Jeg købte spillet for nyligt og glæder mig nu til at komme i gang med det. Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 13/01-04 13:58 
Tak SkyblazeR for et flot og velskrevet indlæg.

Det er et spil, jeg har haft længe - men aldrig rigtig er kommet igang med det. Det vil helt sikkert ændre sig nu.

Ps: UbiSoft Nordic burde belønne dig med en præmie, for denne "artikel":o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
CronossCronossSkrevet 13/01-04 14:00 
Jeg tager fluks ind og nupper spillet. Har gået og været i tvivl om hvorvidt spillet var godt efter at have læst en del om det, men nu er jeg overbevidst.
Tak for meget interessant læsning.
ComradeComradeSkrevet 13/01-04 15:40 
Damn, det var ellers til 149,95 i Bog & Idé, så jeg skyndte mig selvfølgelig derned, men så var det selvfølgelig væk :(

Dog gik jeg ikke helt tomhændet væk, fik da Rygar og Tenchu for 149,95 stykket :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 13/01-04 15:43 
Som sagt er standardprisen i Fona-kæderne (Fona og Electric City) vist 97,-.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 13/01-04 15:56 
Hr. SkyblazeR, nu håber jeg ikke at du spilder min tid ;), vil lige kigge på det senere (købte en US version da det udkom, men lagde det hen som en stinker pga. EDGE's score).

Jeg kender dog en anden som også har spillet det og han sagde at det var helt okay, men der er langt fra 3/10 til helt okay syntes jeg.

Det var en af de spil som jeg havde store forventinger til før det udkom (de klips jeg så var ret fede).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
John DoeJohn DoeSkrevet 13/01-04 16:57 
Er det kun til Ps2, eller findes det også til Gamecube eller pc??
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
RJKRJKSkrevet 13/01-04 17:02 
Kun PS2.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 13/01-04 17:24 
Hvorfor skal spillet lige være væk den dag man beslutter sig for at købe det:/
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/01-04 17:50 
SkyblazeR >
Her spiller afmagten, indlevelsen og chokfaktoren ind, som findes i stor udstrækning (selvfølgelig afhængig af spillerens forudgående psyke).

Jeg skal have dét spil. Det lyder på mig, som om det indeholder "det", jeg længe har søgt i et spil. Gameplay baseret på historie og ikke omvendt (mange vil hade mig for dette ønske).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Per SPer SSkrevet 14/01-04 18:36 
Fik lige kigget forbi Fona og købte spillet. Til den pris er det først til mølle. Anbefales.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Chief WiggumChief WiggumSkrevet 15/01-04 00:12 
Ja så fik jeg spillet igennem første chapter (næsten, men det kommer jeg til), og jeg må sige at det faktisk er rigtigt.... dårligt.... Det meste er ganske udemærket, med gode skræmmeeffekter, men boss-kampene ødelægger seriøst alt. Det kan godt været at jeg er en total klovn til det, men uanset hvad så ødelægger det fuldstændigt den enormt fede stemning der er blevet bygget op i resten af kapitlet.

Og nu vi er ved boss-kampene, hvordan i alverden kan jeg dog klare den første kamp??? Jeg skal åbenbart skyde en lad ting med en pil, men jeg har ikke tid nok til at lade min pil fuldt op, og hvis jeg så endelig har tid så kan man aldrig dreje sigtet efter man har trykket på oplader-knappen. Dette gør naturligvis at man ikke kan ramme fjenden, da han jo ikke er en total idiot der ikke fatter at flytte sig.

SÅ hvis der er nogle der har gået forgæves i Fona efter et eksemplar, så tror jeg at jeg har et de godt må købe... Medmindre det bliver lidt bedre i næste del... Hvis jeg klarer den idiotiske boss!!!
Chief WiggumChief WiggumSkrevet 15/01-04 00:36 
Så klarede jeg da bossen, men det blev det da ikke meget bedre af :)

Ej, spillet har nogle virkeligt fede punkter, historien er god, spillet er meget voldeligt, og filmklippene er nogle af de bedste jeg har set i lang tid.

Men det har altså også nogle kritikpunkter som man bare ikke KAN se igennem fingrene med. Jeg vil dog gennemføre det, på grund af historien.
Per SPer SSkrevet 15/01-04 00:52 
Nu er der bestemt heller ikke nogen der påstår at spillet er perfekt - det nærmeste vi kommer er overset.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/01-04 16:34 
I Hear the Acid's Lovely

Kom igennem spillet her i nat, rimelig scary og syret, kan klart anbefales.

EDGEs score fatter jeg intet af, jeg har ingen dårlig kritik at give det spil, det er ikke perfekt, men det er der så mange spil der ikke er.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
la0sla0sSkrevet 15/01-04 19:01 
RJK >
Men det er vel også ZOE2 4/10 om igen? :(

What? 4/10... kom netop igennem det i dag, efter at have fået det i lørdags... det var absolut én af mine mest positive PS2 oplevelse ever....
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 15/01-04 19:26 
Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv...

Vurder > ZOE2
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/01-04 15:12, rettet 20/01-04 15:13 
Star Soldier>
I Hear the Acid's Lovely

Heh, ja den sætning runger stadig i ørerne. Den mellemsekvens var virkelig rystende og går vist også med prisen for den til dato mest "syrede mellemsekvens", der er lavet i et spil. Lidt ligesom Jokerens sans for humor i den første Batman-film...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
OmenOmenSkrevet 21/01-04 17:03 
Nå snakken nu falder på seriøst oversete og anderledes "survival horror" titler, undrer det mig at der ikke er flere herinde der har "opdaget" Capcoms fantastiske Gregory Horror Show.
Et bekendtskab de fleste bør gøre sig, og så kan det oven i købet fåes til 199kr i EB!...
Vote Ficus!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/01-04 17:11 
Det er en joke?

link
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OmenOmenSkrevet 21/01-04 21:16 
Nej, det er så sandeligt ikke ment som en joke, men snarere et spil som flere burde opleve.
Vote Ficus!
Star SoldierStar SoldierSkrevet 21/01-04 22:21 
Kan du sige mig om der er en 60Hz option i PAL udgaven? (jeg er nemlig træt af at vente på en US version), hvordan er voice actingen i den? (har nemlig kun klips fra den Japanske version).

Jeg vil også sige at det er en overset titel og glæder mig til at få fat i en, er nemlig lige min stil (spooky og weird).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Per SPer SSkrevet 21/01-04 23:21 
- alle nye Capcom PAL spil indeholder 60Hz. Officiel holdning.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OmenOmenSkrevet 21/01-04 23:42 
Star Soldier >
hvordan er voice actingen i den? (har nemlig kun klips fra den Japanske version).

Jeg vil også sige at det er en overset titel og glæder mig til at få fat i en, er nemlig lige min stil (spooky og weird).

Stemmerne er meget passende og af temmeligt god kvalitet... specielt er stemmen til døden (som, hvis Capcom råder over nogen logisk sans, snarest gerne skulle få sit eget spil) hylende morsom.

Skynd dig at få fat i spillet Star Soldier, du vil ikke fortryde det =)
Vote Ficus!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/01-04 18:16, rettet 27/01-04 18:38 
Det oprindelige emne er den 27. januar 2004 blevet opstillet i en mere overskuelig artikel på otte sider. For tidligere læsere af emnet, kan det oplyses, at der bl.a. er tilføjet to nye afsnit "Før Resident Evil, Før Silent Hill" og "Forvirringen".

Det er fortsat muligt at skrive kommentarer i denne tråd med henblik på artiklen.

Mvh.
Anders Pugé / SkyblazeR
Play:Right


Hyldest til Fukasaku og Clock Tower 3
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 28/01-04 02:06 
Omen >
Skynd dig at få fat i spillet Star Soldier, du vil ikke fortryde det =)

Fik spillet i dag og kørte det igennem i et go!, men føler sig godt nok jaget til tider, okay lille spil som jeg fandt ud af kommer fra et tv show i japan (se link), til de 200,- de koster er det værd at samle op, man skal dog lige gøre sig klar om man kan holde "kasse-stilen" ud før man køber det.

Gregory Horror show TV version
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OmenOmenSkrevet 28/01-04 10:44 
Jeps, jeg kendte godt til tv-serien (mener den blev nævnt på Gamespot). Men hvad syntes du om spillet?
Vote Ficus!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 28/01-04 13:32 
I fortsætter så venligst enten over besked eller i nyt emne, tak.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig