X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: WW US release i dag?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/03-03 10:51 
Jeg har ladet mig fortælle at det kommer i dag.
Så er det jo bare at tælle timerne indtil det lander hos de af os, der har bestilt det derovre fra - skal vi se hvem der kommer først?

og tillad mig så at komme med dette citat:

But seriously, these guys think that Zelda is a game for kids. Well only KIDS would care that a game looks like it is for kids. It's like when you are 14 and your mom wants to get a picture of you on the merry go round with your little sister but you don't want to get on because it's for kids. Eventually you grow out of that phase and you can appreciate just having fun whether it be on the back of an undulating wooden horse or in front of a cell shaded video game.

tak til Rites
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/03-03 12:33 
Ja, det er ude..... Så må vi se om salgstallet styrter op.... OOT solgte tros alt 7 Millioner eksemplare!
Well crucify the insincere tonight...
MadsMadsSkrevet 24/03-03 12:34 
Det udkommer først i morgen i USA ifølge IGN's release list. Jeg har også bestilt det, og glæder mig virkelig til det kommer.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
JesperJesperSkrevet 24/03-03 18:22 
Jeg har så preordered en PAL version istedet, så der går lige et par dage mere (eller en måned) :) Men sig til når I modtager det - vil meget gerne høre jeres mening!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/03-03 11:34 
yes yes

Zelda er blevet sendt til mig kl. 8:12 her til morgen.
Så skal det lige til EU og pakkes om.
Jeg kan ikke holde ventetiden ud argh.

Er jeg besat? vanvittig?

Mon ikke
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Per SPer SSkrevet 26/03-03 12:39 
Mit første umiddelbare indtryk er at spillet holder, og hypen er fortjent. Der ER noget at glæde sig til (har kun spillet et par timer).

Chronos er den heldige anmelder af spillet.. Så han kan sikkert få tiden til at gå de næste par dage (husk kæresten).
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
kimmerkimmerSkrevet 26/03-03 16:07 
Spillet holder, det kan jeg bekræfte :-)

Har siden jeg modtog min kopi tilbage i december gennemført det snart tre gange og det er fandme sjældent jeg gider bruge mere tid på et spil efter jeg har gennemført det een gang.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
zpeakerzzpeakerzSkrevet 26/03-03 17:06 
Hå hå hå! Wind Walker fik A- af Game-Revolution! Og det er en af deres gode anmeldere der har anmeldt spillet!
Go go Johnny Liu!

Game-Revolution - The Best Gamesite!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/03-03 22:06 
Som det ser ud nu:

NTSC UK: 10/10
IGN: 9,6
Gamespot: 9,3
Planet gamecube: 10/10
Gamespy: 97%
Games Radar: 9,6
Famitsu: 40/40
Edge:...... uhhhh...

Anyway.... ´600.000 Forudbestillinger i USA:) Slår jo ikke Vice Citys 4 millioner, men bestemt acceptabelt!
Well crucify the insincere tonight...
RonaldoRonaldoSkrevet 27/03-03 08:34 
Vice City var vel WW?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig