X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Game Gear strømforsyning


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 12/01-04 10:38 
Jeg har stillede lignende spørgsmål før, men nu stiller jeg et igen.
Er det 100% sikkert at strømforsyning fra en MS eller MD 1 skulle kunne fungere på en Game Gear?
Uden at have det helt stor kendeskab til emnet, så skulle det efter min vurdering kunne lade sig gør, og jeg har læst lignende kommentar på Nettet. Men nej, det vil ikke lykkes for mig, min GG er vil slet ikke igang, når jeg forsøger med de overnævnte strømforsyninger. Den _vil_ bare æde batterier.
Jeg har overvejedet at anskaffe mig en original GG adapter, men når maskinen ikke vil fungere ved brug af de overnævnte, kan der så være noget tyder på at den "del" af maskinen er død, og at det derfor ikke ville være nogen fordel at købe en original.
Det er i øvrigt også til min skuffelse af højtaleren i min gamle GG tilsynladende er gået død. Jeg ved at det er en fejl der opstår utrolig hyppigt, men der kunne være nogen der havde et bud på en måde hvorpå man evt. kunne afhjælpe det (jeg tvivler selv, men det er lidt af en nedtur at jeg nu er nødsaget til at bruge høretelefoner).

Mange tak på forhånd, hvis der er nogen der kan hjælpe.
Lunch is for wimps.
RJKRJKSkrevet 12/01-04 12:31 
Hvis specifikationerne er de samme, så burde det jo virke. Jeg har begge dele, så jeg kan godt lige prøve, om jeg ikke kan få det prøvet. Senere... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NeonodeNeonodeSkrevet 12/01-04 14:19, rettet 12/01-04 14:20 
Jeg havde engang en lader til min GG som virkede i bilen.. Og det var en lader som var til noget helt andet, som jeg fandt ved en tilfældighed..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-04 14:58 
MD omformeren virker fint til GG.
Spiller nu: Phantasy Star IV
MarcKMarcKSkrevet 07/03-04 02:18 
Wired Nicky>
Det er i øvrigt også til min skuffelse af højtaleren i min gamle GG tilsynladende er gået død.

Som skrevet før:

http://smspower.org/dev/docs/GGFix.zip
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig