X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rams vs Panthers


Svar
SideshowSideshowSkrevet 11/01-04 18:47, rettet 11/01-04 18:48 
Spillemæssigt var det måske ikke det kønneste jeg har set. Men spændingsniveauet må være det vildeste jeg har oplevet i NFL. Desværre blev mit humør ødelagt totalt, da jeg er kæmpe Rams fan. Jeg fatter ikke hvordan de kunne tabe kampen. Desuden synes jeg det er for klamt, at Carolina fik et touchdown på hvad jeg selv synes var et incomplete pass. At det så blev dømt som en fumble og den til og med blev "fumblet" helt ind i endzone til touchdown...det er fandme for heldigt. Dog var jeg imponeret over, at Rams nåede tilbage og fik udlignet, men igen her ved man at når der er 50% chance for at vinde et coin toss, så går det ALTID galt. Er der to muligheder vælger man altid den forkerte. Sådan er det! Da Carolina brændte sit field goal forsøg fløj jeg op ad stolen og udbrød noget der skulle minde om et glædesråb. Jeg var overbevist om, at Rams ville afgøre kampen, da deres angreb endelig fungerede. Hvorfor de gennem halvdelen af kampen har forsøgt at løbe bolden mod ligaens næstbedste forsvar fatter jeg ganske enkelt ikke. Igen går det galt. Man står på 25 yard linien og vil ikke lade ligaens mest scorende spiller sparke det vindende field goal. Tredje interception fra Marc Bulger. Hvor svært kan det være? Bolden skal løbes når man er så tæt på endzonen. Man har én timeout tilbage, så der er ingen fare overhovedet. Jeg er også dybt frustreret over, at man i slutningen af 4. quarter med 35 sekunder tilbage, ikke vil forsøge at gå efter sejren ved touchdown. Man har 2 minutter for inden hentet 11 point og angrebsspillet kører perfekt. Bulger kunne sagtens have fundet det touchdown frem. Det var kun 2. down og man har stadig sin sidste timeout til at stoppe uret. Jeg er dybt rystet og meget uimponeret over en sådan beslutning. 35 sekunder er masser af tid. Pis!!

Held og lykke til jer der stadig har et hold i slutspillet.

Min forudsigelse:

Superbowl: Eagles - Patriots

Jeg er overbevist om at Kansas taber i aften. Med så ringe et forsvar kommer man ikke langt mod de virkelig gode hold. Farvel til Morten Andersen. Colts vil endda kunne gå på hænder gennem deres forsvar uden at blive tacklet.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ComradeComradeSkrevet 11/01-04 20:51 
En meget sandsynlig superbowl, hvor Patroits vinder! :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DizzyDizzySkrevet 02/02-04 13:14, rettet 02/02-04 13:23 
Det var en god Superbowl vi fik i år....
Man kan vist ikke klage over manglende spænding. At Patriot så går hen og vinder er nu også ret fedt.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig