X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

På med skindslipset igen


Svar
OkottaOkottaSkrevet 11/01-04 12:27 
Prøv at sætte GTA III og Vice City op ved siden af hinanden, på henholdsvis PS2 og Xbox.

Nu forstår I, hvorfor Xbox versionerne var værd at vente på.

Prøv at styre bilerne på Xbox; Nu kan man mærke hvad en bedre analog controller kan gøre.

Gå lidt rundt i byen, og kig rundt i 1st person view - så kan I osse mærke hvad en bedre analog controller kan gøre - ik... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
53 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 11/01-04 12:27 
Prøv at sætte GTA III og Vice City op ved siden af hinanden, på henholdsvis PS2 og Xbox.

Nu forstår I, hvorfor Xbox versionerne var værd at vente på.

Prøv at styre bilerne på Xbox; Nu kan man mærke hvad en bedre analog controller kan gøre.

Gå lidt rundt i byen, og kig rundt i 1st person view - så kan I osse mærke hvad en bedre analog controller kan gøre - ikke mere irriterende deadzones i controlleren, som hæmmer bevægelserne når man kigger rundt.

Og grafikken - det er simpelthen dejligt at se på. Jeg har kun lige spillet et par timer på Xbox udgaven af Vice City - og kun ca. 10 minutter på GTA III - men allerede nu er de grafiske forbedringer klare og tydelige. Check f.eks hotellet i starten af spillet - hvor man får sit første savepunkt - og dyrk de væsentligt pænere textures over det hele. Ligesom med textures osv, så er frameraten osse blevet væsentligt bedre - men det var vel forventet, ovenpå tit 15 fps i PS2 udgaven. Xbox versionerne ser ud til at ramme 30 fps, og det er vitterligt en fornøjelse at se på.

Det eneste deciderede kritikpunkt jeg har, ved Xbox udgaven af GTA Double Pack, er, at jeg gerne ville ha' set *endnu* længere drawdistance, og *endnu* mindre popup. Det er dog ret ubetydeligt - men skal alligevel nævnes - da vi trods alt får en længere drawdistance og mindre popup, på Xbox, end på PS2 udgaverne af spillene.

Jeg er MEGET tilfreds med disse nye udgaver - begge spil er klart forbedret på Xbox, så I kan roligt investere i dem; Osse selvom I har dem på PS2 - begge spil fortjener faktisk at blive spillet igen, i disse nye og bedre udgaver.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 11/01-04 13:08 
Okotta>

Gå lidt rundt i byen, og kig rundt i 1st person view - så kan I osse mærke hvad en bedre analog controller kan gøre - ikke mere irriterende deadzones i controlleren, som hæmmer bevægelserne når man kigger rundt.

Sjovt. Jeg oplever lige så mange deadzones som på alle andre controllere, med min Controller S. Jeg vil gerne prøve din en dag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 11/01-04 13:25 
Hvad med om du satte dig ned og spillede lidt mere, lad os sige en 5-6 dage, så du har fået et bedre overblik over spillet, og skriv så en decideret anmeldelse - som du selv mener at den skal skrives.

- og så lad de andre P:R brugere vurdere om de kan bruge din mening til noget. Som den er nu, er den ganske enkelt for ensidig og utroværdig.

Du burde kunne beskrive hele Xbox udgaven på omkring 3500 til 4500 anslag. Inklusiv det karaktersystem du selv mener er passende.

Tag udfordringen op, og lad os se hvad det bliver til. Jeg er ret sikker på at der er mange som vil være interesseret i at se hvad du - selv - kan præstere.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 11/01-04 13:45 
Naiera >
Sjovt. Jeg oplever lige så mange deadzones som på alle andre controllere, med min Controller S. Jeg vil gerne prøve din en dag.

Stil dig op i Vice City, ude på gaden; Gå i 1st person og bevæg venstre analog pind rundt. Gør det først langsomt, og læg mærke til hvor blødt dit view bevæger sig, når du bevæger pinden langsomt. Læg osse mærke til at dit view ikke hopper irriterende rundt, fordi du hele tiden er nødt til at kompensere på Xbox controlleren - det hele foregår bare mere blødt og naturligt når man bevæger sig rundt, og kigger rundt i, verdenen.

Prøv derefter det samme i Vice City, men på PS2 udgaven; Nu burde du ku' se det.

Jeg har checket det for ca. en time siden, hvor jeg sammenlignede PS2 og Xbox udgavens styring - Xbox udgavens styring er væsentligt bedre.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 11/01-04 13:47 
Det er ikke noget jeg har haft mange problemer med på PS2, og nu snakkede jeg sådan set generelt, i alle de Xbox, PS2, GC, DC og Saturn-spil med analog kontrol i, jeg har spillet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 11/01-04 13:51 
Per S >
- og så lad de andre P:R brugere vurdere om de kan bruge din mening til noget. Som den er nu, er den ganske enkelt for ensidig og utroværdig.

Jeg har allerede brugt omkring 30 timer eller mere, på GTA III og Vice City til PS2.

Dette her indlæg er slet ikke ment som en anmeldelse af Xbox versionerne af ditto, men mere som en gennemgang af de tekniske aspekter ved Xbox udgaverne - de tekniske aspekter som jeg mener er de vigtigste at hæfte sig ved.

Så hvorfor er dette utroværdigt, mener du?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 11/01-04 14:12, rettet 11/01-04 14:14 
Jeg har spillet Vice City udgaven i en knap en måneds tid nu, og synes også at den her version af spillet er betydelig forbedret!

Gameplayet er det jo det samme, og kan ikke helt ser nogle ændringer der, men hvorfor skulle der også være det? Spillet giver dig en enorm stor frihed, hvilket også resulterer i næsten uendelige mængder gameplay!

Lydsiden er stadig god, og man nyder da at jorde folk ned i en giga lastbil, mens man hører "Sød grød med fløde" blæse over radioen. Eller hoppe på sin "Faggio" (ironisk nok :)) og køre alle de "billige" damer ned til en gang Billie Jean! :) Bare det at stå og høre folks samtaler (dem på gaden) er sjovt. De giver bare så meget mening, og man føler virkelig at de snakker sammen, det er virkelig gennemført! Lydeffekterne er også helt gode, men ikke noget der er værd at fremhæve vil jeg tro.

Grafisk ligner spillet sin storebror, dog er denne version blevet grundigt finpudset og ser rigtig lækker ud! Frameraten er meget mere stabil, og det er sjælendt at man ser den falde under de 30fps! Drawdistance er stadig det samme, og er ikke det bedste jeg har set... men eftersom der sker så meget på skærmen af gangen, er det forståeligt nok at der er en smule pop-up osv. Men noget af det der imponerer mig mest er nok lyseffekterne, som er helt vildt godt lavet. Lige fra solen der skinner i ens rude, til det kraftige sollys der får en til at knibe øjnene sammen! Det her spil skal virkelig opleves! Texturerne er nogenlunde det samme, dog er de blevet lidt mere detaljeret. Xbox kan ligge op til 4 texturer ovenpå hinanden samtidigt hvilket resulterer i meget præcise gengivelser af de forskellige ting. Hvorimod PS2 kun kan ligge 2. Skal dog siges at GameCube sjovt nok kan ligge 8, hvilket også fremkommer i Metroid Prime!

Alt ved grafikken er dog ikke så fantastisk igen. Der er et par bugs med fodgængerne osv. Når man f.eks. skyder efter dem, så løber de SINDSYGT hurtigt rundt... somom de havde taget doping eller noget! Det er dog ikke alle der gør det, men stadig forvirrende og irriterende at se på!

Spillet får helt sikkert mine varme anbefalinger! Tør godt give det her 9.5/10 da dette er min første erfaring med GTA i 3D på en af mine egne maskiner! Lækkert spil! ;)
OkottaOkottaSkrevet 11/01-04 14:16 
Drawdistancen er jo netop ikke helt den samme, som den var på PS2.

Xbox udgaven er forbedret, osse hvad det punkt angår, men den kunne sagtens være endnu bedre.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 11/01-04 14:19, rettet 11/01-04 14:23 
Synes ikke at den er betydeligt ændret! Men synes heller ikke at det ødelægger gameplayet, slet ikke!
ComradeComradeSkrevet 11/01-04 15:48 
Dejligt at høre, at specielt styringen er blevet forbedret.

Jeg opgav faktisk i sin tid at gennemføre Vice City til Ps2, da den altid crashede samme sted, tror da lige det får en chance til på Xboxen. :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 11/01-04 16:14 
Jeg vil sige at din post måske er lidt for ukritisk, men nu ved vi jo stortset allesammen hvordan GTA III og VC er ;)

-Glad for at høre, at den var ventetiden værd. Skal nok have fat i det på et tidspunkt :)
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 11/01-04 18:02 
Er speederen blevet analog nu?
Kan faktisk ikke huske, om den var et- eller to-trins på PS2, men analog var den desværre ikke :/
NaieraNaieraSkrevet 11/01-04 18:32 
Så vidt jeg husker var den altså, i Vice City...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 11/01-04 19:39, rettet 11/01-04 19:43 
Har lige testet, og den er faktisk analog.
Det er dog så dårligt udført, at det er ubrugeligt i praksis.
De først få millimeter går det ok, men lige pludselig accellererer bilerne til hvad der føles, og lyder som maksimum hastighed, og sådan er det resten af det stykke vej, man kan bevæge sticket, underligt.
Der findes dog ikke et langt nok stykke lige vej, til det kan testes 100%.
DommergaardDommergaardSkrevet 11/01-04 19:41, rettet 11/01-04 21:58 
Speederen på Xbox er analoge!

L = Brems
R = Speeder
B = Håndbremse
X = Lowride (kun i nogle biler)
PlaykidPlaykidSkrevet 11/01-04 19:43 
Hvad er lowride?
Spiller nu: Halo 3
DommergaardDommergaardSkrevet 11/01-04 19:45 
Få bilen til at hoppe... ;)
OkottaOkottaSkrevet 11/01-04 19:58 
jaes >
Er speederen blevet analog nu?
Kan faktisk ikke huske, om den var et- eller to-trins på PS2, men analog var den desværre ikke :/

Speederen er blevet rigtig analog nu - ikke det der halv-analog/digitale halløj som på PS2'en.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-04 20:19 
Venter spændt på at pregames sender mit eksemplar, men har lige et spørgsmål.
Hvordan er aimet i spillet?
Er det, det ubruglige lock-on som der er i GTA III på PS2 Versionen. Eller er det "det goe" som der er på PC ver.?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 11/01-04 20:33 
jaes>
Det er dog så dårligt udført, at det er ubrugeligt i praksis.

Det synes jeg ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 11/01-04 20:45 
At man kun kan køre langsomt eller hurtigt, ødelægger den analoge kontrol for mig, men så er det jo godt, at det ikke ødelægger spillet ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 11/01-04 20:54 
Det er lock-on i Vice City!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-04 21:10 
Skuffende :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/01-04 21:28 
Sonic.dk >
Speederen på Xbox er IKKE analog!

øhh jo - triggers på Xbox controlleren er analoge.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-04 21:47 
Alle knapper er analoge.
Ved dog ikke helt med Back og Start...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DommergaardDommergaardSkrevet 11/01-04 21:58 
Yep, så forkert :)
Zzap!Zzap!Skrevet 11/01-04 23:25, rettet 11/01-04 23:28 
Som et lille "forsvar" af PS2 versionerne, så er de begge to lavet på ældre versioner af Renderware.
Renderware er som bekendt en multiplatforms middleware pakke, og vil derfor aldrig kunne udnytte de enkelte konsoller fuldt ud, og slet ikke PS2 med sin anderledes opbygning.

En anden væsentlig faktor der skal tages i betragtning, er at Rockstar har haft et helt færdigt spil at gå ud fra, da det konverterede det til xbox, og der efter mere end et helt år til at finpudse det.

Vice til PS2 er lavet på ét år, hvor stort set alt er bygget op fra grunden, inkl. store dele af enginen.
Sonic.dk >
Texturerne er nogenlunde det samme, dog er de blevet lidt mere detaljeret. Xbox kan ligge op til 4 texturer ovenpå hinanden samtidigt hvilket resulterer i meget præcise gengivelser af de forskellige ting. Hvorimod PS2 kun kan ligge 2. Skal dog siges at GameCube sjovt nok kan ligge 8, hvilket også fremkommer i Metroid Prime!

Dér tror jeg, der er noget du har fået lidt forkert fat på.

PS2 kan faktisk "kun" påføre én texture per pass, men den har forskelligt hardware, der mere end gør op med den "mangel".

For eksempel kan GSen have to states i sig på én gang. Dvs. den kan skifte mellem to textures, eller geometri stykker ekstremt hurtigt.
Den har også en større buffer til textures end xbox, så den kan holde flere textures parat til at blive alpablended.
Den har "gratis" alphablend, hvad xboxen ikke har, for bare at nævne nogle få features.

xbox kan paføre to textures i ét pass, derefter skal geometrien sendes til rasteriseren igen, enten fra geometribufferen eller eksternt.
Men specielle texture effekter som detail og dot3 blend (f.eks. brugt meget i Halo), kræves det, at geometrien bliver "sat op" igen, noget som tager tid, og som PS2 kan undgå.

Gamecubes Flipper VPU kan måske nok påføre otte textures i et pass, men det er højst sandsynlig meget langsomt.
ATI har dog heller ikke defineret hvad "et pass" er.
Mit gæt er, at Flipper ligner xGPUen på dét punkt.

Multitexturings hovedopgave (i hvert fald på konsoller), er jo egentlig som en form for kompression, hvor man kan blande flere textures sammen, og på den måde få dem til at "se ud af mere". Tænk f.eks. på Halos græs.
Den effekt involverer sjældent mere end to passes per polygon, og størstedelen af polygonerne i et moderne spil har stadig "kun" én texture påført.

Da det gælder om at optimere hardwaren til gennemsnits situationen, så er det faktisk spild af resurser, og vil tage plads fra andre funktioner, at indbygge hardware til mere end to passes.
Born to kill space
OkottaOkottaSkrevet 11/01-04 23:41 
Per S >
og så lad de andre P:R brugere vurdere om de kan bruge din mening til noget. Som den er nu, er den ganske enkelt for ensidig og utroværdig.

Per S, jeg er stadig interesseret i at høre, hvorfor du mener mit indlæg om de tekniske aspekter ved GTA Double Pack til Xbox, er utroværdige?

Du læste vel at jeg *har* sammenlignet med PS2 versionen, samt at mit indlæg ikke var en anmeldelse, men en bemærkning udelukkende omkring de tekniske aspekter.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 12/01-04 00:10 
- "ensidig og utroværdig". Det første ord forklarer det næste. Baseret på dit første indlæg.

Du har fået en opfordring om at lave en anmeldelse af Xbox spillet fra mig. Du kan enten vælge at skrive den eller lade værd. Det er helt dit eget valg.

- andet er der ikke at diskutere.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 12/01-04 00:35 
Det eneste du skal fortælle mig er, hvorfor jeg er utroværdig, når jeg skriver lidt om de tekniske aspekter ved Xbox versionen af GTA Double Pack? Jeg har lavet en sammenligning mellem PS2 og Xbox udgaverne, side om side - hvorfor er jeg utroværdig? Forklaring, tak.

I andre er til enhver tid velkomne, til at springe ind her, og fortælle mig hvorfor jeg er utroværdig, i min lille sammenligning mellem PS2 og Xbox versionerne, af GTA Double Pack, i det som ikke er en anmeldelse, men en kort beskrivelse af nogle af de tekniske aspekter.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 12/01-04 00:48 
Jeg går ud fra, at din bedømmelse primært gælder VC, og så synes jeg ikke, at du er utroværdig, da du kun skriver om den tekniske side af sagen, og det kan man sagtens bedømme på et par timer. Specielt når du nu har spillet PS2-udgaven i mange timer.

Jeg synes dig og Per S kører unødvendig hetz på hinanden. Denne gang synes jeg Per S går over stregen, andre gange er det dig.
Giv dog hinanden hånden, og lad os komme videre, geez altså!
OkottaOkottaSkrevet 12/01-04 00:59 
Min bedømmelse gælder primært Vice City, ja. Det er det spil jeg har brugt mest tid på, i Xbox versionen - det burde jeg nok ha' skrevet i det oprindelige indlæg...sorry.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Zzap!Zzap!Skrevet 13/01-04 00:18 
Okotta, eller nogen af jer andre der har både PS2 og xbox versionen, kunne vel ikke lige fortælle mig, om der er ekstra ting, der følger med org. versionen af Vice City som ikke er med i Double Packen, som f.eks. kort plakat etc.?
Jeg ville godt vide det, fordi jeg kan vælge mellem enten Vice City stand alone, eller Double Pack, med en minimal prisforskel.
Det vil være smart med ét cover til dem begge, men på den anden side vil jeg ikke misse noget. :)
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 14/01-04 23:19 
Bump.
Svar på ovennævnte spørgsmål, ville blive modtaget med stor taknemmelighed.
Born to kill space
OkottaOkottaSkrevet 14/01-04 23:42 
Jeg har haft PS2 udgaven af Vice City, og sammenlignet med Vice City i Xbox udgaven, så er der ikke anderledes ting i æsken så vidt jeg kan se - kortet ser ud til at være det samme.

Andre som har lagt mærke til nogen forskelle?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/01-04 18:23 
Har rygterne om at Xbox versionen fryser noget på sig?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 16/01-04 19:21 
Min Xbox version er aldrig gået ned, og den der bug som sku' gøre at fodgængerne sku' stoppe med at snakke har jeg heller ikke oplevet.

Min PS2 version, derimod, gik ned et par gange.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
yokanabsteryokanabsterSkrevet 16/01-04 23:28 
Zzap! >
Jeg ville godt vide det, fordi jeg kan vælge mellem enten Vice City stand alone, eller Double Pack, med en minimal prisforskel.
Det vil være smart med ét cover til dem begge, men på den anden side vil jeg ikke misse noget. :)

Ikke megen forskel...Meeeen Box DP'en er overdrevet shiny lækkert pakket ind, virkelig en cool pakke at have stående på hylden!
soon the world will be one big computer
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/01-04 12:25 
Må også lige sige wow til den her pack!

Det er altså rigtig godt....

Gennemførte GTA3 på PS2 da det kom ud og købte PC versionen senere! Havde også VC på PC!

Men Xbox versionen er bare bedst:)

Jeg var lidt bekymret med auto aim, i Xbox versionen, men jeg synes det fungere rigtig godt! I PC versionen kunne man ikke "true" folk, og self targeting systemet var vildt skod(prøv at spil første alpha af MTA)

At packen kommer på 2 CDer i 2 spilæsker er også fedt, sammen med plakater og et maps til vær by, er dejligt:)
Well crucify the insincere tonight...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/01-04 10:25 
Jeg må så sige, at jeg synes de her spil er overvurderede.

http://www.playright.dk/arkivtitel.php?id=15187


Hvis man ser lidt kritisk på, og ikke bare løber med på bølgen, indeholder de jo vildt mange fejl.

Det undrer mig, at langt de fleste anmeldelser tager som udgangspunkt at når spillet var godt på PS2, så er det også godt på Xbox, og dermed behøver man kun anmelde grafikforbedringen. Næsten.

Jeg skal ikke kunne sige, om jeg ville have været vildt imponeret over disse spil da de udkom til PS2, men jeg tror det ikke.
På mig virker det som om, at alle dem der roser GTA spillenes frihed aldrig har spillet Zelda.
Måske er jeg bare for gammel til at virkelig synes det er fantastisk, at man bare kan køre folk ned. Det synes jeg var sjovt i Carmaggedon.
På samme måde synes jeg at friheden i de enkelte missioner er kraftigt overdrevet. Her synes jeg at Hitman satte en helt anden standard.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 27/01-04 13:00 
SeventhSun >
Det undrer mig, at langt de fleste anmeldelser tager som udgangspunkt at når spillet var godt på PS2, så er det også godt på Xbox, og dermed behøver man kun anmelde grafikforbedringen. Næsten.

Det ER ligeså godt på Xbox - der er ikke lavet om i spillet eller i gameplayet. Tværtimod er det blevet rarere at spille på Xbox, pga. den forbedrede grafik, styring og framerate.

På mig virker det som om, at alle dem der roser GTA spillenes frihed aldrig har spillet Zelda.

GTA har mere frihed end Zelda - måske det er grunden; At folk har fundet ud af det. Sidder man fast i Zelda, så sidder man fast - i GTA kan man ta' en ny mission eller cruise rundt og ta' små jobs, eller bare cruise rundt og lave penge på "andre måder". Man skal selvfølgelig tilbage til historien igen, på et tidspunkt, men min pointe er, at man kan lave flere ting i GTA end i Zelda, når/hvis man ikke følger historien = Mere frihed.

På samme måde synes jeg at friheden i de enkelte missioner er kraftigt overdrevet. Her synes jeg at Hitman satte en helt anden standard.

Hitman?? Hitman's AI fungerer jo ikke - spillet er i stykker, og du må helst ikke blande Hitman ind i denne diskussion.

Det kan godt være man kan udføre missionerne på flere forskellige måder i Hitman, men når man hele tiden skal restarte og genloade, fordi AI'en er idiot, så går hele "jeg har SÅ meget frihed i Hitman" fløjten.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 27/01-04 13:20 
Born2Play >
Har rygterne om at Xbox versionen fryser noget på sig?

Min er gået ned et par gange eller tre i både GTA III og GTA Vice City, og selvfølgelig alle gange INDEN jeg havde fået gemt efter en svær mission :(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/01-04 14:14 
Okotta >
... men min pointe er, at man kan lave flere ting i GTA end i Zelda, når/hvis man ikke følger historien = Mere frihed.

Lave hvad?
Der er ikke en døjt at lave i Liberty og Vice.
Byerne er fuldstændigt døde.
Man kan ikke snakke med de andre figurer.
Du kan tage x antal side missioner som enten går ud på at:
1) køre bil
2) slå folk ihjel

Nøjagtig det samme som man laver i resten af spillet.
Så kan man finde unikke hop - men hvorfor? Der er ingen grund til det.
Hidden packages. 100 stk. Hvis det var kedeligt, at samle 8 triforce stykker i WW, så er det 12 gange så kedeligt, at finde 100 skjulte pakker - de driver endda ikke en gang historien frem. Ok de lukker op for gratis ammunition, men det er ikke ligefrem uundværligt.

Gå en tur rundt på den der ø i Zelda: WW med fyrtårnet, og forstå hvad jeg mener med en levende by, hvor man kan snakke med personerne, og nogen af dem giver én side quests.


Okotta >
Hitman?? Hitman's AI fungerer jo ikke ...og du må helst ikke blande Hitman ind i denne diskussion.

Nu er det jo så dig der blander tingene sammen.
Jeg snakker om at man kan løse missioerne på flere måder i Hitman - der er 100% frihed.
Jeg snakker ikke om spillet som helhed.

Kan man spille en stealth lejemorder i GTA hvis man har lyst?
Nej.
Kan man spille en GTA-agtig psykopat, der slår alle ihjel i Hitman?
Ja.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 27/01-04 14:18 
Bare lige for the record, så var det møgfedt at samle de 8 Triforce-stykker i Zelda.

Men angående de høje karakterer til GTA: Double Pack, så skal man jo tænke på, at det er pakken som helhed, der anmeldes. Selvom spillene i dag enkeltvis måske kun ligger på et stort ottetal, så kan pakken som helhed jo sagtens vurderes højere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/01-04 15:17 
Ja det er jeg så uenig i.

Hvis man pakker 5 spil sammen, der værd er 2/10 værd giver det ikke en 10/10 pakke.

Sandt, GTA DP er 2 omfattende og gode spil.

Men det er jo ikke kun den samlede spilletid, der bliver doblet her.
Antallet af frustrationer bliver også doblet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 27/01-04 15:24 
SeventhSun>
Lave hvad?
Der er ikke en døjt at lave i Liberty og Vice.
Byerne er fuldstændigt døde.
Man kan ikke snakke med de andre figurer.
Du kan tage x antal side missioner som enten går ud på at:
1) køre bil
2) slå folk ihjel
Øhm, nej. Nu er det jo begrænset, hvor meget de kan stoppe ned i ét spil, men der er da både taxakørsel, redde liv med ambulance, slukke ild med brandbilen, buste forbrydere i politibil og meget mere. Der er så mange hemmelige ting at udforske i GTA-spillene, og ja, det er vi faktisk nogen der synes er sjovt.

SeventhSun>
Nøjagtig det samme som man laver i resten af spillet.
Så kan man finde unikke hop - men hvorfor? Der er ingen grund til det.
Fordi det er sjovt og udfordrende. Og grunden kan også være at tjene lidt penge.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 27/01-04 15:30 
Men måske hvis man lægger to spil til 8 (ialt = 16) sammen, at det giver en 10/10 pakke ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/01-04 16:21 
Born2Play >
Har rygterne om at Xbox versionen fryser noget på sig?

Min er kun gået ned en enkelt gang.
Til gengæld har jeg op til flere gange oplevet at når man stopper skifter cameraet til 1st person, hvilket er møg irriterende og forhindrer een i at aime. Andre der har oplevet denne "bug"?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/01-04 16:31 
KTC ->

Jeg opfatter alle politi/ambulance/taxa/brandbils/pizza missionerne som værende det samme: man skal køre i bil på tid.
Og hvorfor skal man gøre det mere end én gang?
Der er ikke nogen grund til at tjene penge i GTA 3.
Jeg synes simpelthen at de to spil, bortset fra historie-missionerne langt henad vejen er for meningsløse, på en dårlig måde.


Korrekt - det er sjovt nok at køre med fjernstyret bil, eller flyve fjernstyret fly osv.
Udover det synes jeg bare at det hurtigt bliver ensformigt at køre rundt i de 2 byer.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 27/01-04 18:13 
Konsolkongen>
Til gengæld har jeg op til flere gange oplevet at når man stopper skifter cameraet til 1st person, hvilket er møg irriterende og forhindrer een i at aime. Andre der har oplevet denne "bug"?
Det kan godt lyde som om det er din controller, der ikke centrerer sig ordentligt. Kalibreringsproblem måske.
Jeg har ihvertfald ikke oplevet det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
53 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig