X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oscars 2003


Svar
RJKRJKSkrevet 23/03-03 23:38, rettet 23/03-03 23:38 
Er jeg den eneste der (ikke har et liv og) sidder oppe og ser Oscar-uddelingen?

Godt nok er det en halvtynd omgang i år, men det skal vel ses. Et par bud på vindere herfra - nogle med hjertet, andre med hjernen...

Film: Chicago
Instruktør: Martin Scorsese

Mandlige hovedrolle: Jack Nicholson
Kvindelige hovedrolle: Nicole Kidman

Mandlige birolle: Christoper Walken
Kvindelige birolle: Kathy Bates

Manus, originalt: My Big Fat Greek Wedding
Manus, adapteret: Orkidé-tyven

Animation: Spirited Away
Udenlandske film: Hero

Og mon ikke The Two Towers også scorer sig en tre tekniske priser i form af bedste lyd, lydredigering og visuelle effekter...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 23/03-03 23:43, rettet 23/03-03 23:50 
Jeg ville skam gerne, men jeg skal tidligt på arbejde i morgen. Har ellers set det de sidste par år (åhh bare man var på skolebænken :))
Jeg må indrømme jeg ikke har set alle filmene til at kunne pege på vindere.
Dog har jeg set Gangs Of New York. EN undelig film der ikke rigtig skaber de vilde udslag på min radar. Jeg må dog sige at Leonardo har forbedret sig som skuespiller i de seneste par film.(Gangs Of.... og Catch ce if you can). Han er ved at være tilbage i Basketball diaries-stilen. Smukt.

EDIT: Var lige ind og checke Razzie Awards. Utroligt at Hayden blev kåret som værste birolle. Jeg synes at han spiller rollen som stædig, viljesyg teenager perfekt.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 24/03-03 00:18 
Jeg skal skam også se det. Jeg har åbenbart heller ikke noget liv ;-)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/03-03 00:41 
Rigtige mænd her ikke noget liv....Eller...

Lav lige en opsummering i denne tråd, så vi andre dødelige kan holde os opdateret engang i morgen tidligt.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 24/03-03 00:52 
Regner med at se det - synes da jeg har et liv :), men har for øjeblikket ikke noget fuldtidsjob :(

Go Christoper Walken, den gamle kultskuespiller :)
og go Nicole Kidman, fordi det vil være guld værd for Lars Von triers Dogville
SumezSumezSkrevet 24/03-03 00:54 
Jeg harnæsten ikke set nogen af de nominerede film, men jeg synes klart Christopher Walken fortjener den oscar.. har bare ikke set de andre i samme kategori ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 24/03-03 00:54 
Dark-Light >
EDIT: Var lige ind og checke Razzie Awards. Utroligt at Hayden blev kåret som værste birolle. Jeg synes at han spiller rollen som stædig, viljesyg teenager perfekt.

Razzie Awards kan man IMO overhovedet ikke tage seriøst.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig