X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Silent Hill 4 screens, hva synes I?


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/01-04 15:16, rettet 09/01-04 15:19 
Så er der kommet nogle screens til Silent Hill 4: The Room. Jeg synes virkelig det ser spændende ud! Specielt nr. 2, 4 og 8 :)

Men hva synes I?

EDIT: beklager min fejl :(

Typisk mig.........*suk*
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
MadsMadsSkrevet 09/01-04 15:18, rettet 09/01-04 15:19 
Link?

EDIT: Hehe ;P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 09/01-04 15:18, rettet 09/01-04 15:18 
Link? :)

EDIT: Sig det løgn...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-04 15:18, rettet 09/01-04 15:19 
Et link ville nok hjælpe lidt :/

EDIT: Super LOL
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/01-04 15:21 
Jeg blir jo helt stresset af jer alle sammen ;) men nu er den der hvist...?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
MadsMadsSkrevet 09/01-04 15:23 
Det ser da lovende ud, kunne godt lide billede 3,4,7 og 8.

Men måske skulle jeg lige spille Silent Hill 3 igennem først, det er en skændsel jeg ikke har fået gjort det endnu.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/01-04 15:25 
Jeg skal også lige ha taget mig sammen med 3'eren, men jeg tør fandme ikke tror jeg... :(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
MadsMadsSkrevet 09/01-04 15:29, rettet 09/01-04 15:30 
Der er da ikke noget bedre end at gøre det helt mørkt på værelset, på med et par gode høretelefoner og så Silent Hill 1/2 i PS2'en :)

Nu hører jeg måske til den gruppe der elsker at blive skræmt, det at jeg har værelse i kælderen, afskåret fra resten i huset, hjælper også lidt når man bagefter skal sove >:)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/01-04 15:31 
Jeg ved ikke hvorfor men jeg kan slet ikke holde pulsen på et sundt niveau, jeg bliver panisk og føler det direkte ubehageligt at spille sådanne spil........desværre, men hvis man er et par stykker er det straks en anden sag!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RJKRJKSkrevet 09/01-04 15:31 
Jeg kan godt lide #7, men det positive er #1, fordi det ikke ligner de tidligere spil. Ovenpå den skuffende 3'er håber jeg virkelig, at Konami indser, at der skal noget nyt på bordet og ikke bare genbruger 1/2'eren igen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/01-04 15:37 
Jeg har kun spillet 2'eren men har også læst mig frem til, at de er meget ens de første tre. Derfor jeg synes godt om billede nr. 2 da det for mig virker som om det er kommet lidt mere "liv" i gaden...

Er jeg helt forkert på den, eller er der noget om snakken?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/01-04 15:40 
Ville aldrig ture bare se på bagsiden af coveret på det spil... :P
MadsMadsSkrevet 09/01-04 15:52 
Palsgaard >
Jeg har kun spillet 2'eren men har også læst mig frem til, at de er meget ens de første tre. Derfor jeg synes godt om billede nr. 2 da det for mig virker som om det er kommet lidt mere "liv" i gaden...

Er jeg helt forkert på den, eller er der noget om snakken?

Da Silent Hill udkom var det "SPILLET" i genren, nu har tidens tand præget det lidt, men 2'eren er også mesterværket. Jeg har kun spillet en demo af 3'eren indtil videre, men det skulle jo, desværre, være skuffende i forhold til 2'eren.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/01-04 15:55 
Jeg har også spillet demo'en til SH3, men den var nu ikke meget ved synes jeg.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 09/01-04 16:09 
Jeg synes det ser lækkert ud... Det kunne meget nemt gå hen og blive et dejligt spil, hvis blot de ikke gentager 3'erens fejl :)

Indtil da kan jeg nok godt klare at gennemføre 2'eren en gang til
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/01-04 16:44, rettet 09/01-04 16:45 
Jeg kan ikke forholde mig til til Silent Hill, hvis der er for *meget liv i gaden* med #4 in mente. Hvis scenariet derimod er øde og forladt post-apokalytisk-agtigt med filmen "28 Days Later..." som eksempel herpå, vil jeg være fuldt ud tilfreds: Omgivelserne er materielt set proppet men uden aktivitet og bevægelse, altså normalt biologisk liv.

Spillet må gerne være så melankolsk som muligt - ellers er det ikke Silent Hill... :)

Så længe 4'eren ikke bliver alt for *pop-smart* (se: karakteren på #5), frygter jeg ikke, at det genbruger virkemidlerne fra forgængerne. Bare historien/universet er intakt og lugter af ny bizar udvikling. Iflg. udviklerne tager det mig bekendt en teknisk drejning fra de forrige spil - men grafisk set? Det tyder de nuværende screens ikke just på...? Eller måske misfortolker mine øjne dem...

Men det er og bliver kun billeder, så man kan væve i én uendelighed, indtil man får noget konkret info lagt på bordet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
KTCKTCSkrevet 09/01-04 17:41 
Jeg synes de screenshots er for mudrede til at vurdere ret meget, men jeg håber da på en værdig efterfølger.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 10/01-04 22:25 
Lidt flere screens.

http://www.gamespot.com/ps2/adventure/silenthill4theroom/screenindex.html
solid snakesolid snakeSkrevet 11/01-04 02:17, rettet 11/01-04 02:18 
KidCaffeine >
Jeg synes det ser lækkert ud... Det kunne meget nemt gå hen og blive et dejligt spil, hvis blot de ikke gentager 3'erens fejl :)

Indtil da kan jeg nok godt klare at gennemføre 2'eren en gang til

Hvad fejl taler du om?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 11/01-04 02:21 
RJK >
Jeg kan godt lide #7, men det positive er #1, fordi det ikke ligner de tidligere spil. Ovenpå den skuffende 3'er håber jeg virkelig, at Konami indser, at der skal noget nyt på bordet og ikke bare genbruger 1/2'eren igen...

Hvorfor synes du den var skuffene?
Jeg synes da at de endlig fik gang i skræmme funtionen i spillet total fedt spil efter min mening. Jeg synes den er bedre end 2 men etteren er stadig fedest
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 11/01-04 02:23, rettet 11/01-04 12:30 
Jeg har uddybet det væsentligt før, men ganske kort: Uinteressante figurer, genbrugshistorie, genbrugslokaliteter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 11/01-04 14:40 
Capcom genbruge? Nej da...
NaieraNaieraSkrevet 11/01-04 14:43 
Capcom!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RonaldoRonaldoSkrevet 11/01-04 15:28 
Mega Man, Street Fighter, Resident Evil...
quadquadSkrevet 11/01-04 15:29 
Snakker vi ikke om Silent Hill?
RonaldoRonaldoSkrevet 11/01-04 16:24 
Jo, os det...
quadquadSkrevet 11/01-04 16:31 
Tror bare jeg lister ud igen... 8-)
RJKRJKSkrevet 11/01-04 16:56, rettet 11/01-04 16:56 
Silent Hill er lavet af Konami, Freddie...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 11/01-04 17:52 
Nu vi er ved Capcom, så er det som om de har indset et par ting. Viewtiful Joe, Auto Modellista, P.N. 03 og Killer 7 skiller sig alle ud fra mængden.
Selvom kvaliteten har været lidt svingende, så glæder jeg mig til de fleste Capcom spil. Rart med udvikler som tør tage chancer.
Nå, men det har vi vist mere eller mindre diskuteret før... det jeg prøver på at sige er; så send dog Killer 7 på gaden I hunde!
The DaneThe DaneSkrevet 11/01-04 20:08 
3eren var også skuffende for mit vedkommende, men det var mest fordi der var en ekstrem mangel på historisk fremgang (man brugte trodsalt halvdelen af spillet på at komme hjem, og blive introduceret i verdenen uden der skete noget). Selve konceptet med at fortsætte det første spil kunne have virket hvis det var gjort anderledes/bedre.

Hvad angår billederne, så ser det interessant ud. Jeg kunne dog ikke helt lide det "alternative verden" billede - men det er nok grundet SH3 erfaringerne. Jeg venter dog med en endelig udtalelse til der kommer en baggrundshistorie/et plot på bordet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/01-04 21:33 
Barrett >
Der er da ikke noget bedre end at gøre det helt mørkt på værelset, på med et par gode høretelefoner og så Silent Hill 1/2 i PS2'en :)

Hehe...

Hvad er det jeg hører med mere action og fjender i 4'eren? *SUK*

Det kommer til Xbox også!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RonaldoRonaldoSkrevet 11/01-04 21:41 
RJK >
Silent Hill er lavet af Konami, Freddie...

Æhh... Ja, ups... Jeg ved ikke hvorfor, men jeg troede i snakkede om Resident Evil.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 13/02-04 22:06 
Aner ikke om klippet er postet før, men godt ser det ud.

SH4 (15 MB, Format WMV)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 13/02-04 22:31 
Den film ser sku godt ud!
just plug it in.
DommergaardDommergaardSkrevet 13/02-04 23:10 
SH-spillene er nok det klammeste! Vil andre ture spille dem!! :)
SideshowSideshowSkrevet 14/02-04 05:06 
FreddiE>
Mega Man, Street Fighter, Resident Evil...

Fuck det mand, jeg ser stadig frem til Resident Evil 4...
>>There's only Juan Pablo Angel<<
HankyHankySkrevet 14/02-04 13:06 
Hmm .. ser frem til dem begge :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 14/02-04 13:37 
jeg har aldrig tur spille sådan et spil..:)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/02-04 15:57 
Sideshow>
Fuck det mand, jeg ser stadig frem til Resident Evil 4...

Jeps!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/03-04 12:03 
Ny trailer

Direct download, Quicktime
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/03-04 12:24, rettet 15/03-04 12:32 
Seriøst! Silent Hill er nok verdens fedeste spilserie.

Prøv lige at downloade Star's nye trailer (og gæt hvilket tidspunkt jeg skreg). Lad være med at se den på jeres job eller skole.

Er der ikke én, der vil "lære" mig at spille Silent Hill?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/03-04 17:10 
Det ser lækkert ud, rigtigt lækkert endda!

Jeg lagde lige mærke til en detalje i traileren... prøv at spol frem til 2:07 - 2:11 (cirka) og fortæl mig at den dims ikke er rippet 100% ud af "Event Horizon". Vi snakker ikke engang "Ah, den er da lidt i samme stil.", vi snakker "Det er sgu den dééér dimmer fra EH!!!"
SumezSumezSkrevet 15/03-04 20:07 
Jeg har stadig ikke fået 3'eren, som Boomtown sendte for over en måned siden. (tak for hjælpen, PostDanmark!)
Men jeg håber endnu på et Silent Hill, der kan leve op til den ekstremt skræmmende etter, for det kunne toeren ikke, og treeren kunne så vidt jeg har hørt heller ikke..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/03-04 21:40 
Jeg håber det bedste, men frygter det værste. Stilen ser umiddelbart rigtig, rigtig fed ud, og der skal ikke være nogen tvivl om, at jeg til sin tid skal prøve det. Det jeg frygter lidt er dog, at der er alt for meget kamp i det. Det var det, som ødelagde 3'eren for mig.

Hyakotake>
Jeg lagde lige mærke til en detalje i traileren... prøv at spol frem til 2:07 - 2:11 (cirka) og fortæl mig at den dims ikke er rippet 100% ud af "Event Horizon". Vi snakker ikke engang "Ah, den er da lidt i samme stil.", vi snakker "Det er sgu den dééér dimmer fra EH!!!"

Fuldstændig enig :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-04 18:13, rettet 21/03-04 18:31 
O_O

Resident Evil 4, ser slet ikke uhyggeligt ud..

Men det her... Var ved at "Crappe" I bukserne da de der med 2 børneansigter kom frem...

Mange af lydene i SH4 traileren er så autentiske og virkeligdstroende.... Ikke altid bare "Uhh..." og "Aooh.." Men sådan rigtige hårde vejrtrækninger... Som dyr.. :O

EDIT: Ok... Intressant historie. Så man spiller altså som en man der hedder Henry, der ikke kan komme ud af sin lejlighed. Dog er der et mystisk huld på hans badeværelse... Og der begynder problemerne åbenbart! Så rejser han så rundt.. Fra toilet til toilet...?

Kan nogen kort fortælle mig, hvad historien i de andre var? Hvorfor hedder det Silent Hill, når det handler om.. Freaks med to babyansigter?O_o


-Val
Well crucify the insincere tonight...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/03-04 16:58, rettet 22/03-04 16:59 
Det skal lige tilføjes, at den seneste trailer, er den samme som først postet men bare i bedre kvalitet.

Sumez - hvis du kunne lide det første SH, bør du lige tage et kig Forbidden Siren. Selvom spillene er meget anderledes, er der fællestræk i stilen/stemningen, da det jo er den samme instruktør. Men jeg synes Forbidden Siren har en mere "angst"-agtig stemning, hvis man kan overkomme de tålmodighedskrævende elementer i spillet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/06-04 23:58, rettet 16/06-04 00:03 
Ved ikke helt om det er blevet postet før, så det bliver herinde jeg skriver det!

Der er kommet en helt ny Silent Hill 4 side. Den er ganske vist kun på japansk indtil videre, men der er masser af info alligevel. Specielt monstrene og våbnene er interresante (Disse er sjovt nok også de eneste der egentlig er til at forstå). I får et link:

Silent Hill 4
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig