X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur II


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 23/03-03 14:45 
Nå nu Soul Calibur 2 kommer til alle tre konsoler, hvilken version skal man så vælge. Det japanske spilmagasin Famitsu gav det 34/40, de siger at PS2 har den dårligste grafik men den beste kontrol. Xbox har den bedste grafik, men GC har Link som bonus. Så mit valg står mellem GC eller Xbox. I sidste ende kommer det nok an på hvordan GC´s kontrol er.
Hvad med alle jer Soul Calibur fans(som ... Se hele indlægget
74 emne(r).
« < 1 2

Svar
LWSLWSSkrevet 25/03-03 10:37 
Ok. Folk snakker en del om Link og Spawn, men hvad får man i PS2 versionen?

Link på GC
Spawn på XBox
? på PS2
NaieraNaieraSkrevet 25/03-03 10:54 
Heihachi fra Tekken serien.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 25/03-03 11:15 
Som om de ANDRE Tekken figurer ikke var kedelige nok ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 25/03-03 11:19, rettet 25/03-03 12:26 
RJK >
Jo siger jo ikke at du lyver, når du siger du spiller bedste med analog styring.

Du manglede vist lidt søvn, da du skrev dette indlæg? ;-)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 25/03-03 12:44 
Det var bare lige et jeg, der blev til et jo og lidt andre småting ;p Men ellers ja ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
LWSLWSSkrevet 25/03-03 12:59 
Heihachi? Gaaab!
Så bliver det GC eller XBox versionen. Hmm. Formentlig XBox.
ckruseckruseSkrevet 25/03-03 13:13 
Link alene er da grund nok til at vælge GC, selvom kontrollen sikkert f0cker op.. :D
RJKRJKSkrevet 25/03-03 14:12 
Ja, da. Who cares om spillet er godt? Bare Link eller et eller andet fjols er med...!

:(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 25/03-03 14:31 
Hvad med at i bare køber SSB: Melee?, der kan i jo spille med alle jeres børne figurer....

jeg håber at i får en gratis ble med til GC versionen.....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/03-03 14:33 
YES!

Star Soldier er tilbage :o)

Det er let at pisse folk af - men kun få gør det med elegance.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dRxLdRxLSkrevet 25/03-03 14:59 
=)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RonaldoRonaldoSkrevet 25/03-03 15:13 
Naiera >
Hvilket jo også er digitalt...

Jeg har heller aldrig sagt anderledes, men arcade joysticks er bare normale joystick overlegen.
RJKRJKSkrevet 25/03-03 18:20 
Vi skal vist have nogle definition på plads her :)

Joystick = arcade stick (mere eller mindre)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 25/03-03 18:49 
Det rigtig nok, jeg mente joypad.
AmbyAmbySkrevet 25/03-03 19:08 
Har altid været fan af Bushido Blade. Se det var et realistisk kampspil.
Synd det aldrig fængede.
Hvad man vælger af spil, handler meget om temperament. Er man til combo-orgie eller realistisk. Lidst firkantet sammenligner jeg Soul Calibur 2 med UT2k3, hvor VF er Ghost Recon.
Hvor meget realisme man vil have i sit spil er smag og behag, men derfor kræver det stadig "godhed" for at være...god...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GreaseballGreaseballSkrevet 25/03-03 20:38 
StrideR >
Vælger uden at tøve Xbox-udgaven, da jeg har har fulgt Todd McFarlanes karriere og hans Spawn karakter (selve Spawn-universet) i flere år. Investerer gerne i en anstændig controller for at få kontrollen i top... Så hellere det bedste spil _teknisk_set_ samt et heftigt arkadestick. Så vil de andre udgaver være ikke-eksisterende for mit vedkommende >;)

Todd McFarlane har jo også lavet en figur specielt til Soul Calibur II, kan ikke lige pt huske navnet, men det er en dæmon i stil med resten af spawn universet.
SephirothSephirothSkrevet 25/03-03 20:54 
Necrid?!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/03-03 22:36 
Star Soldier >
Hvad med at i bare køber SSB: Melee?

Det sutter...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 26/03-03 22:07 
Xbox Version: Spawn & Necrid
http://www.gf-data.de/archiv01-2003/sc2spawn.jpg

Gamecube Version: Link & Necrid
http://www.gf-data.de/archiv01-2003/sc2link.jpg

PlayStation2 Version: Heihachi Mishima & Necrid
http://www.gf-data.de/archiv01-2003/sc2heihachi.jpg

Flere hi-res billeder:
http://www.gf-data.de/gamefront-temp/00337.html
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 26/03-03 22:11 
Star Soldier >
Hvad med at i bare køber SSB: Melee?, der kan i jo spille med alle jeres børne figurer....

jeg håber at i får en gratis ble med til GC versionen.....

Øh..?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/03-03 22:53 
Greaseball >
Todd McFarlane har jo også lavet en figur specielt til Soul Calibur II, kan ikke lige pt huske navnet, men det er en dæmon i stil med resten af spawn universet.

Necrid skulle efter sigende være ret skuffende og slet ikke leve op til McFarlanes 'normale' kosmetisk fantasifulde kreaturer...>;/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/03-03 07:59 
Personligt har jeg aldrig været specielt vild med McFarlane. Hans streg er okay, men hans historier eroverfladiske og uspændende. Erik Larsen er meget mere "fantasifuld" i den forbindelse. Det McFarlane dog har gjort, er at revolutionere Action Figur-markedet. Der laves simpelthen ikke bedre action-figurer end dem fra McFarlane Toys... ups, men jeg er vidst udenfor emne... sorry
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/03-03 20:15 
*Off-topic - det skal ikke ske igen*

Min all-time favorit serie er Savage Dragon. Den har videospils potentiale så det basker.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GreaseballGreaseballSkrevet 27/03-03 20:24 
StrideR >
Necrid skulle efter sigende være ret skuffende og slet ikke leve op til McFarlanes 'normale' kosmetisk fantasifulde kreaturer...>;/

ØV..!
74 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig