X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda Bonus disk til alle, også i DK??


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 05/01-04 23:04 
Nogen der ved om dette tilbud også gælder i det lille kongerige Danmark?

Artikel fra CVG
Remember that Zelda bonus disc Nintendo made available towards the end of last year, with the Mario Kart 'Cube pack or else through the stars catalogue? Course you do! And thankfully, Ninty has decided to make this frankly ravishing bonus disc available to anyone who buy's a selected GameCube title in the coming weeks.
Over the next two months, UK gamers will be able to pick up the Legend of Zelda: Collector's Edition disc, simply by buying one of the following titles: The Legend of Zelda: The Wind Waker, F-Zero GX, Mario Kart: Double Dash!!, 1080 Avalanche, Mario Party 5 or Eternal Darkness.

You can also qualify for the deal by purchasing two of the following selection of Player's Choice titles: Luigi's Mansion, Pikmin, Super Smash Bros. Melee, Super Mario Sunshine, Metroid Prime, StarFox Adventures or Mario Party 4.

Once you've purchased the game(s), you'll need to send proof of purchase to the Nintendo Service Centre, apparently, and before you can say I'd buy that for a dollar, your very own copy of this groovy disc will be winging it's way towards you, gratis. Can't argue with that.

If you're not up to speed with all things Zelda, the disc packs The Legend of Zelda (NES), The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64), The Legend of Zelda: Majora's Mask (N64) and a fully playable demo of The Legend of Zelda: The Wind Waker (Nintendo GameCube). Oh yeah, you'll need to get your proof of purchase over to Nintendo before February 27 too. So whaddya waiting for?
------------------------------------------------------------
bootsbootsSkrevet 05/01-04 23:10 
Jeg har hørt at det kun er i England. Det hjælper ikke at du køber via Netshop i UK, da Nintendo kun sender bonus disc'en til UK.... :(
CronossCronossSkrevet 05/01-04 23:23 
Jeg er bare glad for min Limited Edition udgave, i eget cover som ikke kan købes overhovedet!!! ;)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/01-04 10:01 
blær blær blær...
Hvor har du den fra? Ebay?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 06/01-04 10:33 
Jeg fik også en Limited Edition i Julegave fra Bergsala (fik også en nintendo-ost, kan man sætte den til salg:o)).

Tror det ender som med TWW Limited, som slet slet ikke var så Limited alligevel.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
CirkoCirkoSkrevet 06/01-04 14:25 
jeg har da osse Limited Edition udgaven
Vi er alle Guder :P
CanonCanonSkrevet 06/01-04 14:28 
Cronoss >
Jeg er bare glad for min Limited Edition udgave, i eget cover som ikke kan købes overhovedet!!! ;)

Kunne vi få et billede?
Bah...
CronossCronossSkrevet 06/01-04 15:04 
Selvfølgelig kan man da købe Limited Edition tingen, men denne her er i eget cover. Den anden er blot bundlet med Mario Cart boxen.
NaieraNaieraSkrevet 06/01-04 15:08 
Den er også i eget cover i USA...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 06/01-04 15:47 
I Danmark er det altså også i eget cover.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
CronossCronossSkrevet 06/01-04 16:18 
Dr. Mogensen:
Ja, din er i eget cover. Den normale udgave som andre får ved at købe bundlet er ikke i eget cover. Det er sådan set bare det jeg siger :) Ikke at min er noget specielt unikt, men den er vist i Danmark kun noget som Nintendo selv sender ud til bestemte formål.
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 06/01-04 21:24 
Christ det havde jeg fuldstændig overset, at det vat det du mente. Aheem jeg går lige ud og finder mit hoved igen, det mangler vist:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
StarFStarFSkrevet 09/01-04 10:29 
Hvordan kan det være som nintendo bruger at man tit føler at nintendo skider på en?

især når man kommer fra dk.. hvorfor får vi ikke dette tilbud? jeg gad sku godt at have den disk og har sku også købt mario kart.. man føler simpelthen at nintendo skider lidt på en når de kun laver disse ting for visse lande!.. er fanme ikke fair!....
DarkenDarkenSkrevet 10/01-04 18:38 
hvad skete der med den der shop i sverige der solge den til 80 kr?
fup?
nu har jeg fået mig en cube og vil ha vil ha den disc der ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HardballerHardballerSkrevet 10/01-04 19:20 
De har alle sammen udsolgt.. Jeg får dog et par stykker hjem, som der bliver solgt..
DarkenDarkenSkrevet 10/01-04 20:36 
øv
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig