X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal jeg købe?


Svar
AskAskSkrevet 05/01-04 19:16 
Hey :)

Jeg har selv Rebel Strike og Eternal Darknesss.
Men er der nogen der har et godt forslag ti til hvad jeg skulle købe. Lige i øjebliket har jeg omkring 400 kr- på lommen og vil gerne have et nyt spil. :)
På forhånd tak!;)
IqonIqonSkrevet 05/01-04 19:18 
Tjaa, det ville nok være lidt nemmere, hvis du fortalte hvilke genrer du godt kan lide :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
HardballerHardballerSkrevet 05/01-04 19:20 
Jeg har Ghost Recon til salg.. Kanon fedt spil, synes jeg selv, har dog gennemført totalt.. Hvis du er int. så kom med en pris :D
AskAskSkrevet 05/01-04 19:20 
Lidt af hvert men har i ikke en god ide til et spil?
AskAskSkrevet 05/01-04 19:20 
Hardballer: nej ellers tak:)
kooikkooikSkrevet 05/01-04 19:24 
Køb Mario Kart, det er alt for fedt.
dchangdchangSkrevet 05/01-04 19:25 
Hvad med Viewtiful Joe? Det ser ret fedt ud, og bliver helt sikkert mit næste spil.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 05/01-04 19:25 
Du kan jo prøve at kigge på folks vurderinger.

P:R Vurder
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AskAskSkrevet 05/01-04 19:27 
Kender ikke Viewtiful Joe kan i ikke forklare hvad det går ud på.:)
dchangdchangSkrevet 05/01-04 19:30 
Du kan se nogen af anmeldelserne på det, hvis du søger oppe under arkiv. Det giver et ret godt indblik tror jeg.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AskAskSkrevet 05/01-04 19:32 
Tak for det Dchang det prøver jeg:)
CirkoCirkoSkrevet 05/01-04 19:32 
du kan ellers gå til en brugt forhandler der har de mange gange gc spil til kun 150 kr
Vi er alle Guder :P
FourDFourDSkrevet 05/01-04 20:52, rettet 05/01-04 20:55 
Vjoe er totalt fedt!
Lidt svært at forklare hva det er. Det er eb slags halv parodi på gamle superhelte film, men samtidig ret seriøst.

Spillet har fedt gameplay, og ret lang levetid. Sidder selv fast i det. Der er kids mode og adult mode. Kids mode er svært nok i sig selv, så adult mode er ikke en dans på roser :P

Syntes dog at der mangler en multiplayer mode, men spillet klarer sig stadig fint uden sådan en.

Prøv at se en trailer. Det giver et godt indtryk af spillet.

Her kan du nok finde lidt info, og en trailer
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RafRafSkrevet 05/01-04 22:06 
Hvordan kan det være at i glemmer Zelda?:)
Det er et spil man ikke kan undgå.
tastasSkrevet 05/01-04 22:26 
Jep ;)

Jeg er selv lige gået igang med det nu for anden gang, og jeg er om muligt endnu mere opslugt af det end første gang.
Og den kan stadig flere steder fås i Limited hvor man jo får Ocarina of Time med ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AskAskSkrevet 06/01-04 18:59 
Tak for alle jeres opfordringer!!!!!!
AskAskSkrevet 06/01-04 19:17 
Møl: havd mener du med gaver?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig