X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mest overvurderede udvikler


Svar
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:10 
Hvad er jeres bud på den mest overvurderede spil-udvikler?

Overvurderet, f.eks i den forstand, at de laver spil som folk køber en masse, men som man godt ved, inderst inde, slet ikke er så fantastiske når det kommer til stykket, for spillene indeholder ingen nytænkning og/eller nye gameplay elementer = Det er bare mere af det samme, igen, og igen, og igen...osv osv.

Jeg ... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
402 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:10 
Hvad er jeres bud på den mest overvurderede spil-udvikler?

Overvurderet, f.eks i den forstand, at de laver spil som folk køber en masse, men som man godt ved, inderst inde, slet ikke er så fantastiske når det kommer til stykket, for spillene indeholder ingen nytænkning og/eller nye gameplay elementer = Det er bare mere af det samme, igen, og igen, og igen...osv osv.

Jeg stemmer på Square - når de kun kan finde ud af at remake alle deres spil, og nu har gjort det - hvad - 13-14 gange, så griner jeg af deres åbenlyse mangel på talenter.

Hvad er jeres bud på den mest overvurderede spil-udvikler, og hvorfor?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 18:11 
EA!

Og du tager fejl med hensyn til Square. De remaker ikke bare, og du ved det også godt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 05/01-04 18:12 
Uhh, den med Square lægger vist op til debat.

Tja, jeg vil nok sige EA, som ikke ligefrem er kendt for særlig megen nytænkning.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/01-04 18:13 
Jeg holder også på EA

... og bestemt ikke Square, som jeg tværtimod ville placere i den helt anden ende af skalaen
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 18:14 
Griberg >
Uhh, den med Square lægger vist op til debat.

Selvfølgelig. Det er også meningen. Det er ikke så væsentligt, at finde den mest overvurderede udvikler. Det er mere væsentligt at klandre Square, selvom han ved at han tager fejl. Sæt Square op mod EA, og enhver fornuftig person med bare en smule kendskab til branchen, vil sige EA.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:15, rettet 05/01-04 18:16 
Naiera >
Og du tager fejl med hensyn til Square. De remaker ikke bare, og du ved det også godt.

Square's Final Fantasy spil, er det samme igen og igen og igen og igen, og det ved du osse udemærket godt.

EA vil jeg godt gi' dig - de er osse slemme, MEN - og det er et stort MEN - EA laver ikke det samme spil, igen og igen og igen og igen - det gør Square med Final Fantasy.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ChronoChronoSkrevet 05/01-04 18:16 
Jeg stemmer også på EA.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ComradeComradeSkrevet 05/01-04 18:17 
Heller ingen tvivl om EA, fra min side.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 05/01-04 18:17 
Jeg holder nu også på EA som de mest overvuderet...

Så længe de ikke optiver deres spil til de enkelte konsoller så gider jeg ikke at købe deres.. P%s.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 18:23 
Okotta >
EA vil jeg godt gi' dig - de er osse slemme, MEN - og det er et stort MEN - EA laver ikke det samme spil, igen og igen og igen og igen - det gør Square med Final Fantasy.

Nu er det jo ikke dig, der har gennemført FF7, 8, 9, 10 og nu også 10-2. Du ved ikke hvad du snakker om.

(For ikke at tale om Chrono Trigger, Chrono Cross, Final Fantasy Tactics og Front Mission)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-04 18:28 
Helt klart EA!
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 05/01-04 18:28 
EA.

Ang. Square-Enix, så er de måske ikke de store fornyere, men langt de fleste af deres spil er must-haves, så derfor vil de IMO aldrig kunne stemples som overvurderede.
RJKRJKSkrevet 05/01-04 18:28, rettet 05/01-04 18:29 
Rare.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 18:29 
En anden, meget god, kandidat.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:31 
Naiera >

Nu er det jo ikke dig, der har gennemført FF7, 8, 9, 10 og nu også 10-2. Du ved ikke hvad du snakker om.

(For ikke at tale om Chrono Trigger, Chrono Cross, Final Fantasy Tactics og Front Mission)

Jeg snakker om at Final Fantasy spillene, er det samme om og om igen...hele tiden - den samme flotte CGI, og det samme man skal gøre, igen og igen...osv osv.

Det er faktisk så slemt, mht. Final Fantasy, at man kan nøjes med at kigge på skærmen, og så opdage "Hey - det er Final Fantasy igen - li'som sidste år - bare med lidt pænere CGI i år, og lidt crispere ingame grafik)

Fans af spillene forstår ikke kritikken, så lad være med at ta' det så personligt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:32 
RJK >
Rare.

Du skal begrunde, ellers gælder det desværre ikke.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 18:32, rettet 05/01-04 18:33 
Okotta >
Jeg snakker om at Final Fantasy spillene, er det samme om og om igen...hele tiden - den samme flotte CGI, og det samme man skal gøre, igen og igen...osv osv.

Sund fornuft og Okotta kender ikke til hinanden. Når du ikke har spillet spillene, har du overhovedet intet at sige i den sag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:34 
Jeg har skam spillet nogle af spillene, Naiera, så drop bare snobberiet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 05/01-04 18:37 
Naiera >
Nu er det jo ikke dig, der har gennemført FF7, 8, 9, 10 og nu også 10-2. Du ved ikke hvad du snakker om.

(For ikke at tale om Chrono Trigger, Chrono Cross, Final Fantasy Tactics og Front Mission)

Muligvis ikke, men det har jeg så. Og hvis vi skal blive ved med at køre med denne "blærerøvs mentalitet" kan jeg da også tilføje Vagrant Story, Mystical Quest, Bahamut Lagoon mm.

Hvor om alt er, giver det dig ikke automatisk mere ret at du har gennemført adskillige Square titler, og slet ikke hvis du ikke har overblik til at se at de genbruger MANGE af de samme elementer i såvel spilmekanik, som spilopbygning og historier.

Jeg vil bestemt heller ikke mene at Square nødvendigvis er den værste af slagsen, ligesom jeg heller ikke mener at starten på en sådanne diskussion fra Okottas side er særligt smart, når alt nu tyder på at han bare vil have en diskussion. Men det er da ligeså intetsigende at hoppe direkte ud i en diskussion, med påstande baseret på at du har andre præferencer.
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:44 
Jeg ville starte en diskussion, om hvem der er den mest overvurderede spil-udvikler - ikke en diskussion om Square.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 05/01-04 18:44, rettet 05/01-04 18:44 
Okotta >
Du skal begrunde, ellers gælder det desværre ikke.

Fordi mange betragter Rare som verdens ottende vidunder, på trods af at de i realiteten kun har lavet forholdsvis få gode spil. Disse gode spil er blevet bedre modtaget end fortjent, fordi de har opholdt sig på platforme uden konkurrence. Desuden er de stort set allesammen bare baseret på andre spil.

Det er muligt at Square baserer sine FF-spil på samme koncept, men det er vel fuldstændig logisk? Konceptet fungerer og folk er tilfredse. Square nøjes så med at fokusere på det, som betyder noget i et RPG: historien og figurerne.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 18:54 
Omen>
Muligvis ikke, men det har jeg så. Og hvis vi skal blive ved med at køre med denne "blærerøvs mentalitet" kan jeg da også tilføje Vagrant Story, Mystical Quest, Bahamut Lagoon mm.

Du misforstår mig. Jeg er da fuldstændig ligeglad med, hvor mange du har gennemført. Okotta klandrer Square for at lave ensformige FF-spil, jeg fortæller ham, hvem der ved mest om det, ud fra hvor mange af serien der er blevet spillet og gennemført, og så nævner jeg andre spil, som Square også har lavet. Altså dem i parantes. Front Mission-serien og FFT har jeg ikke gennemført.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 18:55, rettet 05/01-04 18:57 
Okotta >
Jeg ville starte en diskussion, om hvem der er den mest overvurderede spil-udvikler - ikke en diskussion om Square.

Hvis du bare ville starte en diskussion om den mest overvurderede udvikler, havde du ikke valgt Square.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:56 
RJK >
Disse gode spil er blevet bedre modtaget end fortjent, fordi de har opholdt sig på platforme uden konkurrence. Desuden er de stort set allesammen bare baseret på andre spil.

Hvaffor noget?? Der har da aldrig været forbud mod at lave ligeså gode spil, på andre platforme, som dem Rare har lavet på deres foretrukne platform (N64 + GoldenEye og Perfect Dark bl.a)

Jeg betragter ikke Rare, som verdens ottende vidunder, men jeg er dog i stand til at se, at med bl.a GoldenEye og Perfect Dark, der tog de FPS genren og gjorde det meget bedre, end alle andre - og de to spil har jeg skam spillet en del.

Det du kommer med der, det minder mere om en aversion mod Rare - af grunde jeg ikke kender - og da jeg stærkt tvivler på, at du selv har spillet bl.a GoldenEye og Perfect Dark, så tillader jeg mig at sætte spørgsmålstegn ved, om du er i stand til at vurdere Rare's spil - ihvertfald disse to spil, og osse de andre, hvis du heller ikke har spillet dem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 05/01-04 18:56 
Sega.

Ikke fordi de ikke laver gode titler, men de ses ofte som "redningsmændene" og det kan de sgu ikke leve op til hver gang.

At jeg nævner Sega er ikke ment på en ond "jeg hader Sega og syntes de laver skodspil og intet kan" Okotta-måde, bare at de ofte er overvurderet grundet deres gode navn.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 05/01-04 18:57 
RJK >Square nøjes så med at fokusere på det, som betyder noget i et RPG: historien og figurerne.

Så skal jeg vidst ikke nyde noget, jeg ville have sat spillemekanik ind som det første kvalitets parameter og historien og figurerne ind som de sidste.

EA er en udgiver ikke en spiludvikler sådan som jeg har forstået det, tager jeg fejl?

Mht. Square så vil jeg bare sige at de forekommer mig at være dygtige til det de laver, selvom jeg nok aldrig kommer til at sætte pris på den måde de laver "spil".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:59 
Naiera >
Hvis du bare ville starte en diskussion om den mest overvurderede udvikler, havde du ikke valgt Square.

Det du siger der er, at man ikke må synes at Square er overvurderet.

Fanboy.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 05/01-04 19:03 
Okotta> Du kan ikke forsvare Rare på den måde. Det svarer til at sige at iD software er de bedste spiludviklere i verden fordi de har lavet sandsynligvis det bedste fps spil nogensinde (quake), der er referencen for alt der hedder first person shotters. Men det holder ikke, da de har lavet masser af middelmådigt lort før og siden (vi ser her bort fra de tekniske præstationer). Det samme med rare hvis platformspil (bl.a. donkey kong country) er lidt mindre end middelmådige hvis du spørger mig. At de så har lavet et par gode shootere (som jeg ikke kender godt nok til at kunne sige om de virkelig er så gode som du påstår), tjaee hvis det er de samme udviklere som lavede timesplitters spillene, så var er der måske noget om det RJK skrev om at være alene på en konsol.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 19:04 
Okotta >
Fanboy.

Du har jo ikke argumenterne i orden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 05/01-04 19:04 
Okotta... Problemet er sgu nok det vibe du altid sender, som er det som overbeviser både Naiera, mig og sikkert andre om, at du netop valgte Square for at disse noget, så du kan... well, nej, jeg kan sgu aldrig se grunden bag de diskussioner du prøver at piske op.
» a winner is you «
OmenOmenSkrevet 05/01-04 19:05 
Naiera >
Du misforstår mig. Jeg er da fuldstændig ligeglad med, hvor mange du har gennemført. Okotta klandrer Square for at lave ensformige FF-spil, jeg fortæller ham, hvem der ved mest om det, ud fra hvor mange af serien der er blevet spillet og gennemført...

Du bruger det som slående argument at fordi du har spillet flere Square titler end Okotta, har du nødvendigvis ret og han uret. Det passer ikke, uanset hvor mange Square titler du har spillet.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 19:07 
dRxL >
EA er en udgiver ikke en spiludvikler sådan som jeg har forstået det, tager jeg fejl?

De har masser af udviklerhold, der alle er lige overvurderede.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 05/01-04 19:09 
Omen; Det betyder faktisk kun at han har et bredere grundlag for sammenligning, det vil gøre hans udtalelse mere erfaren.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 19:09, rettet 05/01-04 19:55 
Omen >
Du bruger det som slående argument at fordi du har spillet flere Square titler end Okotta, har du nødvendigvis ret og han uret. Det passer ikke, uanset hvor mange Square titler du har spillet.

På grund af at jeg har spillet så mange flere af de spil end han har, er det jo naturligt, at jeg er mere klar over, om de er det samme igen og igen, eller ej. Når jeg så ved, hvad Okottas bagtanker med hele den her tråd er, bliver det hele jo gjort meget nemmere.

For FF-spillene alene, er jo lige præcis IKKE det samme, igen og igen, som Okotta skriver.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HardballerHardballerSkrevet 05/01-04 19:10, rettet 05/01-04 19:11 
Er de overvurderet når de tjener kassen på det de laver? Det betyder jo at folk kan lide det de laver, ergo er det klart at de fortsætter.. Mht. Square, det er vel også nytænkning at lave nye ting i et FF spil? Det er jo klart at det går ud på det samme, sådan ca. men med nogle nye elementer.. Ville da være råddent hvis det havde en total ny handling, kun med andre elementer.. Nu har jeg ikké selv spillet FF spillene, så kan egentlig ikke have nogen mening, men kunne ikke forestille mig at det er et fuldstændigt remake..

Bare min mening..
RJKRJKSkrevet 05/01-04 19:12, rettet 05/01-04 19:16 
dRxL >
RJK >Square nøjes så med at fokusere på det, som betyder noget i et RPG: historien og figurerne.

Så skal jeg vidst ikke nyde noget, jeg ville have sat spillemekanik ind som det første kvalitets parameter og historien og figurerne ind som de sidste.

Eftersom du officielt hader RPG'er, er det vel ikke lige din holdning til et godt RPG, som er den afgørende...?

Jeg tror ikke rigtigt, at jeg gider gøre det til en diskussion med dig, Okotta. Du bad om en begrundelse og den fik du. Uanset hvor gode du mener GE og PD er (og de er da gode), så ændrer det ikke på min begrundelse.

Jeg forstår ikke alle jer der siger EA. Jeg har aldrig opfattet EA som en højt respekteret udvikler. Men det kommer vel an på, i hvilke kredse man taler om. Det eneste udviklerhold der er "ren" EA er vel EA Sports? De andre er jo bare mindre udviklerhold, som de har opkøbt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 19:23 
Naiera >
Når jeg så ved, hvad Okottas bagtanker med hele den her tråd er, bliver det hele jo gjordt meget nemmere.

Ser du virkeligt så mange spøgelser, at du tror jeg bare vil klandre Square med denne tråd?? Beklager at måtte briste din boble af illusioner, men så vigtig synes jeg ikke Square er.

Og man bruger ikke "d" i gjort.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 05/01-04 19:43 
RJK >
Jeg forstår ikke alle jer der siger EA. Jeg har aldrig opfattet EA som en højt respekteret udvikler. Men det kommer vel an på, i hvilke kredse man taler om. Det eneste udviklerhold der er "ren" EA er vel EA Sports? De andre er jo bare mindre udviklerhold, som de har opkøbt.

Sidste gang der blev diskuteret 1. parts udviklere osv., var konklusionen ikke, at opkøbte firmaer (hvis de får moderfirmaets navn?) er 1. part?
Det er personligt derfor jeg satte min stemme på EA...
dRxLdRxLSkrevet 05/01-04 19:49, rettet 05/01-04 19:50 
Man kan kun være førstepart hvis ens firma udgiver platformen.

Der findes kun 1. og 3. parts udviklere. 2. part er kunden.

edit: sikke mange kæpheste jeg får fyret af lige pludselig =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 05/01-04 19:55, rettet 05/01-04 19:56 
Ja, jeg vrøvlede vist. Vi taler jo ikke konsoller :)
Men pointen er den samme, svjv er de fleste af EA´s udviklerhold så integrerede med EA, at de må siges at være en del af EA - flere har vist også skiftet navn, men som det tydeligt fremgår, er jeg i tvivl om det er rigtigt :)
RitesRitesSkrevet 05/01-04 19:56 
Vil give RJK ret. Kan sgu ikke huske hvornår EA var højt vurderet. Eller, det kan jeg faktisk. De var vist lidt seje i 97-98.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 19:56 
Okotta >
Og man bruger ikke "d" i gjort.

Godt, tak, nu kan jeg stave til gjördtet.

Det kunne også være en fejl?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 05/01-04 19:58 
Nej for fanden, vi ved jo du ikke kan skrive!

Or something...
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 05/01-04 19:59 
Rites >
Vil give RJK ret. Kan sgu ikke huske hvornår EA var højt vurderet. Eller, det kan jeg faktisk. De var vist lidt seje i 97-98.

Tro mig, de er seje blandt main stream gamere :)
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 19:59, rettet 05/01-04 20:01 
RJK >
Jeg forstår ikke alle jer der siger EA. Jeg har aldrig opfattet EA som en højt respekteret udvikler. Men det kommer vel an på, i hvilke kredse man taler om. Det eneste udviklerhold der er "ren" EA er vel EA Sports? De andre er jo bare mindre udviklerhold, som de har opkøbt.

Hvad med dem der laver NFS? Og set i forhold til hvad de sælger, er det da klart at alle deres udviklerhold er overvurderede. Det går jo alt sammen under navnet "EA". Selv hvis jeg kun skulle vælge "EA Sports", jamen så var det da også nok. De er overvurderede, og hvis du spørger mig, de mest overvurderede (set i forhold til hvor meget deres lort sælger).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 20:02 
Okotta >
Ser du virkeligt så mange spøgelser, at du tror jeg bare vil klandre Square med denne tråd?? Beklager at måtte briste din boble af illusioner, men så vigtig synes jeg ikke Square er.

OK, hvis du virkelig mener at Square er de mest overvurderede udviklere, så har jeg overvurderet din intelligens.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 05/01-04 20:12, rettet 05/01-04 20:13 
Naiera >
OK, hvis du virkelig mener at Square er de mest overvurderede udviklere, så har jeg overvurderet din intelligens.

Nu synes jeg lige du strammer den. Hvis jeg kendte mere til deres "spil" ville jeg måske turde fremsætte samme påstand som Okotta, men jeg har aldrig spillet ret langt ind i dem før jeg kedede mig så meget at jeg glemte hvad jeg var i gang med og gik over til noget andet.
Som jeg ser det er det ikke et spørgsmål om hvorvidt de mennesker der er ansat hos square er dygtige til det de laver, men hvorvidt det de laver kan kaldes spil når der ikke er lagt tilstrækkeligt vægt på spillemekanik og handlefrihed.

Måske burde der være en mellemgenre der hed "interaktiv underholdning" hvor vi kunen putte alle de spil jeg ikke kan li' ned i?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 05/01-04 20:15 
Rites >
Vil give RJK ret. Kan sgu ikke huske hvornår EA var højt vurderet. Eller, det kan jeg faktisk. De var vist lidt seje i 97-98.

Hej det minder mig om de år hvor RJK spillede helt vildt meget Fifa på PSX =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 20:24, rettet 05/01-04 20:40 
dRxL >
Nu synes jeg lige du strammer den.

Problemet med Okotta er at han danner sin mening ud fra et eller to halvt, eller måske endda helt, gennemspillede FF-spil. FF-spillene udgør ikke engang halvdelen af, hvad man anser for at være Squares bedste titler. Man skal ogå have tæsket sig igennem Chrono-spillene, og helst noget mere, før man virkelig kan se hvor "ensporede" de (ikke) er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-04 20:33 
Rites >
Sega...

Jeg mener nu aldrig jeg har hørt folk (andre end mig selv) rose SEGA til skyerne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
402 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig