X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mest overvurderede udvikler


Svar
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 18:10 
Hvad er jeres bud på den mest overvurderede spil-udvikler?

Overvurderet, f.eks i den forstand, at de laver spil som folk køber en masse, men som man godt ved, inderst inde, slet ikke er så fantastiske når det kommer til stykket, for spillene indeholder ingen nytænkning og/eller nye gameplay elementer = Det er bare mere af det samme, igen, og igen, og igen...osv osv.

Jeg ... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
402 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Svar
nerosnerosSkrevet 28/07-11 21:13, rettet 28/07-11 21:26 
neros>
Jeg havde et ret stort norstaltisk trip med Halo serien fordi det mindede mig om Bungie's Marathon og Marathon 2: Durandal som jeg også spillede til døde i 90erne på min Mac :-)

Når jeg skriver revolutionerede genren mener jeg Marathon 2: Durandal.

Så vidt jeg husker spillede jeg Doom II på samme tidspunkt og Marathon 2: Durandal var flere lysår fremme med hensyn til en meget dyb historie og info om spillets omgivelser og univers, som man kunne finde og læse om i utallige info og missionspost over alt i spillet. Hvem har ikke glemt "The Pfhor". Mener også det var det første spil hvor man kunne håndtere to shotguns på samme tid med Terminator 2 ladegreb! ;-) Fuck Yeah! Man kunne også have to håndvåben på samme tid osv. Spillet brugte også 4 forskellige slags liquid rundt omkring i spillet: vand, lava, Sludge (grumset vand tror jeg), og Pfhor acid som havde stor betydning i level design. Hvis man synes level design var usammenhængende er det måske fordi de er lavet sådan, at man nemt kan fare vild i dem, og til tider var de også ret store. Husker jeg brugte en stor tid på MAP menuen for at finde rundt. Nåh ja, og det var også det første FPS som vist havde venlige AI soldater (ved ikke hvad jeg ellers skal kalde dem) til at kæmpe side om side sammen med dig. Men lidt hjernedøde var de :D De havde det med bare at løbe frem og råbe samtidig med at skyde vildt omkring sig men det gav godt til stemningen i spillet. Se det er revolution..

Når man kikker på spillet idag ser det ikke ud af meget og kan nok ikke helt følge med mere, men hvilket FPS kan det idag? Non..!

Edit: Men Marathon 2: Durandal overvurderet er nok den største løgn i verdenen da ingen kendte det før det kom ud på XBL i en sindsyg ringe version. Så jeg ved ikke lige hvorfor vi kom ind på det her i den her tråd ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 28/07-11 21:16 
Duke Nukem 3D er stadig supergodt i dag. Fact! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
402 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig