X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til Prince of Persia


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 05/01-04 17:37 
Jeg er nået til THE HALL OF LEARNING (69%)

Her gælder det om jeg skal få nogle lyskegler til at ramme nogle symboler. Jeg har klaret det i bunden og har sat de sidste spejle på plads i toppen så lyskeglen bliver dirigeret nedad, dette spejl har jeg også drejet på.
Jeg fik at vide jeg skulle ramme et symbol på væggen, men jeg kan ikke se et og der er ikke mere jeg kan dreje på.
Jeg kiggede på gamefaqs.com og det ser ud til jeg har gjort det hele rigtigt, bortset fra der skulle dukke 3 platforme op efter man har drejet på det sidste spejl.
Jeg har rendt det hele igennem 5 gange nu og det er mildelst talt ret frustrerende.
Der må være nogen der har været igennem her som kan hjælpe mig:)
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 05/01-04 19:06 
Jeg vil forslå at du prøver at checke nogen af de andre guides på gamefaqs.com, for jeg havde ikke de store problemer med det :/

Jeg ved godt hvilke sten det er, der kommer ud af væggen, men kan ikke lige huske hvordan man får dem frem :)
» a winner is you «
IqonIqonSkrevet 05/01-04 19:18 
Prøv at rykke lidt frem og tilbage på det sidste spejl, indtil der kommer en lille mellemsekvens. Jeg troede også jeg havde sat det rigtigt i første omgang, for det så ud som om den lyset ramte den "tingest", der skulle dirigere lyset nedad.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
PlaykidPlaykidSkrevet 05/01-04 19:26 
Jo, men den er sat så lyset bliver diregeret nedaf, men det sidste spejl der kan drejes ser ikke ud til at ramme nogle nyttige steder. Enten bliver det slynget mod en bar mur eller hvis man drejer det igen, rammer det bogreolerne henne på den anden side.
Spiller nu: Halo 3
MadsMadsSkrevet 08/01-04 17:02 
Sorry Playkid, jeg kan desværre heller ikke lige huske hvordan det var, selvom jeg heller ingen problemer havde med det ;P

Jeg bruger lige dit emne til et spørgsmål.

Jeg havde forstået det sådan at når jeg gennemførte spillet, ville det originale spil kunne vælges fra "Extra Features" menuen, men nej.. Så jeg tjekkede gamefaqs, og der stod noget med at jeg skulle have smadret en "snyde-væg" et bestemt sted i spillet. Jeg har selvfølgelig bare overskrevet alle mine saves, så det er ikke lige at komme dertil igen :/

Er der virkelig ikke andre udveje? - Burde det ikke være tilgængeligt efter gennemførsel?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 08/01-04 17:09 
Samme problem havde jeg.

Men hvis du starter på et nyt, tager det ca. 30 min. før du er der henne - så helt slemt er det ikke:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
MadsMadsSkrevet 08/01-04 17:11 
Okay, tak for det :)

Nej, det er i hvert fald ikke slemt, for det er en fornøjelse at spille.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
PlaykidPlaykidSkrevet 09/01-04 14:20 
Problemet løst:)

Jeg startede fra et ældre save game og grunden til jeg ikke kom nogen vejne var fordi tøsen som følger efter en, ikke havde kravlet gennem en sprække i væggen (ved et af spejlene, det skulle hun ellers have gjort før) og aktiveret noget så bogreolerne skydes til siden og afdækker endnu et symbol som der skulle lyses på.
Det var simpelthen en fejl, jeg burde ikke have haft nogle problemer.
Typisk;P
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig