X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NFS Underground, hvilken version?


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/01-04 11:18 
Er der en eller flere der kan fortælle mig hvilken version af Need For Speed Underground der er bedst? Evt. hvilke fordele og ulemper der er ved de forskellige versioner...

PÅ FORHÅND TAK!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
APHAPHSkrevet 05/01-04 11:27 
Xbox versionen skulle hvis være den version af spillet der lider mindst af slowdown.

Xb controleren er også den bedste standart controler til racers.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 05/01-04 11:29 
Her er et lille citat fra GamePro's anmeldelse af spillet:

"On the surface, there aren’t many differences between all three Underground versions. As expected, the visuals look a bit sharper on the Xbox but not enough that the PlayStation 2 and GameCube lose out. Muffler rings and engine rumbles all sound the same, and the control scheme is straightforward and comfortable for the hands in all versions. One feature that separates the PlayStation 2 Underground from the rest (and gives the game a better score) is its online component, where up to four people can race at once."

Har selv PS2 udgaven, da de fleste af mine venner kun har PS2 konsoller og jeg derfor kan tage spillet med når jeg komme på besøg.

Hele anmeldelsen af NFS: Underground
OkottaOkottaSkrevet 05/01-04 12:13 
IGN siger at PS2 versionen faktisk er pænere, pga. den klarer spillets effekter bedst.

Men det skal da nok passe, at Xbox versionen har mindre slowdown sine steder.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 05/01-04 13:06 
Xbox versionen har IKKE mindre slowdown, snarere tværtimod.
Hver gang man rammer nogle ting som skraldespande, skilte og andre småting som man kan køre igennem, synes Xbox versionen at halte noget så gevaldigt i frameraten (vi snakker næsten slideshow slemt).
Jeg har ikke spillet GameCube versionen endnu, men slowdown i både PS2 og Xbox versionerne gjorde at jeg nu udelukkende holder mig til PC versionen af spillet. Shame on you EA.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 13:06 
Man kan jo også bare helt springe over ENDNU et NFS-spil...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 05/01-04 14:52 
Hvis din maskine kan køre det, så PC versionen, ellers er Xbox den bedste af konsolversionerne -omend der ikke er Live understøttelse, fordi EA er idioter.

Men hvis din maskine kan trække det og du kan bruge et keyboard til bilspil, så er PC versionen at foretrække.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 05/01-04 14:53 
Rites >
du kan bruge et keyboard til bilspil

SUK!
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 05/01-04 14:56 
I know, men hvis man kan og gider, så er det et acceptabelt trade-off for grafikken, som fandme slår alle konsolversionerne.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 05/01-04 15:26, rettet 05/01-04 15:28 
Gå ned i kontrollerkvalitet?!!!
Det kan jeg ikke med. Så er hele ideen om gameplay jo nærmest ødelagt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 05/01-04 15:48, rettet 05/01-04 15:49 
Nu findes der jo også controllere og adaptere til PC'en...
Vote Ficus!
RaGeRaGeSkrevet 05/01-04 15:50 
Rites >
I know, men hvis man kan og gider, så er det et acceptabelt trade-off for grafikken, som fandme slår alle konsolversionerne.

Ja, pc udgaven er i hvert fald overlegen grafisk, hvis man altså har en computer der kan trække spillet ordentligt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
juventus champjuventus champSkrevet 05/01-04 16:12 
Ps2 udgaven er online.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
APHAPHSkrevet 05/01-04 16:14 
Er det ikke kun muligt at spille 4 player online?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OmenOmenSkrevet 05/01-04 16:29 
juventus champ >
Ps2 udgaven er online.

Det er PC versionen også.
Vote Ficus!
3of193of19Skrevet 05/01-04 16:38 
Naiera >
Man kan jo også bare helt springe over ENDNU et NFS-spil...

Yep, og købe Project Gotham Racing 2 til XBox istedet :)
PapandPapandSkrevet 05/01-04 16:39 
Naiera >
Man kan jo også bare helt springe over ENDNU et NFS-spil...

Pas nu på med den der. Underground er jo det NFS-spil der udskiller sig mest. Her er lagt langt mere vægt på "action" end i de tidligere spil i serien.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 16:47 
Nå. Det handler stadigvæk om at køre, og det er jo stadigvæk lavet af EA. Ingen magi eller oprigtig opfindsomhed.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 05/01-04 17:01 
I min nye religion er bilspil spild af tid. Bubble er Gud i denne tilgang til verden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 05/01-04 17:02 
Vi bliver flere og flere ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 17:46, rettet 05/01-04 17:47 
Jeg har vist også hørt til den religion i et stykke tid ;)

Jeg har dog nok forsømt Bubble en smule... (Hvis altså det handler om at spille Bubble Bobble ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PapandPapandSkrevet 05/01-04 21:46 
Naiera >
Ingen magi eller oprigtig opfindsomhed.

Ja det er der jo så flere meninger om.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RitesRitesSkrevet 06/01-04 07:05 
Ja, det skal jeg da nok love for.

NFS serien siger mig ikke en daddel, men Underground er sgu fedt (check evt. anmeldelse) og er klart spilbart på PC.

Jeg havde været glad hvis der havde været online funktion i Xbox versionen (EA er idioter -igen), men når jeg ikke kan få Xbox versionen, så foretrækker jeg sgu PC over PS2 og GC.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig