X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Katana


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/01-04 13:59 
Wow... Se lige det her til Onimusha 3....:D

Egentlig en god ide... Men spørsmålet er jo bare om det kommer ud uden for europa! Måske... Tekki kom jo ud herovre alligevel:)

Cool?
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/01-04 14:03 
Whoa! Håber de fjerner de kedelige RPG elementer fra 2'eren.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
quadquadSkrevet 04/01-04 14:04 
Ingen tvivl om at det vil foråsage masser af smadrede lamper og lignende :)
HardballerHardballerSkrevet 04/01-04 15:18 
Okay, det er fedt.. Det er rigtig fedt.. Men ehm, mangler sq lidt plads.. Og skal jo oz have en PS2 først, så glemmer det bare indtil videre :)
The DaneThe DaneSkrevet 04/01-04 16:57 
Born2Play >
Whoa! Håber de fjerner de kedelige RPG elementer fra 2'eren.

Hvilke kedelige RPG elementer? Det eneste tæt på dårlige jeg kan huske fra O2 var de ekstra personer, eller måske rettere den måde man skulle give dem ting og sager. Ellers var det de ekstra personer tilføjede til historien da god.

Men den kontroller ser da fed ud.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/01-04 19:30 
The Dane >
Hvilke kedelige RPG elementer? Det eneste tæt på dårlige jeg kan huske fra O2 var de ekstra personer, eller måske rettere den måde man skulle give dem ting og sager.

Jeps! Præcis! Gad ikke løbe rundt og købe/samle crap! Det er cool i et rendyrket RPG, men det kedede mig grænseløst i Onimusha 2. Ved godt, at jeg højest sandsynligt er den eneste, der har den holdning.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig