X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox og GC versioner slettet...


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/01-04 01:12, rettet 04/01-04 01:12 
Ifølge dette link har POP og BGAE, solgt uhyggelig dårligt... Så dårligt at begge versioner til både GC og XBox er blevet skrottet her i Europa:/

hehe... Lige to af de titler som jeg havde glædet mig til at spille på Xbox...

De her spil har fået gode reviews, og mit indtryk af BGAE, var rigtig rigtig godt da jeg prøvede demoen!

Jeg er utroligt skuffet, hvis det er sandt! Kan næsten ikke forstille mig det!:/

Oh noo...
Well crucify the insincere tonight...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/01-04 01:16 
Så dumme kan Ubisoft da ikke være. Selvom de solgte dårligt, kunne firmaet da se, at det havde fået en positiv omtale i anmeldelser, og så lade dem udgive til GC og Xbox.
NaieraNaieraSkrevet 04/01-04 01:21 
Den ved du jo godt, ikke holder. Hvis det ikke sælger godt på det mest sælgende format, sælger det ikke godt på mindre sælgende formater.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/01-04 01:26, rettet 04/01-04 01:27 
Det er selvfølgelig rigtigt. Ærgerligt for Xbox-ejere, da PoP er et rigtig fedt spil.

EDIT: Og GC-ejere, for den sags skyld ;)
StriferStriferSkrevet 04/01-04 01:33 
For ikke at nævne Beyond Good & Evil, som IMO er bedre end PoP, bad luck:/
XBL Gamertag: ZeNtiX
OmenOmenSkrevet 04/01-04 02:41 
Begge spil er mildest talt fremrangende, det skal der ikke herske nogen tvivl om herfra, men det grænser sig til idoti at udsende to så store titler (fra samme firma) til julesalget, når man ved at det normalt er EA der sidder på størstedelen af dette.

Gad vide hvordan salget af de to titler havde set ud hvis man havde skubbet udgivelsen af dem med et par måneder?
Vote Ficus!
3of193of19Skrevet 04/01-04 03:20 
Tja, det er godt nok irriterende. Alle folk der er multiplatformspillere har jo netop ventet på de versioner, som er langt bedre teknisk set end den (i forhold til de tekniske muligheder) kompetente PS2 version...
SolaegSolaegSkrevet 04/01-04 10:02 
Ej, det kan bare ikke ske. Jeg havde ellers glædet mig til de to titler. Nå, men nu, hvor sneen er kommet, så kan jeg vil klare mig det næste stykke tid :-)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/01-04 12:10 
3of19 >
Tja, det er godt nok irriterende. Alle folk der er multiplatformspillere har jo netop ventet på de versioner, som er langt bedre teknisk set end den (i forhold til de tekniske muligheder) kompetente PS2 version...

Nemlig! Al den ventetid (tilsyneladende) forgæves :/

Det undrer mig alligevel noget, at PoP har solgt så dårligt. I modsætning til BG&E troede jeg, at det ville sælge mange eksemplarer alene på dets navn...
(...)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/01-04 12:13 
JEG SKAL HAVE EN PS2 NU! - INGEN TVIVL!

*Undskyld caps helvede - Men jeg er gal*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 04/01-04 12:20 
3of19 >
som er langt bedre teknisk set end den (i forhold til de tekniske muligheder) kompetente PS2 version...

LANGT bedre? Hvad med at kigge på IGN og GameSpot, for at få vurderinger fra folk, der rent faktisk har spillet alle versioner?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 04/01-04 12:27 
Born2Play >
JEG SKAL HAVE EN PS2 NU! - INGEN TVIVL!

*Undskyld caps helvede - Men jeg er gal*

Slå koldt vand i blodet. Det hele skal nok gå - hvem ved om det er sandt?

ÅH GUD, VI ER FORTABTE!
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 04/01-04 12:31 
Naiera >
LANGT bedre? Hvad med at kigge på IGN og GameSpot, for at få vurderinger fra folk, der rent faktisk har spillet alle versioner?


I IGN's video head2head giver de klart udtryk for at Gc og Xbox versionen er rarere at spille på grund af en bedre framerate. Alle titler skulle dog være fantastiske tekniske præstationer.
I win, you loose
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/01-04 12:32, rettet 04/01-04 12:33 
Griberg
Det er de 2 titler, jeg ser allermest frem til (Gamecube). Jeg har officielt lov til at brænde af ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 04/01-04 12:36, rettet 04/01-04 12:42 
RQvsnapz >
I IGN's video head2head giver de klart udtryk for at Gc og Xbox versionen er rarere at spille på grund af en bedre framerate. Alle titler skulle dog være fantastiske tekniske præstationer.

Ja, men LANGT bedre? Her på forummet og på andre forummer, synes jeg der bliver givet udtryk for, at PS2 versionen kun er 7/10 værd, i forhold til "de overlegne" versioner, der klart skal have 9/10, eller noget, og det er jo ikke sagen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/01-04 12:57, rettet 04/01-04 12:59 
På IGN skriver de:
"The GameCube version of Prince looks slightly better than the PlayStation 2 one, and the Xbox better still. GCN and Xbox sport marginally crisper textures and more stable framerates. The Xbox incarnation features higher polygon counts, too. In the PS2 and GameCube builds, Prince's fingers are little more than a texture, but in the Xbox one the fingers are individually modeled and animated. On top of this, Ubisoft has implemented advanced lighting effects in the Microsoft version and as a result the world that Prince inhabitants looks slightly richer and more atmospheric, if that's possible"

og GameSpot skriver:
"The environments and soft ambient lighting effects used throughout the game are also fantastic-looking, especially on the Xbox, where the colors are richer, the frame rate is smoother, and the resolution is sharper than on the PlayStation 2 or GameCube versions. These versions of the game control equally as well as the Xbox version and look superb in their own rights, but the Xbox version of the game is hands down better"

Det er måske ikke fair at sige GCN- og Xbox-versionerne, teknisk set, er langt bedre, men der er da ihvertfald tale om væsentlige grafiske forbedringer.
(...)
RJKRJKSkrevet 04/01-04 13:03, rettet 04/01-04 13:04 
Valkyrie >
Ifølge dette link har POP og BGAE, solgt uhyggelig dårligt... Så dårligt at begge versioner til både GC og XBox er blevet skrottet her i Europa:/

Ej, det kan ikke passe. Jeg tror ikke på det. Spillene er jo lavet og kommer/er kommet i USA. De kan umuligt sælge så dårligt, at udgivelser i Europa ikke kan betale sig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/01-04 13:20 
Sig mig - Hvor lang er Sonys eksklusiv deal? Jeg har ikke engang set spillene på Xbox og Nintendo releaselister endnu!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 04/01-04 13:27 
Jeg troede kun det var til 1. januar.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/01-04 13:44 
Troede jeg også (ala Splinter Cell).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 04/01-04 14:15 
Hmm, jeg køber begge versioner NTSC så! De ser sq ud til at være 2 kanon fede spil!
3of193of19Skrevet 05/01-04 19:17 
Puha, det var bare en and:

Prince of Persia und Beyond Good and Evil in Europa wie geplant

05.01.04 - Ubisoft hat gegenüber Computer & Videogames bestätigt, dass Prince of Persia und Beyond Good and Evil sowohl für Gamecube als auch Xbox in Europa wie geplant 2004 ausgliefert werden.
Zuvor gab es Meldungen, nach denen die Spiele nicht mehr für die zwei Konsolen in Europa erscheinen sollten.
JmogJmogSkrevet 05/01-04 19:44 
At POP skulle have solgt så dårligt virker også mere end bare en smule usandsynligt. Vi er da blevet tudet ørerne fulde om hvor stor en sællert spillet var siden udgivelsen.
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 19:54 
Hvorfra? Der er da en grund til, at spillet bliver sat ned til 250,-. Også selvom det var i et begrænset stykke tid.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CronossCronossSkrevet 05/01-04 20:04, rettet 05/01-04 20:05 
De bestyrere jeg kender, specifikt i dag en fra EBGames, sagde til mig at PoP har solgt ganske udemærket. Ikke så godt som man havde forventet, men langt fra katastrofalt. BGAE har til gengæld solgt rigtigt dårligt.
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 20:06 
Jeg har udelukkende hørt, at det har solgt elendigt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nullernullerSkrevet 05/01-04 20:17 
skulle vidst sælge godt i UK, (men hvad er godt. ?)
jeg er nu glad for at den aligevel komemr til xbox, vi mangler nogle platform spil til den.
Nu med Xbox 360
CronossCronossSkrevet 05/01-04 20:56 
Naiera >
Jeg har udelukkende hørt, at det har solgt elendigt...


Ja, men det har du læst på nettet.
I butikkerne siger de at det har solgt ganske pænt.
SephirothSephirothSkrevet 05/01-04 21:50 
Det har osse ligget i top 10 på UK charten i et par uger nu, så helt dårligt kan det ikke have solgt. BG&E derimod, har solgt elendigt!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 05/01-04 22:12 
Alt er vel også relativt. PoP er meget hypet. Jeg havde da forventet høje salgstal.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 05/01-04 22:38 
Cronoss >
Ja, men det har du læst på nettet.

Nåå ja, det ved du, uden at have spurgt mig...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 06/01-04 16:45, rettet 06/01-04 16:46 
Jeg har skrevet til Ubisoft Danmark for at forhøre mig, og de svarer at ifølge de oplysninger, de har fået, er ingen af versionerne aflyst - de har blot ingen fastsat release hvorfor de ikke fremgår af releaseplanen.
I win, you loose
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig