X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Typing of Dead demo


Svar
quadquadSkrevet 23/03-03 11:45 
Not Support langue...Nogle der ved hvad jeg skal goere ved det? Lige nu koerer jeg med US Keyboard settings og har ogsaa proevet med UK keyboard settings..! Er det fordi mit windows er dansk det ikke vil? Jeg mente der var en til KT5 der naevnte noget om at have proevet demoen..?
SumezSumezSkrevet 23/03-03 14:54 
Jeg nævnte demoen til KT5, så det kunne godt være mig, men jeg har ikke selv prøvet den, jeg tippede den bare til en ven i sin tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JinkJinkSkrevet 23/03-03 15:30 
Hvad går spillet ud på, og hvor kan man downloade demoen?
AmbyAmbySkrevet 23/03-03 15:44 
Forklaring plus demo :
http://www.gamesdomain.com/demos/demo/1371.html

DO The Google Dance
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 23/03-03 17:51 
Nogle ved hvorfor det ikke virker med det der sprog-halløjsa? Kan det virkelig passe det er windows der skal være engelsk før det virker?
AmbyAmbySkrevet 23/03-03 17:55 
Hvis det er XP kan du prøve at skifte keyboard opsætning.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 23/03-03 19:14 
Jeg kører i W98, og jeg har proevet at skifte settings til engelsk.
quadquadSkrevet 23/03-03 20:25 
Så, installerede WXP, skiftede sprog til Engelsk (USA) Så nu kører det fint :)

Dog vil det ikke i W98..Kunne være fordi der kun medfølger det sprog man har købt windows til og ikke i XP hvor man kan skifte mellem en masse sprog?!
KTCKTCSkrevet 24/03-03 02:42 
Nu har jeg så spillet til min PC'er, og selv om jeg kører UK Win98SE, mener jeg stadig at spillet også virkede fint på den danske Win98SE. Er dog ikke 100% sikker, men spillet kan mange steder købes ret billigt, så "just do it" ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 24/03-03 03:17 
Demoen virker ikke her (dansk Win2k pro) :(
Så jeg må vente til DC versionen kommer i posten. Hvilket den meget gerne skulle gøre indenfor de næste få dage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig