X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Endnu en skrækhistorie


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 02/01-04 20:54, rettet 02/01-04 20:54 
Nu har jeg endelig fået mine penge tilbage fra Coolshop, efter adskillige trusler om forbrugerombudsmanden...

... men i dag da jeg ville tjekke min konto, ser jeg pludselig, til min store forargelse, at DVDPUSHEREN har trukket 209 kr fra mig.

Hmm tænker jeg så. Jeg har ikke købt noget hos DVDPUSHEREN nogensinde. Jovist, tilbage i Oktober måned bestilte jeg "IRON MAI... Se hele indlægget
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
114 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 07/01-04 19:06, rettet 07/01-04 19:08 
jeg blev nødt til at slette mit indlæg, skal ikke have nazister til at opsøge mig
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/01-04 19:39, rettet 07/01-04 19:43 
Han lyder jo som en rigtig hyggelig fyr. Sådanne forhandlere skulle vi bare have flere af - yehaa..!! Den svindler er løbet med mine penge (selvom det ikke er i samme omfang som hos andre) og hvad kan man så gøre ved det? Intet.
I win, you loose
ComradeComradeSkrevet 07/01-04 20:07 
Folk som ham ødelægger jo handel på internet og i særdeleshed med internethandel Dankort.
Jeg har altid følt mig tilpas tryg ved at handle på internettet, uden bekymringer ved brug af dankort.
At det så er muligt for folk, som har et firma der går konkurs, at hæve penge fra folks kontoer betyder, at jeg vil passe meget mere på når jeg handler i fremtiden og helst (når det er i DK) er firma, som har E-handels mærket.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NeonodeNeonodeSkrevet 07/01-04 20:08 
Du kan jo prøve at kontakte ham på det nummmer der står, i det rigtige tidsrum, også hører hvad han har at sige...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 07/01-04 22:31 
Uf! Har netop fået bekræftet fra endnu en kammerat, som kender en del til Bo, at han faktisk (Bo) er medlem af noget Nazi-halløj, og at han tit har set Bo hænge ud med folk fra White Pride.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/01-04 22:45 
Nazist eller ej...
MadsMadsSkrevet 07/01-04 22:47 
cosmos_dk >
Uf! Har netop fået bekræftet fra endnu en kammerat, som kender en del til Bo, at han faktisk (Bo) er medlem af noget Nazi-halløj, og at han tit har set Bo hænge ud med folk fra White Pride.

Er du nu sikker på dine udtalelser, det er jo grove beskyldninger at ligge på nettet.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 07/01-04 23:02 
Don't kill the messenger!

Siger bare, hvad jeg har fået fortalt.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
DizzyDizzySkrevet 22/01-04 16:03 
For lige at genoplive denne tråd, JP Århus har idag en artikel om firmaet.

Artikel i JP Århus
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-04 16:12 
Cronoss >
Tjek link, tryk på "quotes", vælg side 6. Se nederste qoute.

Bo Summer bor desuden stort set lige ved siden af mig, og det er altså ham som ejer/ejede butikken.

Jeg er rystet! Den dejlige musik og den dårlige behandling af folk. Bandet er for godt. Bare ærgeligt at det bliver inddirekte misbrugt pga denne sag.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CronossCronossSkrevet 22/01-04 16:16 
Jeg bryder mig ikke om Illdisposed, efter at jeg nærmest kom op at slås med dem + et par af deres sikkerhedsfolk... Mage til racister skal man altså lede længe efter.
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-04 16:18 
Meget kan man sige om personerne. De er sku ikke helt normale, men det er nu også mest musikken jeg står inde for.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CronossCronossSkrevet 22/01-04 16:22 
Helt klart. Jeg kan også godt lide musikken, og det er da ærgeligt at de skulle blive blandet ind i denne sag. Især når de skal spille på "Feee metalfestival" i Århus.
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-04 16:25, rettet 22/01-04 16:25 
Det så jeg på deres hjemmeside. Desværre ligger det langt fra Næstved (hvor de efter rygter har forbud mod at spille da de smadrede alt for meget sidste gang de var her)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
114 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig