X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

En Mac ejer, alene i verden....?!


Svar
millenniummillenniumSkrevet 02/01-04 20:29 
Er jeg den eneste mac-ejer i dette forum? Det virker lidt sådan (når folk har listet deres PC hardware, eller sendt billeder af deres computer-udstyr).
The medium is the message.
majjohamajjohaSkrevet 02/01-04 20:33 
Er helt vildt facineret af Mac, men de er for dyrer så har ikke en :(
Ved dog at MIKA-L her på forummet har en Mac :)
jaesjaesSkrevet 02/01-04 20:36 
eMac er ikke dyr (men skulle larme lidt, og man kan vist ikke skifte køler/blæser - måske de nyeste ikke gør?)
CalleCalleSkrevet 02/01-04 20:41 
Jeg elsker også mac, men har ikke penge nok.....Dybt SUK ;-(
millenniummillenniumSkrevet 02/01-04 21:00 
jaes >
eMac er ikke dyr (men skulle larme lidt, og man kan vist ikke skifte køler/blæser - måske de nyeste ikke gør?)

Min iMac (G4 med indbygget fladskærm) er meget lydsvag. Blæseren er noget fleksibel (man kan næsten kun høre den når den læser fra CD-rom'en). Resten af tiden står den bare let og summer.

OSX systemet er dog nok noget af det bedste. Det er endnu ikke lykkedes mig at få det til at chrashe, uanset hvor meget jeg laver på én gang.
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 02/01-04 21:17 
Der står en G4, en Linux-boks (server) og en Windows-dåse her i huset.

Men jeg rokker mig altså ikke væk fra Amigaen :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 02/01-04 21:19 
Mac er da meget flot at se på, men funktionaliteten er ikke højt nok oppe til mig og mine behov.
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 02/01-04 21:47 
millennium >
Min iMac (G4 med indbygget fladskærm) er meget lydsvag.

Læs min post igen :)
CalleCalleSkrevet 02/01-04 22:01 
Rites >
Mac er da meget flot at se på, men funktionaliteten er ikke højt nok oppe til mig og mine behov.

Hvad bruger du da?
Personligt bruger jeg linux, til programmering og andre ting og det fungerer perfekt, men macos x er altså også super lækkert i design, og jeg har heller aldrig prøvet at en mac crakkede?
RJKRJKSkrevet 02/01-04 22:03 
Så skal du bare starte et af Microsoft-programmerne. Explorer slår aldrig fejl... "Der er sket en fejl -237"...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CalleCalleSkrevet 02/01-04 22:13 
RJK >
Der står en G4, en Linux-boks (server) og en Windows-dåse her i huset.

Men jeg rokker mig altså ikke væk fra Amigaen :)

Amiga, er da også det fedeste, jeg er ved at får min a1200, som jeg købte for en 20'er, til at komme op og køre optimalt.
millenniummillenniumSkrevet 02/01-04 23:46 
RJK >
Så skal du bare starte et af Microsoft-programmerne. Explorer slår aldrig fejl... "Der er sket en fejl -237"...

Helt korrekt, men det er ikke Appel's skyld. Microsoft har blank erkendt, offentligt i pressen og det hele, at de ikke har kompetencen til at lave Mac-programmer (hvilket er grunden til at IE ikke bliver udviklet længere til mac, da Safari er lysår bedre).
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 02/01-04 23:52 
Jeg har skam aldrig sagt andet ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 03/01-04 07:54 
Jeg bruger min maskine til tekstbehandling og spil og så lidt lektie-værk en gang imellem.

Selvom en Mac ville kunne klare tekstbehandling og se flot ud, så ville den ikke kunne køre spil. Gider sgu ikke betale 3 gange så meget for Mac spil.
» a winner is you «
millenniummillenniumSkrevet 03/01-04 12:26 
Mac'en er ikke helt udenfor hvad angår spil. (Halo er også lige kommet til Mac).
Men det er rigtigt nok at de er for dyre, og meget sjældent på tilbud. Sikkert fordi der ikke er så stor efterspørgsel på det i Europa.

insidemacgames
The medium is the message.
CalleCalleSkrevet 03/01-04 12:27 
Der er da også spil der er udviklet til begge systemer bl.a. Warcraft 3.
millenniummillenniumSkrevet 03/01-04 20:58 
Og så man man jo heller ikke glemme at Halo oprindeligt startede sin tid på Mac, med Marathon-serien. (høm høm... stiller sig op på stolen og smiler stolt).
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig