X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Biler


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 01/01-04 23:49, rettet 02/01-04 10:05 
Ud af kedsomhed…
Er der nogen der er "velkørende" herinde? Hvordan ser jeres drømmebil ud?
Jeg kører selv rundt i en falmede rød Opel Corsa fra ’91. Ikke nogen skønhed, men meget stabil (en fordel når jeg kender forbavsende lidt til bilen indvendig).
Min ønskebil er en sort Toyota Celica, ca. årgang 90. Et lidt upraktisk bud måske, men det skal det vel også være.
Lunch is for wimps.
NaieraNaieraSkrevet 01/01-04 23:53 
Det skulle da lige være en Nissan Skyline, helst ligeså blæret som i Gran Turismo ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HardballerHardballerSkrevet 01/01-04 23:59 
Eller den Mitshubishi 3000GT som vi kører rundt i.. Den er da feee, søg på google.. Og det der den med Vippelygter, ikke den med dobbeltlygter..
KakarotKakarotSkrevet 02/01-04 00:33 
Hva ska man med En BMW eller AUDI...

Min drømme bil har bla, det her:

THE BATCAR!

Bat-glove Compartment
Infrared Bat-dust (glows in light and in dark, but only visible when viewed through the Batmobile's specially tinted windshield)
Emergency Bat-turn Lever (releases the Batmobile's parachute that enables quick turns)
Bat-deflector (diverts a criminal tracking signal, leading them to a miniature Batcave in the middle of nowhere)
Bat-ray (can do many things, such as open van doors)
Super-powered Bat-magnet (for opening steel doors from a distance)
Odour Sensitometer Radar Circuit (puts a certain scent on the radar screen)
Emergency Bat-trunk Lock
Bat-zooka (can fire explosive blasts, or is used to fire bat-ropes to tops of very tall buildings)
Anti Mechanical Bat-ray (renders mechanical apparati useless)
Bat-tering Ram (also known as the Bat-ram, used for knocking down reinforced doors)
Library Paste Bat-dissolving Switch
Bat-safety Belt
Bat-radarscope
Bat-alert Buzzer (in all Bruce's cars, indicates when the Batphone in the Batcave is ringing)
Bat-scope (tv screen that can be used to monitor someone's movements)
Anti-theft Activator (can be disguised as the Start button, fires fireworks from the car)
Anti-fire Activator (fills Batmobile with extinguishing foam)
Bat-ray Projector (fires blue ray from headlights that shut down a car's ignition)
Hidden Bat-laser Beam
Homing Receiver Scope
Inflatable Batmobile (kept in Batmobile for use as a decoy)
Anti-crime Recorder (with remote radio pick-up, kept in trunk)
Ultrasonic bat-ray (used for flushing villains out of hiding places)
High Energy Radar (for probing large, potentially dangerous objects)
Anti-theft Device (to prevent undesirables from stealing Batmobile)
Bat Armor (protects Batmobile from explosives; unfortunately leaves tires unprotected
Automatic Tire Repair Device (automatically repairs Batmobile's damaged tires)
Bat-o-meter (for tracking radioactive material within a 50 mile radius)
Tiny TV Transmitter (sends TV signal from Batmobile to Batcave)
Emergency Bat-turn Lever (for making 360 degree turns when at full stop)
Super-speed Afterburner (when engaged, the Batmobile goes very fast)
Bat-smoke (pressing this button releases a smokescreen)
Remote Control Batmobile Circuit (should a villain steal the Batmobile, Batman can control it by starting this circuit via a relay link in the Batcave)
Bat-scope (basically a TV which picks up the local stations)

Yeah, baby!!
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
HardballerHardballerSkrevet 02/01-04 00:34 
F**K den er GRIM! Og det er seriøst..
KakarotKakarotSkrevet 02/01-04 01:01, rettet 02/01-04 01:01 
Ej, hallo den er da total cool, har Mitshubishi 3000GT måske Bat-zooka,Bat-alert Buzzer eller Bat-o-meter??? ;)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
jaesjaesSkrevet 02/01-04 01:12 
Jeg er yderst velkørende på min Avenue Airbase 7 gears.
Men en AC Cobra, er da også fed :)
HardballerHardballerSkrevet 02/01-04 01:51 
Kakarot >
Ej, hallo den er da total cool, har Mitshubishi 3000GT måske Bat-zooka,Bat-alert Buzzer eller Bat-o-meter??? ;)

Say what?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/01-04 07:10 
Siden jeg flyttede hjemmefra har jeg ikke kørt ordentligt i bil... Men dengang var det min fars Honda Prelude, der nu bestemt heller ikke er helt værst :)

Drømmebilen må dog enten være en AC Cobra, eller en Bugatti Veyron. 1001 heste, den er svær at slå :)
HardballerHardballerSkrevet 02/01-04 07:21 
Kakarot >
Ej, hallo den er da total cool, har Mitshubishi 3000GT måske Bat-zooka,Bat-alert Buzzer eller Bat-o-meter??? ;)

Ahh, tror jeg fattede den nu.. *GG*..
Synes selve bilen er grim, kan nu meget bedre lige en Mitshubishi 3000GT(fattigrøvs ferrari ;)
Per SPer SSkrevet 02/01-04 10:45, rettet 02/01-04 11:51 
Kendere af den gamle Batman tv-serie har selvfølgelig opdaget at det er bilen fra denne. Der er såmænd kun lavet et eksemplar. Dengang var den mere sej end den er i dag.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SaturinoXSaturinoXSkrevet 03/01-04 01:50 
Hvis jeg skulle vælge personligt ud fra de biler i alle har nævnt indtil nu, så må jeg sige at Kakarot's bil er den fedeste, jeg kan godt lide vinduerne i Bat bilen, og så selve farverne og bilens design.

i andre kan seriøst godt pakke sammen med de middelmåde skrotbunker..

bare min mening..
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
dpldplSkrevet 03/01-04 02:06 
Jeg låner altid min fars Toyota (argh er kommet i tvivl om det er en corolla eller carina). Og den kørt sgu godt.

Og min drømme bil er. SUPRA, CELICA eller MR2 (er ikke helt sikker hvilke jeg helst vil have:P)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HardballerHardballerSkrevet 03/01-04 02:34 
Måske er batbilen federe fra en anden vinkel.. Kan ikke engang se at det er den..
KakarotKakarotSkrevet 03/01-04 03:48 
Så tjek dem her, det er sgu en lækker bil...

The Batcar
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
SaturinoXSaturinoXSkrevet 03/01-04 04:05 
Den er for vild den bil !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/01-04 10:23 
Ahh... biler - lige noget for en ex-Avis ansat.

Jeg er heldigvis saa heldig at have en far med en Audi A8 - desvaerre ikke S8 - og personligt har jeg en gammel, bulet Toyota Hilux 4x4 diesel.
Min droemmebil maa vaere (Hvis jeg skal vaere realistisk) en Ford Fiesta (Den nyeste model) - den er for fed og kan bestemt anbefales, og en RS udgave burde snart lande... Mmmm 190 heste...
Maaske en VW Touraeg V10 Diesel - den slaar selv en Porsche Cayenne Turbo V8 (Bogstaveligt talt).
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 03/01-04 12:26 
Den har simpelthen en arm der kommer ud fra siden, og slår løs når man overhaler sådan en Cayenne Turbo V8? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CalleCalleSkrevet 03/01-04 12:31 
Jeg er sku ike å meget til de hurtige biler, når jeg engang bliver gammel nok, så skal jeg have fat i en renault 4(er det sådan man staver det?) postvognsmodelllen, og en moris mini(hjemme hos mig kalder vi den et hundehus???).
jaesjaesSkrevet 03/01-04 20:22 
Du mener vel Morris Minor?

Jeg gad seriøst godt have en Morris Mascot (Mini), i en 80´er model. Den bil er for kult :)
KeenKeenSkrevet 03/01-04 20:26 
En MINI Cooper S!!! hvad mere kan jeg sige...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 03/01-04 20:30 
Peugeot 206 Rally - AMENAM !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
VictorVictorSkrevet 03/01-04 20:53 
Kører rundt i en Range Rover med DVD og TV! Mega Nice :D
HardballerHardballerSkrevet 03/01-04 22:38 
Den er federe med de mange PICs, synes stadigvæk ikke at den er specielt fed.. Btw, hedder den ikke også Batmobil?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/01-04 22:57, rettet 04/01-04 15:03 
Vi har lige fået en ny bil, en Citroën C8 2.2 HDI, men drømme bilen er nok en Ford Mustang GT500 (Den fra Gone in 60 sek.) :P

pics.
Sælg mig en Xbox =)
dchangdchangSkrevet 03/01-04 23:08 
Hvis ikke jeg kunne få denne, ville jeg godt kunne nøjes med en Countach.

lambo...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BatemanBatemanSkrevet 04/01-04 14:40 
Jeg dribler rundt i en sort Fiat Punto fra 97.

Men om ca. 3,5 år skal jeg have en Mazda MX5!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
KeenKeenSkrevet 04/01-04 14:43 
dchang >

Hvis ikke jeg kunne få denne, ville jeg godt kunne nøjes med en Countach.



Fremragene valg...
JuggernautJuggernautSkrevet 04/01-04 14:43 
Hehe alle disse dejlige biler. Selv høvler jeg rundt i en Skoda Favorit Silver Line. Se det er sager :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/01-04 15:03, rettet 04/01-04 15:08 
En hvid Lancia Delta som den i Sega rally, self. med reklamer ;)

Lancia Delta
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 04/01-04 15:06 
Den her vender nok hoveder *LOL*

-Juggernaut

Bedste's dyt
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
valiantvaliantSkrevet 04/01-04 15:31 
Kører også Skoda'.

Octavia 1800 20V SLX fra 97.

Afventer med spænding den nye model som kommer sidst på året, kan Skoda' gøre det lige så godt som med Octavia'en vil jeg nok overveje at skifte til nyt igen.

Har en Renault 17 TL Coupe fra 1973+ en masse dele stående i carporten.

Havde på et tidspunkt en Ford Mustang fra 64. spændende bil uden de store køreegenskaber.

Går en del til Folkeræs om sommeren, der er en del baner rundt omkring i dk.
Prøv det engang venner, det er bare kanon.
Jeg er medlem i Ikast IMK. som ejer Nørlundbanen, er med til mange løb som official/flagdommer.
JuggernautJuggernautSkrevet 04/01-04 15:55 
Om 4 år skal vi skifte vores nuværende Skoda ud med forhåbentlig en Stationcar RS. Den er jeg ret vild med, men desværre ligger prisen i den højere ende...

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
valiantvaliantSkrevet 04/01-04 16:09 
Har overvejet både Octavia og Fabia RS. et par gange, det er et par hidsige fyre, har dog besindet mig, nok også som du skriver pga. prisen, den er jo ved at nærme sig det andre biler koster.
jaesjaesSkrevet 04/01-04 16:31, rettet 04/01-04 16:32 
valiant:
Kan man leje biler til Folkeræs?
Kender du nogle gode baner i Københavnsområdet?
valiantvaliantSkrevet 04/01-04 22:16, rettet 04/01-04 22:29 
Man kan ikke leje biler til folkeræs, men et par gange om året er der åbent hus hvor man kan komme ud at køre, man skal dog betale et lille beløb som dækker 1 dags licens og forsikring hvis noget skulle gå galt.
Får du så rigtig lyst til at køre skal du tage en licens og op til en baneprøve.
Bilen skal du selv bygge eller købe, alle folkeræsbiler som deltager i et løb er til salg i et kvarter efter sidste heat er kørt på hver løbsdag og ejer skal sælge, er der flere købere trækkes der lod.
Prisen er 5.000 kr. for Klasse 1 biler og 8.000 kr. for kl 2 biler+ gebyr ca. 200 kr.
Ungdomsskolen i Ikast har bygget flere folkeræs biler og Cross kart, som eleverne så har skiftes til at køre i, det er dog ikke altid at de sidste kommer ud at køre.
På sjælland har i Nisseringen ved Næstved, de kan sikker fortælle dig en masse og også give dig datoerne på de forskellige aktiviteter.
En del klubber har også sider på nettet.
Du kan finde noget på www.dasu.dk
JloweJloweSkrevet 04/01-04 22:30 
Kører rundt i en blå Fiat Punto fra '00. Glimrende bil, men den har omkring lige så meget sexappeal som Thomas Eje :-/

Drømmebilen er enten en BMW M5 eller en rød Ferarri (mener bestemt den hedder Marinello)
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
jaesjaesSkrevet 04/01-04 22:31, rettet 04/01-04 22:31 
valiant:
Ok. Tak for info.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/01-04 00:21 
valiant >
Har overvejet både Octavia og Fabia RS. et par gange, det er et par hidsige fyre, har dog besindet mig, nok også som du skriver pga. prisen, den er jo ved at nærme sig det andre biler koster.

Det er jo 'bare' VW's 1.8T motor, der fyrer dem af. Naeh, skal det vaere VW, saa skal det vaere diesel - de laver nok de syge dieseler.
Jeg proevede engang en 3 doers Polo med den 130 hestes 1.9TDI - den var virkelig sindssyg hidsig.

Skoda er i oevrigt fede - specielt Superb med en god, tysk dieselmotor med en hidsig turbo, der sparker roev over 2000 rpm.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
AndréAndréSkrevet 07/01-04 08:10 
min fætter ejer en Lotus elise som jeg fik lov til at prøve i sommers, se det er en bil der rykker, ikke til at rive af vejen ;-)
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
jaesjaesSkrevet 30/05-04 15:27 
Hehe, tror jeg har fundet min drømme"bil" (ja, den er god nok, den hedder SkyCAR).
Og så er den endda familievenlig med fire sæder og det hele ;)

Biler

EDIT: Flyttet fra "Drømmebilen" :$

£324.000, med porto?
fearless popcornfearless popc...Skrevet 30/05-04 15:39 
Naiera>
Det skulle da lige være en Nissan Skyline, helst ligeså blæret som i Gran Turismo ;)

Kunne ikke være mere enig..;)
just plug it in.
APHAPHSkrevet 30/05-04 16:32, rettet 30/05-04 21:36 
Jeg har nu altid gerne ville køre rundt i bil lavet af plastik :)

Biler

(Noble M12 GTO)

Desværre kommer jeg formenligt aldrig til at testkøre denne lækre bil, så jeg må nøjes med at gøre vejene usikre i Project Gotham Racing 2 med min Noble :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PaenPaenSkrevet 30/05-04 20:39 
Top Gear var også meget begejstret over Noble
Lóriens blade falder ikke forgæves
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig