X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Souround problemer!


Svar
majjohamajjohaSkrevet 01/01-04 17:11, rettet 01/01-04 17:17 
Jeg har købt en hjemme-bio (fra United, med souround og DVD afspiller) og vil godt have sluttet surrounden til GC'en, jeg har fået lortet til at kører billedet igennem DVD'en og over til TV'et men det kommer der ikke lyd fra højtalerne af, nogen der kan hjælpe?

Skal lige siges at min hjemm biograf skal stå på Standby for jeg kan bruge min GC når jeg kører igennem den...
MrCaseMrCaseSkrevet 01/01-04 17:44 
tag og kør din gamegube uden om dvd'en. Der er ingen grund til at sende billedet igennem der.

Tilslut bare din lyd og så skulle der vel ikke være problemer med at have tændt for lyden...
Have you considered sucking less?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/01-04 18:27 
Har også lige et spørgsmål: Kan man proppe det hvide og røde stick fra kablet man fik med ved GCen i Subwooferen, og så sætte det gule i den der scart-samler og sætte i TVet, eller sætte det i DVD'en?
BalleBalleSkrevet 01/01-04 19:12 
Skulle der ikke være nogen problemer i. Rød og hvid er jo højre og venstre lyd og gul er billede. Men så kommer der jo ikke noget lyd ud af TV'et - aldrig.
/Balle
BobbeBobbeSkrevet 01/01-04 20:08, rettet 01/01-04 22:26 
Når du sætter DVD'en på standby, sætter du jo også recieveren på standby. Derfor kommer der ingen lyd :)

EDIT: Derfor skal den køres udenom som MrCase siger.
EDIT 2: Det var til Matt.
Spiller nu: Wii
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/01-04 21:26 
Altså billedet kan godt gå igennem DVD'en, og lyden gå via Subwooferen?
AsseAsseSkrevet 01/01-04 22:09 
Du får bestemt ikke optimal lyd ved at køre den igennem subwooferen. Du kan sætte alle dine tre stick (Audio R, Audio L og Video) i din forstærker, og så føre et videokabel fra forstærkeren til Tv'et.
HardballerHardballerSkrevet 01/01-04 23:06 
Eller køre begge lydstik igennem forstærkeren, og ud i højttalerne, og videostikket i en scartdåse, og smide den i fjerneren..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/01-04 23:12 
Billedet kommer, men ingen lyd for højtalerne når lyd-stickkene sættes i Subwooferen. Jeg har ikke nogen forstærker.
HardballerHardballerSkrevet 01/01-04 23:14 
Vil heller ikke mene det skal kunne virke.. Skal ikke sige det med sikkerhed, men skulle da mene at forstærker og højttalere skal have forstærket signalet, for at lyden kommer (forstærkeren kommer ind i billedet der) kan du godt få den til at virke med et eller andet andet? For jeg ved, at mine enheder lyder af l*** uden forstærker..
AsseAsseSkrevet 02/01-04 00:22 
Hardballer >
Eller køre begge lydstik igennem forstærkeren, og ud i højttalerne, og videostikket i en scartdåse, og smide den i fjerneren..

Jeg prøvede at smide videostikket i scartstikket, og så i Tv'et, men det virkede ikke.. Så derfor satte jeg video stikket i indgangen på forsiden af tv'et..
HardballerHardballerSkrevet 02/01-04 00:23 
Det er jo nok bare dit mega skod TV.. Lille fjernsyn mand.. *GG* eller ikk ;)

Ellers er det bare dine tekniske evner ;)
AsseAsseSkrevet 02/01-04 00:31 
Eller os virker det bar ik på den måde ;)
HardballerHardballerSkrevet 02/01-04 00:33, rettet 02/01-04 00:34 
= skod TV, hehe.. Ej, fair nok.. Men fatter ikke hvordan det ikek kan virke? Det er jo ligesom normalt, bare uden lyd.. Burde virke..

BTW: Overskriften skulle måske ændres ;)
AsseAsseSkrevet 02/01-04 01:00 
Fatter heller ik hvorfor det ik virker, men det ku jo være scartstikket eller noget.. Ved det ik..
HardballerHardballerSkrevet 02/01-04 01:52 
Yes yes.. så må vi jo prøve med mit en dag :D
BobbeBobbeSkrevet 02/01-04 17:22 
Virker også hos mig, måske er dit tv bare dårligt. :D
Spiller nu: Wii
HardballerHardballerSkrevet 02/01-04 17:45 
Yeps.. Kun et 33" Paintbrush TV som blev vundet ved DM i Nintendo.. Ikke andet.. *GG*
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig