X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke dansespil skal jeg købe?


Svar
WehnerWehnerSkrevet 01/01-04 12:32 
Nå, men jeg har altså endelig investeret i PS2 + måtter efter at jeg sidste år blev grebet af Dance Dance Revolution i en arcade i London.

Indtil videre har jeg blot Dancing Stage Euromix (PS1), der lidt var en skuffelse. Kun en 4-5 kendte popsange og de er korte - de fader dem før de egentlig er færdige.

Er det normen at sangene bliver forkortet på den måde?

Og hvilke dansespil skal jeg købe, hvis jeg gerne vil have så mange 'rigtige' hits som muligt og så lidt Konami-produceret musik som muligt.

Håber der er nogle dansere, der kan hjælpe...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
bootsbootsSkrevet 01/01-04 12:38, rettet 01/01-04 12:40 
Nu er jeg ikke danser, meeen....

Prøv at kigge hos gameplay. Jeg tror det bliver svært at finde noget med nyere hits, når man tænker på dén tid de er om at producere spillet m.m......; men der er kommet et nyt dansespil fra UK (mener ikke det er konami). Tjek selv her:

Link...
WehnerWehnerSkrevet 01/01-04 12:48 
Tak for linket - jeg tjekker det ud.

Vil også lige nævne, at det på ingen måde er nyere hits jeg ønsker. Det eneste vigtige er, at det er rigtig musik, der har været udgivet og har hittet inden det er kommet med i spillene. Om det så er for 30 år siden eller sidste år er mig ligegyldigt. Gider bare ikke de der dance/techno-agtige ting, der er produceret for Konami.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 02/01-04 17:32 
Slet ingen hjælp at få?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
T.REXT.REXSkrevet 07/01-04 12:27, rettet 07/01-04 12:29 
Hvis du ik er tilfreds med de spil i linket, så tror jeg sQ du for problemer med at finde noget.

(EDIT:) Men hvis du er helt vild med sådan noget danse noget så kig her:

Metal Dance Platform Deluxe with Rail
One PS2 to rule them all
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig