X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy Fan.dk åbner snart!


Svar
SephirothSephirothSkrevet 31/12-03 14:13 
Vil bare lige gøre opmærksom på det ;)

Final Fantasy Fan
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DarkenDarkenSkrevet 31/12-03 22:47, rettet 31/12-03 22:48 
hey... dig der har det? eller kender du dem der gør?
Undrede mig over hvorfor det kun er de nyere FF spil der er med? eller er preview ikke final på det punkt? Lage bare mærke til at alt før FF7 ikke er der, til trods for at der er kommet genudgivelser til PSX.

(*psst* er det din side, så tag det ikke som fortidelig kritik, men en FF-fans ønske om mere FF ;)

EDIT: og sig endelig til når den er oppe og køre fer real!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
The DaneThe DaneSkrevet 01/01-04 00:35 
"Preview" er bare en smagsprøve, og ikke det endelige produkt - en anmeldelse hedder jo også på engelsk et "Review".
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
YamadaYamadaSkrevet 01/01-04 05:45 
ville være lækkert med sådan et dansk forum til os fuldblods FF-fans herude :) godt nytår.... ajhh tømmermænd :S
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
SephirothSephirothSkrevet 01/01-04 14:14 
I starten vil kun de nyere spil have deres egne sektioner - de andre kommer selvfølgelig med tiden samt andre storspil fra Square/Enix
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DarkenDarkenSkrevet 01/01-04 23:56 
The Dane >
"Preview" er bare en smagsprøve, og ikke det endelige produkt - en anmeldelse hedder jo også på engelsk et "Review".

heh det ved jeg godt, men det kunne være design og ikke indhold, hvilket han også svare på ;P

Sephiroth >
I starten vil kun de nyere spil have deres egne sektioner - de andre kommer selvfølgelig med tiden samt andre storspil fra Square/Enix

Lyder fedt Seph, mit favorite site har nemlig være nede i laaaaaang tid nu(FFInsider hvis du kender det), de var sygeligt hurtigt ude med nyheder på et tidspunkt.
Jeg synes ikke jeg kan finde så mange gode sites mere, der er på et sprog jeg kan forstå og ikke kun om et spil.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CanonCanonSkrevet 02/01-04 12:30 
Gem logo´en i gif, det ser bedre ud..
Bah...
MrCaseMrCaseSkrevet 02/01-04 14:37 
er du tosset? Ved du hvad sådan et billede ville fylde i GIF?

Comprimer det heller lidt blødere...
Have you considered sucking less?
SephirothSephirothSkrevet 06/01-04 21:47 
Så, nu skulle der ikke gå lang tid. Forummet er færdigt, og jeg mangler kun de sidste finjusteringer, så i morgen eller torsdag er sitet oppe =)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
IqonIqonSkrevet 06/01-04 22:17 
Bortset fra at du måske på en eller anden måde burde få udskiftet de tyrkiske ikoner på forummet ;)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SephirothSephirothSkrevet 06/01-04 22:23 
... som du jo hjælper mig med ;) Jeg laver dem, du smider dem på!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SephirothSephirothSkrevet 08/01-04 18:56 
Så er der åbent =) It's partaaay time!

Final Fantasy Fan
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JimPPJimPPSkrevet 08/01-04 18:59 
Det er da blevet helt fornuftigt!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
tastasSkrevet 08/01-04 19:38 
Der er vist en Link fejl ved Video til Final Fantasy VII ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-04 19:42 
Ser jo lovende ud!
Bare et forslag. I kunne bruge denne font istædet for den nuværende i logoet.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 09/01-04 08:16 
Video virker nu! Font skiftes ikke ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig