X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS1 dansemåtte fra Overstock


Svar
WehnerWehnerSkrevet 30/12-03 23:08, rettet 30/12-03 23:16 
Har lang tid gået og ventet på at der skulle komme dansespil til min Xbox. I skuffelse over track-listen på Dancing Stage Unleashed (aka DDR: Ultramix, hvis jeg har forstået det korrekt) er jeg dog ved at komme frem til, at jeg hellere vil have nogle af de ældre dansespil til min gode gamle PS1, og Overstock har et par stykker.

Der faldt jeg også over denne måtte. Nogen der har erfaring med den? Eller er der en anden, jeg hellere skal købe?

Dansemåtte fra Overstock
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
bootsbootsSkrevet 30/12-03 23:40, rettet 31/12-03 00:15 
Vi købte 2 hos Fona til kr. 99,- pr. stk. De har holdt til en hel skoleklasse + de har været med til en animé-messe, hvor de blev flittigt benyttet. Det var ikke den samme som Overstock har; men jeg tror såmænd ikke der er stor forskel på dem....Jeg synes også jeg så nogen hos ElGiganten forleden; men så ikke prisen... Synes det lyder lidt dyrt hos Overstock - de tager jo 40,- for at sende den, så det bliver over 200,- for én dansemåtte... Iøvrigt mener jeg også du kan få dansespillene billigere - prøv f.eks. på gameplay.co.uk...

EDIT: Ser faktisk ud til at gameplay.co.uk har et tilbud lige nu, hvor man kan få dansemåtte + spil billigere....

Link...
WehnerWehnerSkrevet 31/12-03 00:28 
Så må jeg nok lige ind til Aalborg og kigge, inden jeg bestiller. Takker...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 31/12-03 18:32 
Det skulle jeg nok ikke have gjort.

Da jeg kom hjem havde jeg både spil, to dansemåtter og en splinterny PS2 med på cyklen (ok min kæreste bar noget af det). Havde ellers forsvoret, at jeg nogensinde ville komme til at eje en PS2. Sådan kan det gå :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
bootsbootsSkrevet 01/01-04 10:20 
Du kommer ihvertfald ikke til at fortryde købet af dansemåtter/spil (fik du det billigt?). PS2 ved jeg ikke med, for jeg kender den slet ikke....

God fornøjelse med måtterne... ;o)
MrCaseMrCaseSkrevet 02/01-04 09:42 
oohh.. måtterne er nogle dejlige ting!
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig